Ze zijn er nog wel, zeldzaam helaasquote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:18 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik denk dat ik daarvoor terug in de tijd (minstens 2-3 decennia) moet gaan...
Ja dat gelukkig wel.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:34 schreef Julis het volgende:
Loool.
Ach, nu heb je vast wel gedaan wat je nog moest doen.
Oh toiletspullen etc. Maar ik ga een paar dagen naar Polen morgen (niet vandaag dusquote:
Als je in deze cultuur opgroeit, dan wil je meestal ook wel een vrouw uit dezelfde cultuur, anders heb je grote kans om vaak te botsen, buiten dat zijn aziaten in het algemeen wel goede huisvrouwen ja, alhoewel ik Thailand niet als eerste keus zou nemenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:30 schreef Julis het volgende:
In o.a. Thailand zijn er best veel gehoorzame mooie vrouwen, toch?
Oh, wacht, je dacht dat je dus vandaag naar Polen gingquote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh toiletspullen etc. Maar ik ga een paar dagen naar Polen morgen (niet vandaag dus), vandaar. Ik had echt al alles ingepakt en stond met mijn tassen klaar voor de deur toen mijn moeder het zei.
Nee, dat is een Turkse actrice, hele bekende ook, maar ik ben heel slecht met namen dus ik kom er even niet opquote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:45 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Mooie foto trouwens! Is dat Sophia Loren?
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:26 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ze zijn er nog wel, zeldzaam helaas
Ja hahaha echt zo dom dit.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:43 schreef Julis het volgende:
[..]
Oh, wacht, je dacht dat je dus vandaag naar Polen ging. Ik had niet eens door dat je naar het buitenland ging
![]()
. Daarvan het inpakken van je tassen. Je had een Poolse vriendin, toch? Ga je met haar? En voor hoeveel dagen ga je? En waar in Polen?
Ze nemen niet op op dat nummerquote:
Nicequote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:50 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja hahaha echt zo dom dit.
En ja ik ga met haar en nog een Griek, voor 3 dagen ongeveer. En de plaats is ergens in het Zuiden dicht bij Duitse grens. Het heeft een moeilijke naam die ik nu al weer ben vergeten hehe.
Anyway volgens mij was dit een plan van God of zo omdat ik altijd alles uitstel.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:45 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Mooie foto trouwens! Is dat Sophia Loren?
Türkân Şoray dusquote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:48 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Nee, dat is een Turkse actrice, hele bekende ook, maar ik ben heel slecht met namen dus ik kom er even niet op
Vreselijk.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:00 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Gewoon alle huishoudelijke taken. Meer hoeft ze niet te doen hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |