Volgende week zondag in Nijmegen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:27 schreef TheMagnificent het volgende:
Waar en wanneer gingen jullie ook alweer meeten? Misschien schuif ik als ongenode gast toch eventjes aan...
En wie komen er allemaal (zeker)?
Dit is trouwens echt een mooie nasheed, voor de liefhebbers:
Iets specifieker misschien? En mijn tweede vraag?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 01:04 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Volgende week zondag in Nijmegen.
Yapma ya...quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 01:15 schreef xminator het volgende:
Als je komt krijg je een lijstje met wie aanwezig zal zijn.
Me, myself and I.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 01:09 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Iets specifieker misschien? En mijn tweede vraag?
Ja, dan kan je mijn nieuwe kapsel aanschouwen en mijn spectaculaire verhaal (lees maar even terug) aanhoren.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 01:24 schreef xminator het volgende:
[..]
Doe gewoon eens gek en wees aanwezig tijdens de meeting.
Ismail Trut sloeg toen nog even snel wat geld uit al die doden.quote:
Nee. Why?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 10:55 schreef xaban06 het volgende:
zG ben jij of je vader nu in Turkije?
14 jaar geleden alweer. Je beseft het pas als je erover nadenkt...quote:
http://olround.nl (bowlen + eten).quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 01:09 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Iets specifieker misschien? En mijn tweede vraag?
Ik kan het me nog heel goed herinneren. We vertrokken enkele uren na de aardbeving vanuit Konya met de auto. We moesten nog door het rampgebied rijden...quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 11:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
14 jaar geleden alweer. Je beseft het pas als je erover nadenkt...
Ik weet dat ik nog met moeite werd wakkergemaakt en het allemaal pas een beetje doorhad toen we buiten stonden..
Zelfden als de vorige meet!quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 11:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
http://olround.nl (bowlen + eten).
6 mensen tot nu toe: Julis, Bortecinem, PWF, sylvesterrr, Turquaz, ik (en Jaleesa misschien).
Nee, want jij komt dit keer niet.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:04 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Zelfden als de vorige meet!
X komt ook niet.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nee, want jij komt dit keer niet..
En Borte wel..
Zo, snel vervangenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nee, want jij komt dit keer niet..
En Borte wel..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |