Het is 6km naar z'n werk, hij kan het makkelijk fietsenquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh lolnaja als ie m niet nodig heeft.
Godverdommequote:Op maandag 12 augustus 2013 22:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb Brum wat fruit gevoerd, wat zorg ik toch goed voor hem
:vquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wat moet je ermee behalve laten stofhappen?quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:22 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik wil een minion!Waarom ontdek ik toch altijd te laat dat ze zoiets hebben. Nu zitten er stomme smurfen bij de Happy Meals.
Ernaar kijken omdat het zo schattig is? Weet ik het.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:22 schreef megamandy het volgende:
[..]
Wat moet je ermee behalve laten stofhappen?
Bami wil ook een furbyquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:22 schreef megamandy het volgende:
[..]
Wat moet je ermee behalve laten stofhappen?
In zo'n romeins gewaad met 1 tet eruit?quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
voor degene die er over na zaten te denken om te kopenquote:Op 2 juli j.l. heb je bericht ontvangen over de essence gel nails at home collectie.
Per abuis is een verkeerde prijs van ¤ 24,99 vermeld bij de LED lamp.
Correcte prijs: gel nails at home LED lamp ¤ 29,99
In DLD is hij wel 24,95quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
voor degene die er over na zaten te denken om te kopen
Ik zal goed voor de lakjes zorgen tot je wel langs kunt komenquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
M'n auto staat bij de garage![]()
Doorzichtige topcoat is eigenlijk beterquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:56 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
In DLD is hij wel 24,95
Kip er was trouwens niet meer zo`n startpakket maar ik heb gewoon van alles wat er bij stond 1 meegenomen. Behalve de roze topcoat, maar wel de doorzichtige
[..]
Ik zal goed voor de lakjes zorgen tot je wel langs kunt komen
Ik ben altijd thuis `s avonds dus dat is sowieso goedquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Doorzichtige topcoat is eigenlijk beter
Thanks, je bent een schat! Wanneer komt voor jou uit om op te halen? Ben je er toevallig woensdagavond?
Kan ik mooi Schaars lakjes mee jatten
Ik moest lachen om flexibelquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:07 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik ben altijd thuis `s avonds dus dat is sowieso goedEn verder ben ik erg flexibel (
) in mijn agenda
Alleen in je agenda? Ik dacht dat jij HMS had en ultra hyper flexibel was in alles?quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:07 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik ben altijd thuis `s avonds dus dat is sowieso goedEn verder ben ik erg flexibel (
) in mijn agenda
Ohquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:10 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Oh ja
Ik heb je nummer ast goed is alMaar we houden contact, komt goed!
Doucheze
Godvrtwitter:GullitR twitterde op maandag 12-08-2013 om 16:28:55Sad news in holland. Prince Friso of holland dyed today. Condolences to the royal family of holland. Lot... http://t.co/823OL4UBqO reageer retweet
Gullit, reallyquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:12 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Godvrtwitter:GullitR twitterde op maandag 12-08-2013 om 16:28:55Sad news in holland. Prince Friso of holland dyed today. Condolences to the royal family of holland. Lot... http://t.co/823OL4UBqO reageer retweet
quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Doorzichtige topcoat is eigenlijk beter
Thanks, je bent een schat! Wanneer komt voor jou uit om op te halen? Ben je er toevallig woensdagavond?
Kan ik mooi Schaars lakjes mee jatten
Ik heb me niet durven wegen na afgelopen weekend dus geen idee hoe groot de schade wasquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 08:48 schreef PriemGirl het volgende:
Morgeuhh !
Mijn zondeweekend grammen waren er vanmorgen alweer af![]()
![]()
Overigens was cif minder blij met zijn +1.3 kg
No worries, ik zou het ook doenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 07:45 schreef Stormqueen het volgende:
Ik had het nodig, sorry![]()
mijn tijd komt nog wel enzo
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 09:35 schreef Incantrix het volgende:
(Ik zie nu pas dat er boten in de tt staat, niet botten)
(Kwartet)
quote:mijn hart is op 6 plekken gebroken die boot was hartstikke mooi mischien heeft hij hem wel helemaal zelf gemaakt en dan komt zij en gooit het op de grond respect voor deze reclame en respect voor iedereen die dit meegemaakt heeft
Nee, want dat moet gewoon kunnen. Damn you mensheidquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:50 schreef Stormqueen het volgende:
Iemand die ging shoppen en d'r tas en jas in de fietstas liet zitten. Deze werden gejat, en dat wordt op FB gezet. Twintig reacties van verontwaardigde mede-moeders: Naja, het gore lef, wie doet dit nou, wat een aso's, etc. En niemand die durft te zeggen dat het best dom is om je spullen onbewaakt in een fietstas achter te laten he
Dat durf ik hier al niet met mijn boodschappenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:50 schreef Stormqueen het volgende:
Iemand die ging shoppen en d'r tas en jas in de fietstas liet zitten. Deze werden gejat, en dat wordt op FB gezet. Twintig reacties van verontwaardigde mede-moeders: Naja, het gore lef, wie doet dit nou, wat een aso's, etc. En niemand die durft te zeggen dat het best dom is om je spullen onbewaakt in een fietstas achter te laten he
Intro had laatst op zn werk dat de motor van een collega bijna gejat werd, maar omdat hij voor het raam stond waar ze werken hadden ze direct gezien dat die vent een loopje probeerde te maken met die motor en die vent weggejaagd.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:50 schreef Stormqueen het volgende:
Nog een keer trouwenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:05 schreef Stormqueen het volgende:
ik krijg een uitnodiging om de bruidsmodecollectie van 2014 te komen bekijken
Wat een slechte direct marketing!
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:35 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Foto van de buit op m`n feestboek
En damn je sleutels in je motor laten zittenDan verdien je wel dat hij gejat wordt eigenlijk
Goede foto!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:35 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Foto van de buit op m`n feestboek
En damn je sleutels in je motor laten zittenDan verdien je wel dat hij gejat wordt eigenlijk
Ik heb gelukkig een spaarrekening voor dit soort geintjes...quote:
Mandy gaat ook nog naar Duitslandquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:31 schreef PriemGirl het volgende:
Zijn dat allemaal zandlakjes die taart heeft meegenomen voor anderen hiero?Y I did not know that
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ouders met matige humor
disclaimer
+ 1quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:31 schreef PriemGirl het volgende:
Zijn dat allemaal zandlakjes die taart heeft meegenomen voor anderen hiero?Y I did not know that
quote:
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Mandy gaat ook nog naar Duitsland
Oehquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:53 schreef PriemGirl het volgende:
Skjoe misschien moeten we samen nog een keer naar Essen gaan![]()
![]()
Reply all; reply all; reply all; reply allllllllll...quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:54 schreef Stormqueen het volgende:
ERMAHGERD NU STOND IK OP DE CC VAN EEN MAIL VAN AL
Nee het was wel zinnigquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Reply all; reply all; reply all; reply allllllllll...![]()
Heb je hem al een persoonlijke mail gestuurd met OMG BEN JIJ DE EKTE AL CAPONE MAG IK EEN HANDTEKENING?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:54 schreef Stormqueen het volgende:
ERMAHGERD NU STOND IK OP DE CC VAN EEN MAIL VAN AL
Die zal ie vast nog nooit gehoord hebbenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Heb je hem al een persoonlijke mail gestuurd met OMG BEN JIJ DE EKTE AL CAPONE MAG IK EEN HANDTEKENING?
omdat garpig
Ik dacht gelijk "IK WIL OOK IK WIL OOK o wait ik heb 3 minuten geleden een no-buy ingezet"quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:53 schreef PriemGirl het volgende:
Skjoe misschien moeten we samen nog een keer naar Essen gaan![]()
![]()
Godsamme, elke keer als je je ergens voorstelt dezelfde garp horenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die zal ie vast nog nooit gehoord hebben![]()
![]()
![]()
:LD D:DM:"d
Hoe lang duurt je no-buy?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik dacht gelijk "IK WIL OOK IK WIL OOK o wait ik heb 3 minuten geleden een no-buy ingezet".
Ik ga nooit kunnen stoppen met falen
Ik ookquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hoe lang duurt je no-buy?
Priemster mot toch eerst nog op verkansie
Ik ga best meequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:59 schreef PriemGirl het volgende:
Jup pas over 4-tal weken kan ik een keer... Denk ik![]()
Lin; ga je mee naar Essen? Primark en dm en alles !!
Falertquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
In theorie heb ik m'n nobuy al gebroken. Want ik ging zo toen ik de auto had even hondenvoer halen (dat telt niet) en toen bij de drogist daarnaast de antiblarenstick (telt ook niet) en toen hadden ze Essie in de aanbieding en bronzer in de aanbieding![]()
Maar m'n no-buy is gewoon daarna pas begonnen
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
In theorie heb ik m'n nobuy al gebroken. Want ik ging zo toen ik de auto had even hondenvoer halen (dat telt niet) en toen bij de drogist daarnaast de antiblarenstick (telt ook niet) en toen hadden ze Essie in de aanbieding en bronzer in de aanbieding![]()
Maar m'n no-buy is gewoon daarna pas begonnen
Ik denk dat ik de hoop ga opgeven dat het ooit nog goed komtquote:
Over een maand ofzo he? *houdt rekening met uitgaven volgende maand*quote:
Dat lijkt me een beter ideequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de hoop ga opgeven dat het ooit nog goed komt
3 weken ongeveerquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:02 schreef Sharana_LV het volgende:
hoe lang duurde t bij jullie voordat beautybay binnen was?
Als we het samen doen, zou dat helpen?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
Een no-buy voor de komende twee weken moet wel kunnen denk ik. Ik werk bijna elke dag, ik zal echt moeite moeten doen om tijd te vinden om te shoppen
Moet ik alleen even wegblijven van webshops....
As ge doet; pak meteen die zandlakjes voor me meequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:06 schreef Lindytje het volgende:
Zal ik effe naar Kaldenkirche heen en weer crossen?![]()
Verleidelijk.... Ben ik binnen vier uur weer thuis, kan ik om 6u nog gaan zwemmen
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:05 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
3 weken ongeveerIig veel langer dan ik had verwacht
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als we het samen doen, zou dat helpen?
Kan het ook morgen?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:06 schreef Lindytje het volgende:
Verleidelijk.... Ben ik binnen vier uur weer thuis, kan ik om 6u nog gaan zwemmen
Ik zeg doenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:06 schreef Lindytje het volgende:
Check!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:07 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
As ge doet; pak meteen die zandlakjes voor me mee
Jongeuh ik moet echt nog voor mijn vakantie langs komenAls in: PUPPEHHH!!
![]()
Dinsdag 27 aug; iets te doen? Dan heb ik hele dag vrij; kan ik bakje koffie komen doen in de middagquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:09 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Check!
Ja, puppeh groeit als kool! Niet normaal
Hmm.. uur en 2 minuten rijden. Binnen drie uur op en neer zelfs![]()
Goeikoop tanken en weer naar huis!
Rationeel denkenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan hoef je niet zo te haasten
Dan heb ik collegequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:10 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dinsdag 27 aug; iets te doen? Dan heb ik hele dag vrij; kan ik bakje koffie komen doen in de middag![]()
college? mis ik iets?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:12 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dan heb ik college
Van 14.45 tot 16.30 Ervoor en erna kan
Jij kan idd niet. Tof dat je niet mee gaatquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:13 schreef Debsterr het volgende:
Primark? Waar? Wanneer?
Ik kan toch niet, maar ik nodig mezelf wel uit bij deze.
Als Priem terug is van verkansie.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:13 schreef Debsterr het volgende:
Primark? Waar? Wanneer?
Ik kan toch niet, maar ik nodig mezelf wel uit bij deze.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:14 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jij kan idd niet. Tof dat je niet mee gaat
Feeksquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:14 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jij kan idd niet. Tof dat je niet mee gaat
quote:
we bekokstoven wel iets op de geheime meetquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:16 schreef Debsterr het volgende:
[..]![]()
.
Maar ff serieus, wanneer is Priem terug? Want ik wil wel graag mee als dat mag.
Klopt. Ik had ook echt laat vakantie, dus vind dat ik die week wel verdien.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jij studeert dan ook niet in Zuid
Gezelligquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
we bekokstoven wel iets op de geheime meet
Als ik nu nee zeg, zeg jij dan dat het toch maar een grapje wasquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:17 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Klopt. Ik had ook echt laat vakantie, dus vind dat ik die week wel verdien.
Oh en ik wil ook naar Essen. Werkt dat jezelf uitnodigen ook voor mij?
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:18 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Als ik nu nee zeg, zeg jij dan dat het toch maar een grapje was?
*Bami en voorspelbaarheid*
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
awesomequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:20 schreef Debsterr het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:21 schreef Stormqueen het volgende:
1 auto = 4 plekken. Priem rijdt, ik was eerst, dus zijn er nog twee over
KIES MIJ KIES MIJquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:21 schreef Stormqueen het volgende:
1 auto = 4 plekken. Priem rijdt, ik was eerst, dus zijn er nog twee over
Ik wil welquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:22 schreef Stormqueen het volgende:
ik weet alleen niet of schaar nou ook wilde en Lindy wilde ook
Ik wil trouwens ook wel rijen met munne Vulva
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik wil wel
Ik ben alleen te autistisch om mezelf uit te nodigen![]()
Maar ik wil wel
Jonge, als Lin mij niet meeneemt he, dan maak ik haar blog KAPOT! HELEMAAL KAPOT!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
Gaan jullie lootjes trekken? Of afwachten wie de grootste donatie geeft? [ afbeelding ]
Doe niet zo serieusquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:24 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jonge, als Lin mij niet meeneemt he, dan maak ik haar blog KAPOT! HELEMAAL KAPOT!
Shoppen met meer dan 4 mensenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:24 schreef Stormqueen het volgende:
Ja desnoods twee auto's he?
Al gaat een shopmeet met acht man gegarandeerd niet werken dus wordt het wel een kutdag dan
Heel simpel: 2 uur Primark, we spreken af *insert plek*quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:24 schreef Stormqueen het volgende:
Al gaat een shopmeet met acht man gegarandeerd niet werken dus wordt het wel een kutdag dan
Die had ik van de week ook gemaaktquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:20 schreef Debsterr het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Dat is echt een kanslozen missie inderdaadquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:24 schreef Stormqueen het volgende:
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:24 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Die had ik van de week ook gemaakt![]()
Maar wat is dan het voordeel van met acht mensen gaan?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:24 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Heel simpel: 2 uur Primark, we spreken af *insert plek*
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:24 schreef Stormqueen het volgende:
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:24 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jonge, als Lin mij niet meeneemt he, dan maak ik haar blog KAPOT! HELEMAAL KAPOT!
Dat je tussendoor gezellig ergens wat drinkt enzo?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar wat is dan het voordeel van met acht mensen gaan?
Niks.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar wat is dan het voordeel van met acht mensen gaan?
Ja, want daar was wel ruimte voor hebben we toen gemerktquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:25 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat je tussendoor gezellig ergens wat drinkt enzo?
Wij gingen in dequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, want daar was wel ruimte voor hebben we toen gemerkt
DAN STAAT IEDEREEN IN DE WEG EN DAN KAPEN ZE JE LAKJES.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:26 schreef Debsterr het volgende:
En in de DM is het wel gezellig met 8, alleen de Primark is dan gewoon opsplitsen ofzo.
Jupquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:26 schreef Lindytje het volgende:
Deb, ik ga zo naar Duitsland, zonder jouGa je nu mijn blog kapot maken?
Ga je die set voor zaterdag testen?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:26 schreef Lindytje het volgende:
Deb, ik ga zo naar Duitsland, zonder jouGa je nu mijn blog kapot maken?
Ik krijg de 5 die ik wil opgestuurd, dus dat scheelt alvast.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
Er zijn nooit 8 setjes zandlakjes bijvoorbeeld
like whyquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
~~~~~~▄▌▐▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▌
~~~▄▄██▌█ ░░░░ The Bitchslap TRUCK IS COMING░ ▐
▄▄▄▌▐██▌█ ░░I know a few people who need a ride░ ▐
███████▌█▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▌
▀(@)▀▀▀▀▀▀▀(@)(@)▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀(@)(@)▀▀▘
Godverdomme![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wij scheiden ons wel af met z'n tweeen, goed?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
Winkelen met 8 mensen:
███████▄▄███████████▄
▓▓▓▓▓▓█░░░░░░░░░░░░░░█
▓▓▓▓▓▓█░░░░░░░░░░░░░░█
▓▓▓▓▓▓█░░░░░░░░░░░░░░█
▓▓▓▓▓▓█░░░░░░░░░░░░░░█
▓▓▓▓▓▓█░░░░░░░░░░░░░░█
▓▓▓▓▓▓███░░░░░░░░░░░░█
██████▀░░░░░░░██████▀
░░░░░░░░░█░░░░█
░░░░░░░░░░█░░░█
░░░░░░░░░░░█░░█
░░░░░░░░░░░█░░█
░░░░░░░░░░░░▀▀
(dit is eigenlijk vooral om te testen of deze matigheid werkt [ afbeelding ])
Omdat het kanquote:
Vast wel, hoezo?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ga je die set voor zaterdag testen?
