Jaquote:
Als je dit al gaat vragen leef je niet op het randje JMF, dan ben je gewoon een mietjequote:Op maandag 12 augustus 2013 22:56 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Zeg hallo... mag ik misschien een groepje mensen introduceren hier? We hebben geen gifjes, maar komen soms best grappig uit de bocht! ( ik zei bocht ipv hoek, HAHAHAH)
Maar mag het?
Oke wacht...!quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:57 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Als je dit al gaat vragen leef je niet op het randje JMF, dan ben je gewoon een mietje
Dan gaat je tong tintelen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:57 schreef Dqod het volgende:
Ik wil ananas.. Dat is alles wat ik erover te zeggen heb
Ik wacht...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was ik ook maar een heksquote:
Zullen we dan even zoenen?quote:
Hahah, muggle.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:58 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Was ik ook maar een heks![]()
Wacht al sinds m'n 11e op een uitnodiging van Hogwarts, maar mijn leven is 1 grote teleurstelling.
Dm me je adres, zal ik je mijn uitnodiging sturenquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:58 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Wacht al sinds m'n 11e op een uitnodiging van Hogwarts, maar mijn leven is 1 grote teleurstelling.
Nee is meer geschikter voor down under, hehehequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, stop die rauwe frikandel in je endeldarmquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:59 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Hallo moederneukers. Wij komen hier de boel overnemen. Beter tyfen alle lelijke mokkels hier op, laten we de gifjes achterwege en accepteren jullie Guus als nieuwe eindbaas.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee is meer geschikter voor down under, heheheHuehuehehuehehuehueSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geile snol :$I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, stop die rauwe frikandel in je endeldarm
Dat klopt, heb m'n hersenen weggezopen.. En nu?quote:
quote:
fixedquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:58 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Wacht al sinds m'n 11e op een uitnodiging van Hogwarts, maar het leven is 1 grote teleurstelling.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:59 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Hallo moederneukers. Wij komen hier de boel overnemen. Beter tyfen alle lelijke mokkels hier op, laten we de gifjes achterwege en accepteren jullie Guus als nieuwe eindbaas.
Je moet bij rietrriet zijn voor een afspraak.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, stop die rauwe frikandel in je endeldarm
#gymcrew checking inquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:59 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Nee sorry, zoiets valt niet te beschrijven via woorden.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat klopt, heb m'n hersenen weggezopen.. En nu?
Licht me in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |