quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:43 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik heet trouwens Satılmış Dünyadagülmez. Aangenaam.
quote:
Van deze schrok ik echt.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:50 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Haha. Dat is trouwens Ali Sen, de vader van Sener Sen.
quote:
Wat een leuk terugleestopic, deel #804.quote:
Hayirl yolculuklar, triq salama, bon voyage en een goede reis!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:34 schreef Bortecinem het volgende:
Dalijk naar Polen.
Wel shit weer buiten.
Have fun!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:34 schreef Bortecinem het volgende:
Dalijk naar Polen.
Wel shit weer buiten.
Kom jij nog naar de meet op de 25ste?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:18 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Hayirl yolculuklar, triq salama, bon voyage en een goede reis!
Ik hoop het, moet tegenwoordig flexibel zijn in mijn agenda, ik hoop er over paar daagjes zeker over te zijn.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
Kom jij nog naar de meet op de 25ste?.
Serieus?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:41 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik hoop het, moet tegenwoordig flexibel zijn in mijn agenda, ik hoop er over paar daagjes zeker over te zijn.
De leukste statussen worden helaas gewist.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:35 schreef xminator het volgende:
Lezen jullie dat ook wel eens, de facebook pagina van turkish delights. Hilarische verhalen staan er meestal op, veelal zijn het verzonnen verhalen maar sommige Turken gaan dan serieus discussies voeren en dergelijke. Lijkt net op jerry springer.
https://www.facebook.com/TurkishDelightsNL?ref=stream
Die man blijft echt baas.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
[..]
Van deze schrok ik echt..
Zaterdag ben ik in Taksim. Beter blijven die beyinsizler thuis en gaan niet rellen ofzo.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:13 schreef zarGon het volgende:
Istanbul..
Wat is de toestand op Taksim eigenlijk?.
Ik ga morgen reserveren. Maandag/dinsdag wil ik de definitieve lijst.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Serieus?.
.
Sylvesterrr, wanneer wilde jij het finalizen?
Ik heb echt een hekel aan dit soort Turken en beschouw ze ook gewoon als retardsquote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:35 schreef xminator het volgende:
Lezen jullie dat ook wel eens, de facebook pagina van turkish delights. Hilarische verhalen staan er meestal op, veelal zijn het verzonnen verhalen maar sommige Turken gaan dan serieus discussies voeren en dergelijke. Lijkt net op jerry springer.
https://www.facebook.com/TurkishDelightsNL?ref=stream
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:17 schreef Bortecinem het volgende:
Weten jullie dat Banu Alkan uit Kroatie komt? Ik vond haar vroeger altijd al de Tatjana Simic van Turkije, en nu blijkt dat ze uit hetzelfde land komen.
Banu Alkan-Renka Bronkaviquote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
B. Alkan.
Edit: © The-Magnificent.
Ik zal proberen zondag dan het definitief te laten wetenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:31 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik ga morgen reserveren. Maandag/dinsdag wil ik de definitieve lijst.
Veel plezier nogquote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:34 schreef Bortecinem het volgende:
Dalijk naar Polen.
Wel shit weer buiten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |