Het is 6km naar z'n werk, hij kan het makkelijk fietsenquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh lolnaja als ie m niet nodig heeft.
Godverdommequote:Op maandag 12 augustus 2013 22:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb Brum wat fruit gevoerd, wat zorg ik toch goed voor hem
:vquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wat moet je ermee behalve laten stofhappen?quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:22 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik wil een minion!Waarom ontdek ik toch altijd te laat dat ze zoiets hebben. Nu zitten er stomme smurfen bij de Happy Meals.
Ernaar kijken omdat het zo schattig is? Weet ik het.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:22 schreef megamandy het volgende:
[..]
Wat moet je ermee behalve laten stofhappen?
Bami wil ook een furbyquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:22 schreef megamandy het volgende:
[..]
Wat moet je ermee behalve laten stofhappen?
In zo'n romeins gewaad met 1 tet eruit?quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
voor degene die er over na zaten te denken om te kopenquote:Op 2 juli j.l. heb je bericht ontvangen over de essence gel nails at home collectie.
Per abuis is een verkeerde prijs van ¤ 24,99 vermeld bij de LED lamp.
Correcte prijs: gel nails at home LED lamp ¤ 29,99
In DLD is hij wel 24,95quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
voor degene die er over na zaten te denken om te kopen
Ik zal goed voor de lakjes zorgen tot je wel langs kunt komenquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
M'n auto staat bij de garage![]()
Doorzichtige topcoat is eigenlijk beterquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:56 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
In DLD is hij wel 24,95
Kip er was trouwens niet meer zo`n startpakket maar ik heb gewoon van alles wat er bij stond 1 meegenomen. Behalve de roze topcoat, maar wel de doorzichtige
[..]
Ik zal goed voor de lakjes zorgen tot je wel langs kunt komen
Ik ben altijd thuis `s avonds dus dat is sowieso goedquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Doorzichtige topcoat is eigenlijk beter
Thanks, je bent een schat! Wanneer komt voor jou uit om op te halen? Ben je er toevallig woensdagavond?
Kan ik mooi Schaars lakjes mee jatten
Ik moest lachen om flexibelquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:07 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik ben altijd thuis `s avonds dus dat is sowieso goedEn verder ben ik erg flexibel (
) in mijn agenda
Alleen in je agenda? Ik dacht dat jij HMS had en ultra hyper flexibel was in alles?quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:07 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik ben altijd thuis `s avonds dus dat is sowieso goedEn verder ben ik erg flexibel (
) in mijn agenda
Ohquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:10 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Oh ja
Ik heb je nummer ast goed is alMaar we houden contact, komt goed!
Doucheze
Godvrtwitter:GullitR twitterde op maandag 12-08-2013 om 16:28:55Sad news in holland. Prince Friso of holland dyed today. Condolences to the royal family of holland. Lot... http://t.co/823OL4UBqO reageer retweet
Gullit, reallyquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:12 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Godvrtwitter:GullitR twitterde op maandag 12-08-2013 om 16:28:55Sad news in holland. Prince Friso of holland dyed today. Condolences to the royal family of holland. Lot... http://t.co/823OL4UBqO reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |