abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5926834
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen!

Vragen, opmerkingen en commentaar graag in Commentaren op de streamverslagen Deel 9. Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar.

Vervolg op de Streamverslagen van zondag 22 september 2002.

maandag 23 september 2002 @ 00:04:57 #2
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5926890
Margriet en Stefan gaan verder over Mustapha.

"Ik ga hem negeren", zegt Margriet... Maar dat is niet zo moeilijk want hij is er nooit. Als hij dan maar niet weer bij mij in de bunker zit!"
"Dat gaat toch een keer gebeuren", zegt Ting terecht.
"Als je het ergens niet mee eens bent, ga dan niet met hem in discussie... want dan geef je hem weer voeding", raadt Stefan haar aan.
"Het gaat niet om het vlees of wat dan ook..", valt Margriet hem in de rede. "Het is een attitude probleem wat hij heeft... het is asociaal gedrag. Wij respecteren allemaal zijn moslim gedrag, maar aan de andere kant respecteert hij het niet hoe wij hier alles doen."
"Wij lopen op onze tenen voor hem terwijl meneer alleen maar aan zichzelf denkt. Hij houdt echt met niemand rekening!"
"Maar je moet hemgeen aanleiding geven!"
"Moet ik geen aanleiding geven?", vraagt Margriet enigszins pissed. "Hij geeft ons de hele dag aanleiding... BAH... ik kan me er echt over opwinden!"

Margriet heeft duidelijk geen goed woord meer over voor Mustapha en heeft het helemaal gehad met hem. Ze verdijnt nu ook pissed in de slaapkamer.

My soul is painted like the wings of butterflies
  maandag 23 september 2002 @ 00:10:21 #3
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5926957
Ting krijgt nu een massage van Judith. Ze maakte zich wat zorgen om dan in haar bh te moeten liggen, maar toen Judith zei dat het toch net zoiets is als een bikini gaf ze toch toe. De bh mag alleen niet open van de achterkant. Judith moet maar om de bandjes heen masseren!
  maandag 23 september 2002 @ 00:24:29 #4
6941 APK
Factual, I think.
pi_5927142
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  maandag 23 september 2002 @ 00:32:13 #5
6941 APK
Factual, I think.
pi_5927207
Mustapha en Laurens zaten op de bank te praten.

In de bunker wordt Daniela inmiddels door Judith onder handen genomen.

maandag 23 september 2002 @ 00:41:21 #6
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5927266
Jeanette vertelt dat ze de zaterdag nadat ze ongesteld is geworden altijd MOET sexen...
Margriet reageert meteen dat ze zoiets toch niet moet gaan vertellen. Jeanette zegt dat haar dat niet uitmaakt.
"Maar ik denk dat ik hier de pil maar ga doorslikken, dan heb ik er tenminste niet zo'n zin aan!"
"Als ik de pil slik dan is het echt een dood vogeltje", bekent Margriet.
Jeanette barst in lachen uit!

Vervolgens wordt het even stil....

"Straks stoppen ze me straks bij Mu", begint Margriet.
Jeanette zwijgt even.
"Ik zou het wel prima vinden als er weer wat kerels in de groep komen", zegt ze dan.
"Ik vind het wel prima zo...", reageert Margriet. "Ik stoor me ook veel meer aan kerels. Die hebben altijd vreselijk onrustig gedrag. Ik vind het wel prettig met vrouwen alleen."
"Dat vind ik eigenlijk helemaal niet", reageert Jeanette. "Met Martijn en Bram lijkt me gezellig. Ik kan beter met een stel kerels dan met een stel vrouwen."
"Ja, alleen met die kerels is ook wel een keer lachen ja", zegt Margriet dan. (Jeanette begint te lachen)
"Waar zou jij nu echt zin aan hebben?", vraagt Jeanette opeens.
Margriet moet even goed nadenken.
"Met een leuke man in een restaurant eten", antwoordt Margriet dan. "Dat lijkt me leuk..."

"Ik zou het liefst nu in m'n eigen bedje liggen", zegt Jeanette. "Met een zak chips... en een leuke vent... Eerst even een filmje kijken en dan even lekker hatseflatsen... dat ie er even lekker inglijdt!"
"Ah joh, zeg dat toch niet!", reageert Margriet geschokt.
"Wat maakt het uit", zegt Jeanette terug. "Het is wel de meest bacterieel overdraagbare bezigheid, maar wel godganse lekker als je het goed doet!"

[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 23-09-2002 00:45]

pi_5927292
Jeanette en Margriet liggen al in bed. Jeanette vraagt aan Margriet wat zij van de striptease vond. Margriet vond het wel leuk en wat een verschillen in formaten ook. Jeanette durfde soms helemaal niet te kijken. Volgens Jeanette heeft ze het de laatste 3 dagen alleen maar over sex. Margriet vind dat dat wel meevalt.
Jeanette vertelt dat ze perse moet sexen als ze ongesteld moet worden.
Margriet zegt geschokt dat ze dat niet moet zeggen.
Jeanette denkt dat BB toch niet alles uitzend.

De mannen zijn wéér aan het kaarten.

Margriet vindt het prima zo zonder kerels. Lekker rustig. Ze stoort zich ook veel meer aan kerels, bij vrouwen heeft ze dat niet. Mannen zijn zo onrustig.
Jeanette heeft dat helemaal niet. Haar lijkt het wel gezellig als er weer mannen bijkomen. Zij kan veel beter met mannen overweg.

Waar zou je nu echt zin in hebben Margriet?: vraagt Jeanette.
Met een leuke man in een restaurant eten, lekker met z'n tweeën, een laat souper: antwoord Margriet.
Wat is dat?: Margriet legt nu aan haar uit wat een souper is, dat het geen soepie is.

Jeanette zou het liefst in haar bed liggen, zakken chips, filmpje. Lekkere vent erbij, filmpje kijken. Daarna lekker hatseflatsen, meteen erin.
Margriet blijft er haast in steken: "Na ja, dat zeg je toch niet!"
"Waarom niet, het is nou eenmaal een fijne bezigheid. Daarna lekker slapen." gaat Jeanette verder.

Margriet pakt na BB zo weer haar leven op. Jeanette heeft geen idee wat ze hierna gaat doen. Margriet vindt het ook wel prettig dat ze even niet na hoeft te denken wat ze moet gaan doen. Geen stress over wat ze moet gaan doen.

I'm not nuts. I just have guts!!
  maandag 23 september 2002 @ 00:45:58 #8
6941 APK
Factual, I think.
pi_5927312
De mannen zijn weer aan het kaarten.

In de slaapkamer van de bunker babbelen Margriet en Jeanette een beetje.
Jeanette wil weten wat Margriet nu het allerliefst zou willen.
Margriet: Een soupétje, daar heb ik wel zin in.
Jeanette: Een wat?
Margriet: Een soupé.
Jeanette: Wat is dat?
Margriet: Een diner, laat op de avond, daar heb ik zin in, met een kerel. En jij?
Jeanette: Ik zou nu graag heerlijk thuis op de bank willen zitten, tv kijken, met een zak chips en cola. En een leuke vriend in mijn armen....

pi_5927349
De dames moeten nu allebei plassen. Margriet laat Jeanette voorgaan.
Jeanette vertrekt al tetterend uit de slaapkamer. Margriet kan daar wel om lachen.
Op het andere schermpje nog steeds ouwe lullen die aan het kaarten zijn. Het heeft ook absoluut geen zin om dat te verslaan of je moet geïnteresseerd zijn in kaartspellen. Termen als troeven, roemen gaan over de tafel. Boring.
  maandag 23 september 2002 @ 00:51:21 #10
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5927355
Er schijnt nu, volgens Jeanette, een gesprek aan de gang te zijn tussen Ting en de andere meiden over een vakantieervaring en drugsdealers aan de deur ..... Helaas is dat op geen enkele stream te zien!
pi_5927381
En mijn streamtijd zit erop.

APK en scanman, veel plezier nog!

maandag 23 september 2002 @ 01:07:14 #12
6941 APK
Factual, I think.
pi_5927502
Margriet: Het lijkt me zo raar om mezelf terug te zien, ik denk dat ik heel erg schrik. Ik had dat al toen ik mijzelf en Moestapha in de dagboekkamer zag. Ik doe heel veel met mijn handen, ik heb er een beetje op gelet en ik zit steeds ergens aan.
Jeanette: Ik weet wel zeker dat ik schrik.
Margriet: Je moet wel denken dat de leuke of pittige dingen die je doet uitgezonden worden. Niet als je een appeltje zit te eten.
Wat ze zouden ze nou uitzenden?
Jeanette: Ja dat zou ik ook wel eens willen weten! Dat is de brandende question that bites my tong.
Margriet: Waar komt dat Engels nou opeens vandaan?
Jeanette: I can have a whole conversation in English. English is not a problem language for me. () I listen to song lyrics and watch television.
  maandag 23 september 2002 @ 01:18:53 #13
6941 APK
Factual, I think.
pi_5927597
Jeanette: Ik ben beniewd wat Sjon de Mol er van vind.
Margriet: Denk je dat hij kijkt dan?
Jeanette: Hij heeft toch ook mee geholpen de kandidaten uit te zoeken?
Margriet: het lijkt me echt een leuke man, daar zou ik wel eens mee uit eten willen.
Jeanette: Jouw droomdate, hahaha! Ik heb laatst een documentaire over hem gezien, ik vind het echt een superman.
Margriet: En Linda de Mol, is dat zijn zus?
Jeanette: Dat vind ik ook een geweldige vrouw.
(Geslijm gaat nog even door.)
  maandag 23 september 2002 @ 01:24:48 #14
6941 APK
Factual, I think.
pi_5927650
Bram komt ook even kijken bij de kaartende heren.

(Regie, mogen we ook beelden van de dames in de keuken?)

maandag 23 september 2002 @ 01:50:08 #15
6941 APK
Factual, I think.
pi_5927805
Stephan: Ik wist dat hij introefte dus....
Laurens: Maar je wist niet welke kaart hij had. Zelfs in de slaapkamer praten ze nog over kaarten.

maandag 23 september 2002 @ 02:01:01 #16
6941 APK
Factual, I think.
pi_5927876
Ting komt ook de slaapkamer binnen waar Jeanette en Margriet nog lagen te praten.
Na enige tijd...
Ting: Kunnen we over 5 minuten gaan slapen?
Jeanette: Hoe moeten wij weten wanneer de 5 minuten voorbij zijn?
Margriet: Ting, je hebt toch oordoppen?
Jeanette moet hier hard om lachen.
Ting: Jullie kunnen toch buiten gaan zitten?
Jeanette: Ik ga echt niet buiten zitten hoor, dat is veel te koud.

Na enige tijd stilte staat Ting op en zegt: Ik ben nu van mijn apropos, en loopt weg.
Jeanette: WAT NOU?
Margriet: Belachelijk! Ik ga mij echt niet laten vertellen wanneer ik moet gaan slapen. Wat een gezeik.
Jeanette hoort Ting in de keuken praten en gaat nu haar bed uit. "Als ze problemen met mij heeft moet ze bij mij zijn en niet tegen anderen gaan zeiken!"

Ting gaat weer in bed liggen.

Ting: Het is toch een slaapzaal?
Margriet: Ja, hoe zal ik het zeggen.
Jeanette komt er ook weer bij, dikke ruzie nu.
Jeanette: Als je graag wilt slapen mag je dat aangeven, maar je kunt niet verlangen dat ik 2 minuten later mijn bek hou.

[Dit bericht is gewijzigd door APK op 23-09-2002 02:18]

maandag 23 september 2002 @ 02:14:25 #17
6941 APK
Factual, I think.
pi_5927953
(Een hele post is verwenen)

Een hoop geschreeuw tussen Jeanette en Ting.

Jeanette loopt weg en komt na enige tijd terug om de ruzie verder voort te zetten.

(Streams op zwart.....)

maandag 23 september 2002 @ 08:07:01 #18
20057 bbvolger
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
pi_5928492
op de gratis beeldjes is te zien dat bram al opgestaan is.
Hij zit in een boek te bladeren.en iets te eten.
pi_5929428
De meeste mannen zitten al buiten thee/koffie te drinken.
Alleen Bo ligt binen op een bank te slapen. Hebben de mannen hem vannacht uit de slaapkamer verbannen?

Bij de dames geen teken van leven. Het enige dametje in beeld is Carmen.

pi_5930607
ik heb geen geluid, maar dit is wat ik zie:

Stefan en Mus hangen buiten op een ligbedje en zijn wat aan het babbelen, terwijl Laurens binnen op de bank zich ligt te vervelen.

pi_5930865
oh, in de badkamer 2 brede heren in boxershort....ze hebben zich inmiddels verplaatst naar de slaapkamer en kleden zich aan.
pi_5930889
Stefan bijt op zijn nagels en Mus eet een kauwgompje, sorry, meer kan ik er niet van maken...
  maandag 23 september 2002 @ 12:40:47 #23
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5931536
Van de BB-site:

Met Stefan naast zich is Mustapha helemaal niet het stille type. Al snel komt het gesprek op de frustraties van beide mannen: ze storen zich aan hun nieuwe medebewoner Bram. Het lijkt hier af en toe wel een militair kamp. Alles moet strak volgens de regels, verzucht Mustapha. Ja, gisteren had ik één slokje yoghurtdrank gedronken. Ik liep even weg en toen ik terugkwam was mijn glas al weg. Toen had Bram het al opgeruimd, beaamt Stefan het gemopper van Mustapha.

pi_5931878
Er was zojuist een prachtig gesprek tussen Stefan en Mustapha.
Ze hadden het over van alles en nog wat.
In het meisjesclubje bloedt Ting helemaal dood volgens hun en dat is ontzettend jammer want Ting heeft ontzettend veel in haar mars.
De rest is volgens hun alleen maar bezig anderen hun manier van leven in het BBhuis op te leggen aan de ander en dat werkt niet volgens Stefan en Mustapha.
Ze verwachten respekt van een ander maar weten zelf niet eens wat dat is volgens Mustapha.
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_5932140
12.58 Stream op de kooi, zoomt nu in op Mus en Stefan die op de ligbedden buiten liggen. Mus krijgt het koud, en Stefan gaapt. Ze bespreken wie wie zou nomineneren. Mus denkt dat Lau hem gaat kiezen, maar hij weet het toch niet zeker. Mat Bram heeft ie geen klik. Stefan heeft gehoord, toen Bram dat tegen iedereen zei, dat hij (Bram) een iemand niet mocht. Volgens Mus heeft Bram gezegd, dat hij niet voor degene kiest die politiek niet correct is

13.01 Binnen in rijk zitten de andere mannen te kaarten. Laurens zweert dat hij nu 2 dezelfde kaarten heeft.
Ik ga dit niet verslaan en ook niet dat ze het maar weer eens over het eten hebben (kaassausje). Het gaat er weer uitbundig aan toe want Laurens lust nog wel een glaasje limonade, maar geen sinaasappelsmaak.

13.05 Jeanette zit vanuit arm toe te kijken, zegt wel eens iets maar dit is niet te verstaan.

13.06 Laurens: Martijn Krabbe had wijn uit zijn eigen wijnkelder meegenomen, dat was lekker. Limonade is ingeschonken.

13.07 Allemaal in een spurt naar buiten naar een vliegtuigje kijken, waar reclame achterhangt waarop staat "BO is the best love the fans"
Een van de dames vindt dit gaaf, de mannen ook al. In een halve minuut heb ik wel 20x het woord gaaf gehoord. Meer tekst hebben ze niet.

13.09 Reclame.

13.12 Martijn: Nou Bo nou ga je er nog lang niet uit. Het vliegtuigje maakt nog steeds rondjes. Mus heeft geen vrienden die zoveel geld hebben om een vliegtuigje te huren. Bo straalt helemaal. Volgens Margriet kost het wel 500 Euro. Bo vindt het fijn dat de mensen buiten nog aan en om hem denken. En maar zwaaien naar het vliegtuigje. Stefan heeft weer allemaal nutteloze en technische info over vliegtuigen, Martijn heeft ook es in 'n vliegtuigje gezet'n en de rest kan 'k nie verstaon. Bo zwaaide even naar al zijn fans zei hij zelf. (Wie mag dat wel niet zijn )

13.18 Dit is echt iets voor mijn moeder zegt Bo (de fan is bekend, U hoeft niet meer te reageren ) Margriet gaapt.

13.20 Margriet: Super, geweldig. Volgens Laurens heeft Almere ook een vliegveld.

13.22 Wat is Ting lelijk zonder make-up (mijn mening). Margriet stelt voor om te gaan steppen en de heren gaan weer kaarten/pokeren.

13.24 Bo had wel verwacht dat ze een keer voor hem zouden vliegen, maar niet op deze manier met reclame.

13.24 Einde uitzending

maandag 23 september 2002 @ 14:04:26 #26
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_5932672
De mannen zijn inde keuken bezig, ze zoeken schoonmaakazijn.
De meiden zitten in de kooi, Judith loopt in bikini.
eurobilltracker.com
  maandag 23 september 2002 @ 14:09:31 #27
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_5932734
Judith maakt koffie voor Judith.
Margriet zit op een matras in de kooi en is duidelijk niet depressief, ze lacht namenlijk erg smakelijk.
Ze hebben het over sporten.

Martijn is brood aan het smeren.
De schoonmaak azijn hebben ze niet gevonden. Bo zegt dat hij wel balsamico-azijn heeft
Ook Moes is in de keuken om wat te eten te maken.

eurobilltracker.com
  maandag 23 september 2002 @ 14:14:38 #28
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_5932799
Volgens Margriet liggen zij vrouwen deze week uit de gratie bij de t.v.kijkers. Dit door de ruzie tussen Ting en Jeanette.

Ting vraagt zich af hoe ze dit uitzenden, misschien plakken ze steeds hetzelfde stukje wel achter elkaar, zegt ze.

We zouden erover ophouden zegt Jeanette, ën nu begin je er weer over", dit tegen Margriet.

Ze hebben het nu over het verdelen van iets met rozijnen.
Oh, het gaat over rozijnen repen.
Margriet vindt ze niet zo lekker, van haar mag Ting ze wel hebben.

Margriet zegt dat ze net een Berbersliedje hebben geleerd, dit tegen een van de mannen die zei dat ze het wel gezellig hebben in de kooi.

eurobilltracker.com
  maandag 23 september 2002 @ 14:21:11 #29
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_5932904
Jeanette vraagt aan Bo waarom ze schoonmaakazijn zochten.
Bo zegt dat ze van BB de ramen allemaal moesten schoonmaken.
Oh" zegt Margriet "laat Moes dat dan maar doen".
"Hij dweilt soms ook de vloer, daar doet hij dan de hele dag over", grapt ze.
Judith zegt:"ik heb het idee dat de liefde over is".
Margriet: "hoe kom je daar nou toch bij"?

Op 2 streams zijn Car-men te zien, zij springt vrolijk heen en weer, zij is of vrolijk of zenuwachtig.

"Margriet naar de DBK"

Judith zegt meteen "Komop Margriet je kan het"alsof het een confrontatie is. Maar een van de mannen zegt "het zal wel over de ramen bij jullie zijn"
"Dat ze dan mij weer moeten hebben", oppert Margriet.

eurobilltracker.com
  maandag 23 september 2002 @ 14:30:37 #30
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_5933073
Margriet heeft schoonmaakspullen gehad.
"Ha lekker", reageren de andere meiden "doen we lekker door de hutspot".

Bo naar DBK.

In de DBK had BB aan Margriet gevraagd, "je weet wat je er mee moet doen"? toen ze de schoonmaakspullen kreeg.
"Ja, opdrinken zeker", lachte Margriet. Zelf heeft ze daar wel lol om.

Daniela zit ook buiten maar die zegt niet veel.

Judith zegt tegen Margriet dat zij denkt dat Margriet met Kerst hier nog wel zal zitten.
"Ojee", zegt Margriet "ik heb geen kerstkleding bij me".
"Het lijkt me een ramp om met Kerst in de bunker te zitten".

Ze zien nu dat de ramen aan de binnenkant ook gezeemd worden, ze hebben daar lol om.

Er wordt nu gevraagd of ze die ramen meteen moeten gaan doen. Margriet vindt dat dat wel later kan, want nu is er zon en daar wil ze eerst van genieten.
Ting wil de ramen wel gaan doen. Dat vindt ze wel leuk.
De meiden protesteren hier niet tegen, ze zijn denk ik blij dat zij kunnen blijven zonnen.

Ze zeggen tegen elkaar dat het met alleen vrouwen in de bunker wel te doen is.

eurobilltracker.com
  maandag 23 september 2002 @ 14:38:07 #31
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_5933217
De mannen zijn wel druk aan de gang met het ramen zemen. De vrouwen kijken hier met genoegen naar, vooral naar Stefan die volgens Margriet wel met een hele foute bril op bezig is. Ze vergelijken hem met een of andere zanger. Erg complimenteus klonk het niet.

De meiden hebben al wel gezien dat Moes weer ligt terwijl de andere allemaal bezig zijn.
"Kopje koffie, glazenwasser", roepen ze naar de mannen.
De sfeer bij de vrouwtjes is echt goed.

Margriet zegt dat haar buik alweer in aan het zakken is.
Nog een paar weken in de bunker dan, zegt Judith.
Als geintje zegt ze "ik wil net zo slank als Margriet worden".
Margriet moet hier wel om grinniken. Zij vindt van zichzelf dat ze geen taille heeft en teveel vet.

eurobilltracker.com
  maandag 23 september 2002 @ 14:43:05 #32
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_5933296
Ze denken nog steeds dat er op zondagavond een herhaling uitgezonden wordt. Judith's moeder zou alles opnemen. Margriet wil de banden wel van haar lenen.
Ze berekenen hoeveel minuten ieder per uitzending krijgt. Ju denkt dat Margriet iedere dag wel 5 min. heeft.
Nou dat denk ik niet", zegt Margriet "want jullie praten wel de gaten in de sokken, dus daar hebben ze wel genoeg aan".
eurobilltracker.com
  maandag 23 september 2002 @ 14:49:02 #33
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_5933393
Ze komen er achter dat vandaag de herfst begonnen is. De klok hebben ze weer teruggezet toen bleek dat de wintertijd nog niet was ingegaan.

Constant zijn alleen Judith en Margriet aan het woord.

Daniela zegt nu tegen een van de jongens die zich in een gordijn wikkelt, dat ze wel een broek voor hem zal naaien. Tegen de twee zonnende dames zegt ze dat ze daar wel zin in zou hebben, naaien dus.
Lachend zeggen die, dat zij ook wel zin hebben in naaien.
"Ja , op een naaimachine " zegt Daniela dan.

eurobilltracker.com
  maandag 23 september 2002 @ 14:57:16 #34
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_5933529
(fok is wel traag)

Het gesprek gaat weer over de loopconfrontatie. Judith had niet verwacht dat ze zo goed zou eindigen, want zij kan helemaal niet hardlopen. Ze heeft namenlijk geen conditie volgens haar. Ze heeft wat astma, Moes ook ,zegt ze.

Margriet zegt dat het goed weer is om wat te wassen, want het zou nu goed drogen. Toch blijven ze maar lekker liggen in de zon. "Even genieten", zeggen ze.

Ik kan niet zien of Ting nog steeds bezig is met ramen zemen.
De mannen zijn in ieder geval wel klaar. oops niet dus. Ik zie Stefan en Martijn nu de ramen in de tuin doen.

Ting zegt dat de mensen in het buitenland nu al weten wie er donderdag inkomen. Zij denkt dat Geesje en Ursula komen.
Judith denkt Sandra. (Dit omdat een van de vrouwen rood haar heeft
"Nieuw vlees" Ting
"Fresh meat" Margriet
"Verse meiden"Judith

eurobilltracker.com
  maandag 23 september 2002 @ 15:02:41 #35
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_5933621
Judith verheugt zich al op een woordenwisseling tussen Jeanette en Sandra. ( Wat voor iemand is Sandra, dan?)

Jeanette is binnen wat aan het wassen.
Ting is klaar want ze komt erbij zitten.
Ze vraagt of de broodjes al in de oven kunnen, maar dat kan nog niet . Ze moeten nog wat rijzen.

Ting vraagt hoe het met hettandvlees van Margriet is. "Nog niet goed"antwoordt zij. "Het bloedt nog".

Volgens mij doen de mannen elk raam wel twee maal, want ze zijn nog niet klaar, zie ik.

eurobilltracker.com
  maandag 23 september 2002 @ 15:11:54 #36
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_5933765
(ff wat drinken gehaald, krijg droge keel van dat streamen)

Het kapsel van Ting wordt besproken.
"Misschien moet je er wat gel indoen en dan plat", zegt Margriet.

Melig gaat het gesprek over gebruikte onderbroeken. "Kan best lekker ruiken", grapt Daniela. Margriet weer in een deuk. Ze hebben lol over van alles en nog wat.

Ze noemen nu alle manieren op waarop je kunt zeggen dat je moet poepen, zoals "een bruine trui breien", "uit de heupen blaffen", "ruggewervel verlengen", "een kratje bier wegbrengen.

Ook plassen wordt behandelt"
Even uit me lul brullen
Even mijn zwager een hand geven.
Even de sluizen openzetten
Even de lippen laten trillen

eurobilltracker.com
  maandag 23 september 2002 @ 15:16:25 #37
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_5933836
Vooral Judith weet over deze onderwerpen veel te zeggen, ze zegt ze ook allemaal in dialect. (Dat dialect van Martijn)

Die vrouw heeft 'n paar mooie stelt'n onder de pisbak hang'n == zo noemt een man een mooie vrouw, volgens Judith.

En de mannen zemen nog, vooral Martijn maakt zich erg druk. Hebben geen leuke gesprekken. Nee dan amuseren de dames zich meer.

eurobilltracker.com
  maandag 23 september 2002 @ 15:24:26 #38
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_5933946
Ik heb even naar het gesprek van Martijn en een andere poetsende man geluisterd "Ze zijn wel intens smerig" ( die ramen dan)
De camera heeft wel telkens Martijn met ontbloot bovenlichaam vol in beeld. Ziet er niet slecht uit, eigenlijk wel lekker

De dames moeten hun matrassen verslepen, anders ligt Daniela niet meer in de zon. Ze hebben wel wat last van het fornuis. Druk zijn ze in de weer, maar het lukt niet zo goed. Ze krijgen niet 3 matrassen naast elkaar in de zon.

(Ze worden toch alleen maar bruin met streepjes van de tralie's)

eurobilltracker.com
  maandag 23 september 2002 @ 15:31:40 #39
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_5934043
Niet te geloven, maar de mannen poetsen nog.
Jeanette is was aan het opvouwen in de kamer.
Ting hoor ik piepzingen.
Jeanette deelt schone kussenslopen uit.

Moes is ook bezig, hij poetst de ramen in de badkamer.

Het deeg bij de dames wil maar niet rijzen. Ze denken dat dat komt omdat het ander meel is.

(Op 3 streams laten ze nu de poetsende Moes zien, dat zullen ze wel uitzenden)

eurobilltracker.com
  maandag 23 september 2002 @ 15:42:22 #40
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_5934179
15.45
Daniela gaat nu toch maar de oven aansteken. Ze heeft haar lichtblauwe speelpakje aan. Ze gaat weer liggen en zegt tegen de andere "Over een half uur kunnen we ontbijten, dames".
Ze vinden wel dat het brood goed vult, ze hebben vandaag dus alleen nog maar een reep en een appel op.

Ze vragen zich nu af hoe het met Carmen zou zijn. Of ze al weer aan het werk zou zijn. MIsschien zit ze nu wel naar ons te kijken.

Jeanette komt met de was aansloffen en hangt de was aan het hek.
Daniela vindt dat de was lekker ruikt.

Moes en Martijn/ Laurens(Kan ze niet zo goed uit elkaar houden ,die blondjes) hebben hun werkzaanheden verplaatst naar de slaapkamer. Ze praten er niet bij, stilzwijgend zijn ze bezig. Doordat ze puffen weet ik dat de microfoons het doen. Oh, ze fluiten we wat.

eurobilltracker.com
  maandag 23 september 2002 @ 15:52:07 #41
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_5934369
Jeanette en Daniela bekijken de broodjes. Teleurgesteld zien ze dat de broodjes zijn ingezakt.

Stream nu niet meer op de dames buiten, maar op Jeanetje die nog steeds bezig is met de was en de keuken van de bungalow waar de mannen constateren dat nog maar 1 raampje gedaan moet worden enwel het raampje van de oven.

Stefan naar de DBK

Zien wel Stefan maar zonder geluid Hij is zeer snel weer terug en zegt dat ze de ramen in de DBK nog moeten doen.

Margriet moet plassen maar ze moet dan haar hele pak uitdoen."" Doe dan even je pijp opzij"suggereert Judith.

eurobilltracker.com
  maandag 23 september 2002 @ 16:02:09 #42
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_5934549
Stefan poetst de ramen in de DBK.
Ik heb alleen nog maar geluid bij Jeanette die in de kamer loopt te rommelen. Ook Ting is binnen en praat met een van de jongens. Zij is nieuwsgierig waarom Stefan naar de DBK moest. De jomgens zeggen dat ze vanavond naar de zevende Hemel mogen.
Ting gelooft hen echter niet. Dan vraagt ze aan Martijn of hij hem al in de hand heeft genomen
Ik denk dat ze Carmen bedoelt en niet wat ik in eerste instantie dacht.

De meiden doen een lachsessie. Klinkt wel wat overdreven. Maar Margriet legt de verschillende soorten van lachen uit.

eurobilltracker.com
  maandag 23 september 2002 @ 16:04:33 #43
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_5934595
Terwijl Daniela, Judith, Ting en Margriet nog even doorlachen en Jeanette de raampjes in de slaapzaal zeemt , springt mijn stream op zwart.
eurobilltracker.com
pi_5935383
Margriet vind dat Mus een beetje zenuwachtig rondloopt. Ondertussen zitten de dames wat te eten en verdelen een worstje. 1 van de dames geeft te kennen wel zin te heben in worst.
Nu gaat het gesprek over blaasontstekingen, in een potje piesen, als het troebel ziet is het waarschijnlijk een blaasontstewking. Ik geloof dat Ting het idee heeft dat ze een blaasontsteking heeft en er wordt gezegd dat ze veel moet drinken en anders voor de zekerheid even naar de DBK moet gaan.

De was staat klaar in het washok.

pi_5935494
Judith en Stefan hebben het erover dat ze elkaar bij de eerste screentest voor het eerst zagen en dat Judith hem een stille gozer vond, met veel krullen en dat ie ineens begon over de porno industrie. Judith wist toen gelijk dat ie in BB zou komen.
Nu weer over de blaasontsteking, ze heeft inmiddels urine op gevangen en volgens margriet is het hardstikke troebel. Het gaat trouwens om Jeanette, ze gaat nu naar de DBK; geluid wordt weggedraaid, maar ze gaat melden dat ze denkt dat ze een blaasontstek8ing heeft
pi_5935540
Ze moet opnieuw urine opvangen, maar in een steriel potje, nu weten ze niet wat er in dit potje heeft gezeten, dus is de test niet goed uit te voeren. Er wordt in ieder geval een dokter bijgehaald. Margriet vind dit raar want ze kunnen er gewoon een staafje inhangen en voila daar is de uitslag.
Jeanette weet het zeker dat ze er 1 heeft want dit heeft ze eerder gevoeld.

Margriet merkt op dat er klonten in de melk zitten.

pi_5935607
De dames zoeken de was uit en komen tot de conclusie dat het lekker fris ruikt. Ondertussen neurieen ze wat liedjes.

Ting en Jeanette zitten bij het hek met Martijn te babbelen en nu valt mijn geluid weg......

pi_5935745
Stefan is er ook bij komen staan en het gesprek gaat over zweetplekken onder de oksels:?
pi_5935824
Jeanette verteld dat ze voor ze hier het huis in kwam 67.5 kilo woog en vervolgens over verschillende voeding en wat de invloed daarvan is op je gewicht.

Nu kleppen Ting en Jea over hun muggenbulten, Martijjn gaapt... Laurens komt ook bij het hek staan en trekt zijn shirt uit. Ze hebben last van bedbugs i.p.v. mileniumbugs.

pi_5935906
Stefan staat te dansen bij het hek nou ja, 't is meer wiebelen, beetje saturday night fever achtig..., volgens mij ligt Judith op bed.

Sorry, die Martijn kan ik echt niet verstaan, Carmen begint er doorheen te fluiten alsof ze wil zeggen: praat eens wat duidelijker.

pi_5935944
Judith komt het slaaphok uit en begint te frunniken aan het haar van Jeanette.
Alle bewoners moeten hun batterijen wisselen, waarop Judith zegt dat ze volle batterijen heeft, snap jij het snap ik het is haar vraag.
pi_5936066
Inmiddels is iedereen buiten, behalve Jeanette, ze zit in d'ruppie bij het hek een glaasje water te drinken.

Buiten lijkt het gezellig, een hoop gelach, Margriet zegt dat nederlanders veel zuipen, dit naar aanleiding van de afgelopen confrontatie en het blaastestje wat er aan vooraf ging. een vriendin van Juut is op Ibiza gaan wonen en wordt daar als alcoholistet beschouwt, als je daar 4 of 5 biertjes op een avond drinkt vinden ze dat veel. Grieken zuipen wel veel volgens Margriet. Ouseau. Zo daar wordt je dronken van, Juut is een keer wezen eten bij de griek en niemand lustte dat spul, juut wel en op een gegeven moment ging het licht uit voor d'r, stond ze met de ober de zirtaki te dansen en borden werden stuk gesmeten

pi_5936125
Ting staat tijdens het gesprek een beetje oefeningen te doen. Margriet verteld dat er een restaurant is waar je de hele boel mag slopen, het schijnt flink duur te zijn, maar het is wel lachuh, alles mag je stuk maken, lijkt haat geweldig

Juut verteld over een ex vriendje, wil geen naam noemen, hij was een keer ergens in een hotel en vond het interieur echt teleurstellend en ging toen de boel slopen, ging in de gordijnen hangen, hij had gewoon zin om het te slopen, hij kreeg wel de rekening en die heeft ie ook gewoon betaald. Margriet houdt wel van zulk soort mensen.
Het was een hoge rekening, maar die kon hij wel betalen.

pi_5936188
quote:
Op maandag 23 september 2002 17:22 schreef Inga het volgende:
Inmiddels is iedereen buiten, behalve Jeanette, ze zit in d'ruppie bij het hek een glaasje water te drinken.
`n (radicale) Moslim met `n mening valt onder geloofsovertuiging. `n Nederlander met 'n mening is een racist...
pi_5936311
Jeanette zit weer in de DBK, hoor niet waar het over gaat, waarschijnlijk over de blaasontsteking.
Ik heb ff helemaal geen geluid meer trouwens...
pi_5936341
Martyijn staat te strijken en Jea heeft de DBK kamer verlaten, ze zit nu een brief te lezen die ze heeft gekregen
pi_5936395
Bram staat nu bij haar bij het hek.

Buiten gaat het nu over kerstdiners, het lijkt margriet leuk om het kerstdiner met als thema beachparty te houden, in bikini te zitten gourmetten ofzo.

Of een 'out of space' thema, dat iedereen een beetje spacie is. Hoeren en pooiers wordt afgekeurd door Juut. Ze bedenken nu allerlei thema's

pi_5936457
Nu weer geklaag over hoe kort de mannen maar in de bunker hebben gezeten. 1 dagje maar. Ondertussen zit Ting de hand van Juut te lezen (of andersom)
Jea heeft geen kuurtje gekregen, maar BB wil geen risico's nemen en nu wordt het donderdag uitgezocht ofzo
pi_5936503
Stefan en Bram lopen te rommelen in de keuken, Stefan heeft er een biertje bij genomen.
Martijn vraagt of Ting goed kan handlezen en of ze er ook echt in gelooft. Ze zegt dat er in haar leven 4 belangrijke personen zullen zijn, waarvan 4 kinderen, ze ziet bij Juut de M van Man. oh zegt Martijn, die heb ik ook, das mooi....
pi_5936536
Martijn kijkt naar de handlezende dames en drinkt ondertussen een biertje, hij vraagt of Juut zijn hand wil lezen, een ander keer zegt Juut, dan krijgt hij er ook een massage bij. Dit vindt Martijn prima.

Nu over eigenschappen van nagels, wat die zeggen over je karakter....

pi_5936576
Margriet zegt dat haar levenslijn helemaal onderbroken is, dat ze geeneens een levenslijn heeft en nu bekijken ze elkaars levenlijnen
pi_5936605
Jeanette lijkt me niet echt happy, ze zit heel stilletjes binnen voor zich uit te staren. Stefan komt even een praatje met haar maken, dit duurt echter niet lang, want zijn plicht in de keuken roept alweer.
pi_5936650
Daan zegt dat ze naar binnen gaat, want het wordt haar te koud. Margriet heeft het nou wel weer gehad in de bunker, ze heeft trek in een koppie soep en een warme douche.
Ting gaat maar weer wat oefeningen doen.
pi_5938423
De 'buitenbeentjes' hebben zich weer afgezonderd. Mus ligt weer buiten op een bank en Ting zie ik in haar eentje in de slaapkamer.

Daan zit Margriet te vlooien. Martijn en Bram zitten beiden aan het hek naar de dames te kijken. Bo en Laurens zie ik kaarten.
Judith en Jeanette spelen kappertje. Judith's haar wordt door Jeanette voorzien van rastavlechtjes ala Daan Koekeldoozie.
Martijn stelt nu wat interesse in Daniela en vraagt wat ze gedaan heeft voor BB. En ook aan de andere dames wordt hetzelfde gevraagd.

Ting komt ook bij de meiden in de keuken zitten. De enige die ik nog niet gezien heb is Stefan.

Martijn zegt dat hij keioloog is, of aardbolbekleder. Bram vertelt wat de mensen allemaal kunnen doen in het sportcentrum waar hij werkt. En gelukkig ook Stefan zit nog in het huis. 'k Zag net een glimp van zijn krullebol.

Bram vraagt weer verder. Of Daniela kon rondkomen van haar baan als danseres. Ze antwoord dat ze er goed van kon leven.
Inene gaat het gesprek over naaktlopen. Dat Judith al 11 jaar in een string loopt en dat ze echt niet in een vette onderbroek hier gaat lopen. Maar dat ze haar nooit in de blote kont zullen zien.
Stefan en Martijn zeggen dat ze meteen de eerste dag naakt zijn gaan douchen, dan hadden ze het maar gehad.
Er wordt door Martijn of Mustapha wel eens onder de douche staat. Stefan vertelt hem dat Mus altijd douched als iedereen geweest is.

Het naakt van Ting is voor de kunst.

pi_5938687
Stefan vertelt dat hij binnen 6 minuten in het BB- huis bloot onder de douche stond. Het naaktrecord. Hij had het gewoon warm en wilde douchen en zich omkleden.

Mustafa ligt nog steeds buiten. Volgens mij heeft hij het niet echt warm. Hij heeft zijn trui tot over zijn oren getrokken. Je ziet alleen zijn neus omdat hij ook nog een cap op heeft.

Bram zit in ontbloot bovenlijf tegenover Judith. Ting vraagt waar hij aan denkt. Geen antwoord van Brammetje. Ting krijgt een knuffel van Bo, waarop ze hem vraagt of hij de nieuwe Ruud is.

Laurens ligt zielig op de grond aandacht te trekken .Hij heeft zijn scheenbeen gestoten. Eerst moet Ting er uitgebreid naar kijken. Vervolgens moet Stefan er naar kijken.

Ting zegt dat er een dilemma loopt. (?) Jeanette vraagt ook hoe ze dat weet. Ting zegt dat er een paar smoeselen.

Even naar buiten. Daar zijn Daan en Margriet bezig met het avondmaal.
Ik zie één van de mannen in het buitenbubbelbad gaan.
Weer beeld op Mustafa, die wat in zichzelf mompelt. Hij zwaait naar volgens mij één van de mannen. Ik kan het niet goed verstaan wat hij zegt, want hij heeft zijn trui tot aan zijn neus opgetrokken. "Ik zeg helemaal niks, helemaal niks". Hij trekt zijn cap nog verder over zijn ogen.
Margriet is nu duidelijk hoorbaar op de achtergrond en Mus mompelt haar naam.

pi_5939030
Oke, we gaan weer naar binnen. Het gesprek gaat over het éénkindbeleid in China. Haar ouders komen uit Hongkong en hadden een Brits paspoort. Daarom was het zo makkelijk voor haar vader om naar Nederland te komen. Haar ouders waren anders dan anderen, zij houden van kinderen.

Buiten zit Bo te bubblen saampjes met Bram. Het water bruist, hun conversatie niet. Daarom maar overschakelen naar de binnenkliek.

Ting kent een vies/fries grapje: wat is witte bonen in het engels?
White beans -> wijdbeens.

Ting informeert bij Laurens of zijn gesprek met Mustapha nog effect heeft gehad. Of hij beterschap heeft beloofd. Dat heeft hij dus. Laurens zegt dat hij het vast wel eens zal vergeten, maar dat is niet erg.
Stefan vertelt over zijn gesprek met Mustafa, dat hij 3 uur lang een goed gesprek met hem heeft gehad.
Judith vindt het dan wel weer apart dat dat gebeurt terwijl de anderen de ramen aan het lappen zijn. Stefan merkt op dat Mus samen met Laurens ramen heeft gelapt in de slaapkamer e.d.
(Terwijl de discussie over Mustafa verder gaat zie ik hem ook in het bubbelbad zitten.)
Stefan probeert nog steeds Mus zijn gedrag uit te leggen. Dat alles draait om respect. Hij heeft moeite met mensen die boeren en scheten laten. Dat er een algemene gedragscode is, dat je niet boert en scheten laat in gezelschap. Judith vind dat nog niet een reden om iemand helemaal te negeren.
Stefan blijft Mustafa verdedigen tegenover Judith en Laurens. Dat je niet kunt verwachten dat iedereen zo is als je zelf bent. Hij legt de jij-ik boodschap uit. Zeggen wat je wil en waarom je dat wil. Dat dat de eerste regel van communicatie is. Je moet Mustafa op een bepaalde manier wat vragen.
Het wordt haast een woordenwisseling tussen Laurens en Stefan. Laurens voelt zich wat aangevallen door Stefan. Ting komt nu ook voor Mustafa op. Dat hij te jong is. Stefan vindt dat Mustafa ballen heeft, dat hij er nog steeds is.

pi_5939186
Stefan houdt een pleidooi voor Mustafa tegen Laurens. (Mus mag wel blij zijn Stefan)

De dames zijn eindelijk aan het eten.

De heren zitten nog steeds in het bubbelbad. Martijn staat er ook bij. Mus maakt ze allemaal weer aan het lachen.
Bo is volgens hem al bijna voorzien van een meisje. Ze heet Baukje.

De dames balen ervan dat Mustafa verdedigd is door Stefan. Ze bitchen met zijn allen over Mustafa. (Ik heb even geen zin om de dames af te luisteren, niet echt smakelijk al dat gesmak. Margriet praat met volle mond en Jeanette blijft maar met haar vork krassen over het metalen bord.)

pi_5939298
En bij de mannen is het al net zo weerzinwekkend. Bo wordt erop gewezen door Martijn dat hij een snottebel aan zijn neus heeft hangen. En ja hoor, Bo snuit zijn neus in het water. YUK. Zelfs de mannen vinden dit minder geslaagd.

(Uw streamverslaggeefster houdt even een pauze, ze gaat nl. even Friends kijken )

pi_5940036
En ik ben er weer.
De dames zitten gezellig na te tafelen. Ik val midden in het gesprek. Jeanette heeft mensen geslagen en heeft daar een proces verbaal voor gekregen? Margriet vertelt daarop dat ze geslagen is door een ober van Dansen bij Jansen. Ze ziet hem nog steeds en wil hem nog steeds iets doen.
Jeanette heeft het er weer eens over dat iedereen goede normen en waarden moet meekrijgen. Dat je je niet klem kunt zuipen als je 18 bent en uitgaat.

Laurens en Mus liggen allebei op de bank. Laurens is Mustafa vragen aan het stellen over recepten. Bo zit er naast met een trommel.

De dames hebben het over geweld op dance-party's. Over drank en drugs op feestjes.

pi_5940136
Laurens en Mustafa zijn nog steeds bezig met hun culinaire quiz. Laurens stelt vragen uit een (kook)boek. De andere mannen hangen om en rond de eettafel. Daan zit op haar knieën met Bram te kletsen.
pi_5940510
Laurens en Mus hebben wel lol. Laurens weet zeker dat Mus er donderdag niet uitgaat. Mustafa zegt dat hij helemaal niet interessant is voor de kijker, hij slaapt de hele dag. Morgen gaat hij maar de hele dag slapen, en dan moet Laurens hem maar wat eten brengen. Volgens Laurens gaat Mus er pas op 27 december vrijwillig uit.
Laurens nodigt Mustafa uit om naar Friesland te komen. Mus zegt dat hij waarschijnlijk dan meteen een dweil in zijn handen krijgt en moet gaan schoonmaken. Ze hebben er wel lol om. Mustafa zegt dat Laurens dan waarschijnlijk wel samenwoont met Janneke. Laurens zegt dat hij zijn eerste zoon Mustafa gaat noemen. En Mustafa besluit om zijn eerste zoon "Lachdie (?) te noemen. Dat doet hem denken aan Laurens. Laurens vraagt waarom er zoveel Marokkanen Mustafa, Ali of Mohammed heten. Mustafa legt uit waar de namen vandaan komen. Van de profeet, de koning.
Mustafa is erg vrolijk, hij moet constant lachen om Laurens.

Mus vertelt over zijn jongere broertje en zusje. Dat ze gingen slootjespringen. Dat ze met de pijl en boog speelden. Dat ze veel kattekwaad uithaalden. Dat waren nog eens tijden.

Laurens zat met 8 jongens en 1 meisje in de klas op de lagere school. Iedereen was verliefd op haar.
Mustafa had geen goeie band met de meisjes in zijn klas. Hij wilde geen verkering, ze hebben het wel 3 keer gevraagd. Hij had geen interesse in meisjes.
Ze wisselen littekensverhalen uit.

pi_5940803
Martijn en Stefan bekijken foto's van Martijn. Ze hebben het over topschoorders. Roy, Christiaan en Patrick worden genoemd. Martijn moet er zelf om lachen dat hij foto's heeft meegenomen van zijn elftal, terwijl anderen foto's hebben meegenomen van hun familie, vriendjes en geliefden.
Stefan heeft helemaal geen foto's meegenomen. Stefan houdt zijn hart vast dat er bepaalde foto's naar buiten komen. Er staan ook al foto's van hem op het internet.

Switch naar de hunkerbunker. Ting en Margriet zitten aan de tafel te kletsen. Daan is Bo's voeten aan het aaien. Judith is aan het afwassen. En Jetje is al naar bed.

Margriet wil een man erg graag zien, maar ze is bang dat ze hem nooit meer zal zien nu ze in BB heeft gezeten.

Bram zit wat lamlendig aan het hek. Maar de redding is voor hem nabij. Hij kan weer gaan kaarten.
Margriet en Daan zijn aan het knuffelen en Martijn kijkt er jaloers naar.
"Kijk ze nou es!" zegt hij tegen Bram.

De mannen willen strippoker spelen, met de vrouwen als partner. Als één van de mannen verliest, moet zijn vrouwelijke partner een kledingstuk uittrekken. ( Leuk idee, maar het wordt natuurlijk niet doorgezet). Bo, Stefan, Bram en Martijn gaan weer kaarten.

pi_5941039
Het is nogal saai (understatement) in het huis. De heren aan het kaarten, de dames aan het mutsen.

Judith geeft les aan Margriet hoe ze fluitcommentaar van bouwvakkers kan krijgen. Als je op twee sporen loopt (wijdbeens lopend) ben je mannelijk en krijg je geen fluitserenade. Als je op één spoor loopt fluiten ze wel naar je. Als je er zeker van wilt zijn dat ze naar je fluiten moet je het overdrijven en met je kont wiebelen. (mijn les van de dag, morgen testen op de bouwvakkers in de straat)

pi_5941261
Nog steeds kaartende mannen. Martijn houdt met één oog de bunker in de gaten. Er wordt heel schel gefloten, dus ik ga weer naar de andere stream.

Mustafa en Laurens zitten nog steeds met zijn tweeën op de bank te babbelen. Ze hebben het over BB 2, over Mohammed. Waarom hij eruit ging. Mustafa zegt dat hij gek werd. Laurens: "Hij kon heel goed zingen."
Mustafa zegt dat Seki ook vrijwillig uit de Bus stapte.
Hij zegt dat hij niet gek wordt. Laurens loopt weg omdat hij iets gemorst heeft op de bank. Mustafa mompelt weer in zichzelf: "Houdt je kop Margriet" (sjonge, die liefde is echt over)
Laurens komt weer terug en de heren hervatten hun gesprek. Laurens bedenkt dat het morgen 24 september is en dat dan zijn vriend jarig is. Hij is tevens zijn contactpersoon.
Mustafa vraagt of hij ook zijn plakboeken bijhoudt. Nee, dat doet de toiletdame van het cafe.

pi_5941412
Er valt niets interessant te melden. Het ene beeld is op de BB-kaartclub. De andere stream op Daan en Margriet die al valsfluitend de kooi aan het schoonmaken zijn.

Joepie, de mannen zijn uitgekaart. Nou ja, niet helemaal. Bram en Bo zijn een toren aan het bouwen van kaarten.

pi_5942115
Ik ben verdorie een half uur verslag kwijt

Mustafa zit zich op te winden over het feit dat iedereen hem steeds vraagt waarom Marokkanen hun vrouwen slaan. Hij veroordeelt het dat mannen vrouwen slaan.

Alle andere bewoners zitten aan het hek.

pi_5942513
Laurens gaat ook nog maar even bij de groep zitten. Mus blijft achter op de bank en bestudeert het kookboek.
Bij het hek is het net een kippenhok. Veel gekakel. Het gesprek gaat over DJ's. Nu zingen ze wat van de Skihut. Het is niet streamenswaardig.
(Hummie,pssssst, gooi er weer eens een confrontatie tegen aan!)
pi_5942544
Dat was het weer voor deze maandag. Mijn code is afgelopen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')