LEUGENAAR.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Omdat het kan.
Was geen opmerking richting wie dan ook, ik vond het zo'n matig plaatje dat ik het kwijt moest
Le fu!!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:27 schreef Debsterr het volgende:
Damnit, als ik nou in Tilburg had gewerkt vanmiddag was ik ff meegegaan Lin!
Ik heb zaterdag een geheime meet om naar keulen te gaan. En ik twijfel al een week of ik die set wilquote:
Ik vind het een planquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wij scheiden ons wel af met z'n tweeen, goed?
Zo heel stiekem, 5x achterom kijkend, en dan tegen een Duitser aanlopenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik vind het een plan
Dus zo met z'n allen heen rijden en dan samen schnel wegrennen zodra we er zijn?![]()
zonde van je geld!!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb zaterdag een geheime meet om naar keulen te gaan. En ik twijfel al een week of ik die set wil
PAK ZANDLAKJES VOOR ME MEHEEHEHEHEHEHEHEEEEquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:30 schreef Lindytje het volgende:
Peukske roken, douchen --> Kaldenkirche
Zullen we gewoon met z'n tweeen gaan?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:30 schreef PriemGirl het volgende:
Mijn auto mag best vol; maar idd ik word echt een chagrijnig wijf als we met z'n 8-en gaan shoppenIk hou soberso al niet van het euh... live shoppen
![]()
En iedereen mag van mij wel mee; maar ik rijd NIET om![]()
![]()
Verder vind ik het wel gezellig hoor![]()
DOE JE NIET EENS EVEN EVEN OMRIJDEN LANGS DELFT?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:30 schreef PriemGirl het volgende:
Mijn auto mag best vol; maar idd ik word echt een chagrijnig wijf als we met z'n 8-en gaan shoppenIk hou soberso al niet van het euh... live shoppen
![]()
En iedereen mag van mij wel mee; maar ik rijd NIET om![]()
![]()
Verder vind ik het wel gezellig hoor![]()
wat moet je met een gelset? alsof je echt 6 weken met dezelfde kleur op je nagels gaat lopenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja dat is het argument tegen, het argument voor is ermahgerd gelset
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee eigenlijkquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
wat moet je met een gelset? alsof je echt 6 weken met dezelfde kleur op je nagels gaat lopen
+ zonde als jeh et wel doet van alle mooie lakjes die je nu hebt!
OKEE!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:31 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
PAK ZANDLAKJES VOOR ME MEHEEHEHEHEHEHEHEEEE
* SpaceInvaders neemt camera meequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:32 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en als de shoptrip meer dan 4 mensen gaat bevatten, blijf ik thuis
Of iemand van jullie moet het risico willen kopen een klap van me te vangen
Ja de pest is dat er al meteen vier mensen riepen van WE GAAN MEE!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:32 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en als de shoptrip meer dan 4 mensen gaat bevatten, blijf ik thuis
Of iemand van jullie moet het risico willen kopen een klap van me te vangen
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
Vrees niet, dat ik mee zou gaan was een grapjeTheheheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You pulled a Bami!Don't come closer, I might hurt you
quote:
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
wat moet je met een gelset? alsof je echt 6 weken met dezelfde kleur op je nagels gaat lopen
+ zonde als jeh et wel doet van alle mooie lakjes die je nu hebt!
Je weet hoe ik was in de kerstvakantiequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zullen we gewoon met z'n tweeen gaan?
ik vote voor de 21, 14e vier ik m'n fjaardag. Denk ik.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:32 schreef PriemGirl het volgende:
Ow en ik ben in de week van 9 september terug thuis.. Dus of het wordt het laatste weekend van mijn vakantie 14 sept. of 21. sept ofzo(Om al wat data te roepen
)
Mooi zet ik de 14de ook alvast in mijn agenda...quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik vote voor de 21, 14e vier ik m'n fjaardag. Denk ik.
Dan ben ik wel vrijwilliger om thuis te blijven en in mijn eentje een keer naar Essen te rijdenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja de pest is dat er al meteen vier mensen riepen van WE GAAN MEE!
En dan moeten Priem en ik dus gaan kiezen tussen mensen die we allemaal lief vinden. Dat is leuk!![]()
Sounds legitquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
weet nu al dat je het 1 of 2 keer gebruikt en daarna niet mer
Ja gezellig!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:34 schreef PriemGirl het volgende:
Mooi zet ik de 14de ook alvast in mijn agenda...
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:34 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Mooi zet ik de 14de ook alvast in mijn agenda...
[/BAMI]Nee?
Neeeee niet de 14e verjaardag vierenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik vote voor de 21, 14e vier ik m'n fjaardag. Denk ik.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:35 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Neeeee niet de 14e verjaardag vieren. Dan kan ik niet
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:35 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Tuurlijk kan jij nietquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:35 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja ik kan echt geen rekening gaan houden met jouquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:35 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik zag dat we een oostappenpark een kwartiertje rijden van mijn huis hebben. Vlakbij de eftelingquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
Of we moeten in de buurt van Essen een kutcaravan regelen en dan om de beurt shoppen
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja ik kan echt geen rekening gaan houden met jou
Het kan ook nog vrijdag worden trouwens. Want m'n nichte is jarig op de veertiende en misschien krijg ik boze schoonfamilie op m'n dak als ik de 14e kies.
EFTELING MEETTTTTTTquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:36 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik zag dat we een oostappenpark een kwartiertje rijden van mijn huis hebben. Vlakbij de efteling
Ik kan de 21e niet, dan moet ik werken.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:36 schreef PriemGirl het volgende:
Aight; lin kan jij de 21ste? Schaar? (indien je het ziet zitten om naar mn huuuus te komen en dan naar essen mee te karren)
Vast wel, ik heb geen leven jeweetzquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:36 schreef PriemGirl het volgende:
Aight; lin kan jij de 21ste? Schaar? (indien je het ziet zitten om naar mn huuuus te komen en dan naar essen mee te karren)
Een goede vriendin (ik weiger het kotswoord bff of iets in die aard te gebruikenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:36 schreef Debsterr het volgende:
[..].
Maar dat snap ik hoorzou het alleen jammer vinden. 13e kan ik wel
.
Oostappenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:36 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik zag dat we een oostappenpark een kwartiertje rijden van mijn huis hebben. Vlakbij de efteling
Je doet een Priemquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:37 schreef PriemGirl het volgende:
Ik kan misschien de 13de (overigens weet ik nog niet eens wanneer we terugkomen van vakantie want we gaan ook een paar dagen parijs doen en misschien - indien goed weer - paar dagen kustdus misschien kan ik 14de ook niet
![]()
![]()
)
Ik voldoe aan het verwachtingspatroonquote:
Zulks een overzichtelijke groep is ditquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:39 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik voldoe aan het verwachtingspatroon
Als het kan hou ik me dan toch wel ff aanbevolen. Bedacht me dat ik rond die tijd pensioen krijg (afkoop)quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:39 schreef PriemGirl het volgende:
Houden we het op de 21ste dan? Als dat niet kan; kan ik pas 19 oktober ofzo![]()
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:39 schreef PriemGirl het volgende:
Houden we het op de 21ste dan? Als dat niet kan; kan ik pas 19 oktober ofzo![]()
Prima !quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:40 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Als het kan hou ik me dan toch wel ff aanbevolen. Bedacht me dat ik rond die tijd pensioen krijg (afkoop)
ZAAANDDDDDLAKJESEJEJJSJSJSJSJSJSSSSS HHUUUUHUHUHHUquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:41 schreef Lindytje het volgende:
Mot iemand nu nog iets van de DM hebben?
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:42 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Prima !Past perfect in mijnen voiture
Lin, skjoe; debs et moi !
Als nog iemand mee moet; kan die nog in de benchNee?
Ja jonguh!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:42 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
ZAAANDDDDDLAKJESEJEJJSJSJSJSJSJSSSSS HHUUUUHUHUHHU
Had Schaar niet eerder geroepen dat ze graag mee wilde? Want die gaat dan voor op mij hoor! *test lenigheid - hoe groot is die benchquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:42 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Prima !Past perfect in mijnen voiture
Lin, skjoe; debs et moi !
Als nog iemand mee moet; kan die nog in de benchNee?
Die kan de 21ste niet want ze moet werkenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:45 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Had Schaar niet eerder geroepen dat ze graag mee wilde? Want die gaat dan voor op mij hoor! *test lenigheid - hoe groot is die bench?*
Ik kan de 21e nietquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:45 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Had Schaar niet eerder geroepen dat ze graag mee wilde? Want die gaat dan voor op mij hoor! *test lenigheid - hoe groot is die bench?*
Oh ja, sorry! Maar als 'ie in Eindhoven open is kom je gewoon een dag hierheen, gaan we samen shoppen goed?quote:
Sgoedquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ookAlle kleuren. Ik betaal direct via ING
Ja dat !!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh ja, sorry! Maar als 'ie in Eindhoven open is kom je gewoon een dag hierheen, gaan we samen shoppen goed?
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh ja, sorry! Maar als 'ie in Eindhoven open is kom je gewoon een dag hierheen, gaan we samen shoppen goed?
Die in Zoetermeer gaat volgens mij nog eerder open dan die in Eindhovenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:47 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja dat !!Is dan ook wat handiger aangezien je dan niet eerst naar hier moet; om dan weer een uur met mij mee te moeten
![]()
Doen we gewoon een primark meet.
Niet bij mij.. want dat faalt.. d'uh
En dan lekker uit eten met z;n allen bij Senora Rosa ofzoquote:
Senora Rosa?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:50 schreef Debsterr het volgende:
[..]
En dan lekker uit eten met z;n allen bij Senora Rosa ofzo.
Oh is dat waar eerst El Nino zat?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:51 schreef Debsterr het volgende:
[..]
http://www.senorarosa.nl/
FANTASTISCH.
Is het ookquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh is dat waar eerst El Nino zat?
Kan, kan. Locatie meer in het winkelgebied lijkt me dan hendiger
Gaan we een keer met z'n tweetjes of viertjes?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Is het ookmaar dit is zooooo lekker, echt een aanrader
.
Ja gezelligquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Gaan we een keer met z'n tweetjes of viertjes?
EN DAARNA TREINSPELLETJEquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:55 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja gezelligdaar wil Baas ook nog wel graag weer naar terug
En zo fucking lekker he, niet de standaard schaaltjes maar alles net wat specialer. Zo was het eerste voorgerecht een schuim van gazpachoquote:
*nodigt zich alvast ook mee uit*quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:59 schreef Debsterr het volgende:
[..]
En zo fucking lekker he, niet de standaard schaaltjes maar alles net wat specialer. Zo was het eerste voorgerecht een schuim van gazpacho![]()
![]()
![]()
Nope, echt alleen een DM en een supermarkt in dat durp geloof ikquote:
nee hoorquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:02 schreef Debsterr het volgende:
Ik hoop dat dit niet betekent dat ik douane kosten heb.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:06 schreef Lindytje het volgende:
Goed, zandlakjes voor Priem en Skjoe en dat was het
Ga ik even op en neer karren
yip, zo zie ik het ook echt. ik zie er wel wat tegenop, maar ga er gewoon voorquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:29 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Geld is geld, toch?
ja snel al denk ik, uiterlijk as maandag beginnen, maar ik vermoed deze week al, dat hoor ik vandaag of morgenquote:
Oooooh wist ik niet, gefeliciteerd danquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:29 schreef Mirjam het volgende:
[..]
yip, zo zie ik het ook echt. ik zie er wel wat tegenop, maar ga er gewoon voor
[..]
sollicitatiedag bij n callcenter gehad
thanksquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:31 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oooooh wist ik niet, gefeliciteerd dan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |