doen bb en SQ ook nooitquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:10 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nou ja, om nou je gelijk te willen halen op de radio... doe 't dan thuis!
quote:Quinten heeft de traditie om zijn laptops vrouwennamen mee te geven. Zijn desktop heet Katja naar zijn favoriete merk snoep en zijn huidige laptop heet Olivia naar de vrouwelijke hoofdpersoon uit Fringe. De nieuwe aanwinst heeft de naam Anne gekregen, naar superverleidster Anne Boleyn.
die van mij heette Delletje, omdat Dellquote:
godver die ken ik nietquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Is een kei goeie film, zie screenshot
Het wordt nog erger:quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zo praat je toch niet over je echtgenoot
quote:Kort nadat we haar in huis hebben genomen, vond ik Quinten al met Anne in bed. Hij heeft alleen nog oog voor haar en haar NVIDIA videokaart en soepele scharnieren. Tegen deze mannenverslindster ben ik niet opgewassen.
Gelukkig heb ik ook een nieuw speeltje in handen; een fijne, nieuwe externe harde schijf. Iemand naamsuggesties voor mijn voorlopige husband 2.0?
Ik denk niet dat je vrijwillig 3 van die wurmen in huis wilt, ik vermoed dat ze met een reden moeten oppassenquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ze doet ook echt achterlijk imolaat dan die kinderen een ander weekend komen, lowlands is maar 1x per jaar.
ze klinkt als een doorrookt uitgewoond zuur wijfquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:15 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben te lam om de geluidsfragmenten te beluisteren dus dat doe ik niet. Wel ben ik het er mee eens dat Hanneke een matige naam is.
recap: die gast van de radio belt haar en zegt lalala lowlands mark heeft kaartje gewonnen,quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:15 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben te lam om de geluidsfragmenten te beluisteren dus dat doe ik niet. Wel ben ik het er mee eens dat Hanneke een matige naam is.
Ik kan momenteel extreem weinig hebben dus ik denk dat het voor mijn hart beter is als ik dat niet doequote:Op maandag 12 augustus 2013 20:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je vrijwillig 3 van die wurmen in huis wilt, ik vermoed dat ze met een reden moeten oppassen.
Skjoe de geluidsfragmenten zijn best mooi
je kunt toch even een ofzo vragen om te helpen, weet ik het wat.... nah ja, misschien zit er ene heel verhaal achter, maar zoals ik het zo hoor vind ik haar matigquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je vrijwillig 3 van die wurmen in huis wilt, ik vermoed dat ze met een reden moeten oppassen.
Skjoe de geluidsfragmenten zijn best mooi
Ik geloof hier zo niks van. Dat je dat zou doen als je met drie kleuters zou zitten opgezadeld. Echt nietquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zou er iig alles aan doen om te zorgen dat mijn vent weg kon, hallo gratis lowlands
ik zat van de week Jamie Oliver te kijken, met gozer die van programma "Fifteen" had gewonnen en zelf ene pub mocht gaan runnen met restaurant erbij, samen met zijn vrouw.quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik kan momenteel extreem weinig hebben dus ik denk dat het voor mijn hart beter is als ik dat niet doe
quote:Vandaag breng ìk eens ontbijt op bed, voor de verandering.En we proosten met een glaasje jus, eenmaal op je gezondheid, en een tweede maal omdat je zo veel gegroeid bent als mens in het afgelopen jaar. Van harte, liefje!
Dan zou ik mijn moeder en zus bellen, ERMAHGERD KOM HELPEN LALALALAL en dat doen ze dan ook.quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik geloof hier zo niks van. Dat je dat zou doen als je met drie kleuters zou zitten opgezadeld. Echt niet
ja dat ging ook door mijn hoofd.quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:19 schreef Stormqueen het volgende:
misschien hebben ze er al maanden ruzie over.
Zou heel goed kunnen, dat dat geld gewoon een excuus wasquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:19 schreef Stormqueen het volgende:
misschien hebben ze er al maanden ruzie over.
klinkt alsof ze een relatie heeft met een kind van 3quote:
Ja zulke opmerkingen krijg ik ook nog wel eens van mijn echtgenootquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:19 schreef Molo het volgende:
[..]
ik zat van de week Jamie Oliver te kijken, met gozer die van programma "Fifteen" had gewonnen en zelf ene pub mocht gaan runnen met restaurant erbij, samen met zijn vrouw.
Die twee waren ZO ONTZETTEND INCOMPETENT EN VERVELEND, vooral dat wijf, dat ik egwoon woest werd toen ik het zat te kijken
En toen zei Koos heel wijs dat het misschien beterw as als ik de tv uit deed
Goed punt.quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan zou ik mijn moeder en zus bellen, ERMAHGERD KOM HELPEN LALALALAL en dat doen ze dan ook.
Maar goed, wie scheept mij met 3 kleuters op als je ze levend terug wil? :'")
quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zou heel goed kunnen, dat dat geld gewoon een excuus was.
Of het zijn schuilnamen en eigenlijk zijn dit Quinten en Lydia
Ja toch? Echt sadnessquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:20 schreef Molo het volgende:
[..]
klinkt alsof ze een relatie heeft met een kind van 3
hehehehe, zijn ze toch af en toe nog handig, die mannenquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja zulke opmerkingen krijg ik ook nog wel eens van mijn echtgenoot
Dat is hip, brum heeft meerdere oud klasgenoten die 22-23- 24 zijn(hij is ooit blijven zitten), getrouwd en 2 kinderen hebben.quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:21 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind mensen van 21 die al getrouwd zijn soberso een beetje opmerkelijk. Zijn het gristenen?
Spees of het kint?quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
Spees alleen laten met een kind van 2 en dan weddenschappen houden hoe lang het duurt voor ze gaat slaan
Waar betalen ze dat van wat is dezequote:Op maandag 12 augustus 2013 20:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat is hip, brum heeft meerdere oud klasgenoten die 22-23- 24 zijn(hij is ooit blijven zitten), getrouwd en 2 kinderen hebben.
paupers, retards of gristenenquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
Of mensen van 21 die al 3 kinderen hebben, LIKE WHY
kerk of jouw belastinggeldquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Waar betalen ze dat van wat is deze
VAN DE KINDERBIJSLAGquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Waar betalen ze dat van wat is deze
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bitch fightquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Spees of het kint?
Of dat ze allebei als twee boze poezen tegenover elkaar zitten?
quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
VAN DE KINDERBIJSLAGda's 200 euro per 3 maandenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.daar koop je net luiers mee
disclaimer
je vergeet alle andere sociale en fiscale voordelen van werkloze jonge pauper zijnquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
da's 200 euro per 3 maandendaar koop je net luiers mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |