Ik was in Swieradow-Zdroj. Een klein dorpje waar behalve een paar Duitsers en Oost/Centraal-Europeanen geen toeristen komen. Dus mensen met een Midden-Oosters uiterlijk zien ze nooit. Zorgde iig voor een paar grappige momenten.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:46 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Echte studenten stad. Wel heel arm en alles. Kon heel goedkoop eten
Naar Auschwitz, Birkenau en de zoutmijnen geweest. Was wel oke
Ik was inderdaad een circusdier daar maar in Turkije was het veel erger.
Ik had niet verwacht zoveel aangekeken te worden . Trouwens, zeer weinig getinten in beiden landen..
Beetje indo beetje Arabier achtig jaquote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:56 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik was in Swieradow-Zdroj. Een klein dorpje waar behalve een paar Duitsers en Oost/Centraal-Europeanen geen toeristen komen. Dus mensen met een Midden-Oosters uiterlijk zien ze nooit. Zorgde iig voor een paar grappige momenten.
En in Turkije word je altijd wel aangekeken als vrouw zijnde. Zo zijn Turken gewoon.Maar je zou wel veel getinte mensen verwachten in Antalya gezien de vele Oost Koerden en Turken die daar werken. Heb je echt een über Midden-Oosters uiterlijk?
En inderdaad alles in Polen is echt goedkoop.
Ben ik ookquote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:00 schreef Bortecinem het volgende:
Misschien keken ze gewoon omdat ze je heel mooi vonden.
Te bruinquote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:08 schreef Bortecinem het volgende:
Awh..
Maar hoe kan een half Iranier half Libanees er een beetje als een Indo uitzien?
Enteresan.
Nee, toch maar niet. Meer dan twee uur reizen vind ik toch iets te veel van het goede. En ook omdat ik steeds moet overstappen. En dan moet ik in de avond ook nog eens terug.quote:
Las het vanochtend via reddit, titel die ze daar haddenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:06 schreef WammesWaggel het volgende:
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=156366953!!!!
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:54 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nee, toch maar niet. Meer dan twee uur reizen vind ik toch iets te veel van het goede. En ook omdat ik steeds moet overstappen. En dan moet ik in de avond ook nog eens terug.
Jullie dus alvast veel plezier. Ik kom wel wanneer we een keer ergens centraler in Nederland afspreken.
NY Times, dat is hetzelfde blad dat vol lof over een internationaal erkende terrorist schreef, toch?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:33 schreef WammesWaggel het volgende:
The NY Times heeft Izmir en haar oprechte Birheid ook ontdekt, een beetje laat maar toch puik![]()
http://travel.nytimes.com(...)?pagewanted=all&_r=0
Dat heb ik even gemist, weet wel dat men het veelal ziet als een goede krant.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:18 schreef Levolution het volgende:
[..]
NY Times, dat is hetzelfde blad dat vol lof over een internationaal erkende terrorist schreef, toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |