SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen mijn vriend m stuurde destijds dacht ik écht dat ie hem bewerkt had. Ik kreeg er iig geen toeschietreflex van.
[ Bericht 13% gewijzigd door Spees_Eend op 12-08-2013 22:14:07 ]
quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:57 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik hoop dat het geen anticlimax wordt.
Toen mijn vriend m stuurde destijds dacht ik écht dat ie hem bewerkt had. Ik kreeg er iig geen toeschietreflex van.
volgens mij heeft je vent het zo geknepen en snel een foto gemaaktquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:59 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik heb werkelijk geen idee hoe hij aan dat gezicht kwam Fieder. Gelukkig (of jammer genoeg?) haalt hij dat trucje niet meer uit. Ja zijn haar was op dat moment bijna allemaal uitgevallen!
Moet je wel al die andere babyfoto's verstoppen he...quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:01 schreef Spees_Eend het volgende:
Echt he, bij een heel naar vriendinnetje. Dat hun baby er zo uit komt te zien.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:57 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik hoop dat het geen anticlimax wordt.NEE! Spees stuur nog even! (Je wíst dat ik in bad zat!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen mijn vriend m stuurde destijds dacht ik écht dat ie hem bewerkt had. Ik kreeg er iig geen toeschietreflex van.)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Saar lekker gespeeldEn nu heeft ze nog niet eens zoveel speelgoed ofzo. Maar het ziet er al zo lekker gezellig uit, allemaal troep van Saar
Alleen zoiets stoms als speelgoedjes, maar word er bijna een beetje emo van.
En over een jaar ofzo waarschijnlijk steeds meer annoyed ofzo
[ Bericht 16% gewijzigd door Cocotrimonium op 12-08-2013 22:41:07 ]
quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:08 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik vind dit trouwens zó gezelligNee hoor.. blijft gezellig om te zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Saar lekker gespeeldEn nu heeft ze nog niet eens zoveel speelgoed ofzo. Maar het ziet er al zo lekker gezellig uit, allemaal troep van Saar
Alleen zoiets stoms als speelgoedjes, maar word er bijna een beetje emo van.
En over een jaar ofzo waarschijnlijk steeds meer annoyed ofzo![]()
Dat annoyed dat is pas als je met de blote voeten 's nachts wéér op een duploblokje stapt... AUW!Mama van Lars & Femke
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |