Oh, weet ik veelquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:34 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha ja meestal MOET je het ook nog meenemen, eerdaags maar keer survivallen in noorwegen en overleven op eigen gevangen zalm.
Die worden anders gelyncht hè.quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:34 schreef Salatrel het volgende:
Jahoor er is weer een lid van de koninklijke familie dood en we raken weer ondergesneeuwd met berichten hoe erg alle bekende Nederlanders het vinden
quote:
In Nederland hebben lang niet alle slagers fatsoenlijk vleesquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:34 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Sowieso, als je fatsoenlijk vlees bij een slager haalt kan je het bijna rauw eten.
Sarcasmquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]Je laten inspireren door Gordon Ramsey
.
Hahaquote:
Nee, srs, ik ook namelijk.quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:37 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Sarcasm? Heb echt veel van zijn shit gekeken (en in de praktijk gebracht) namelijk
.
Ken je die rage compilations? Heb echt paar keer kkhard autistisch in een deuk gelegen achter mijn laptopquote:
Blijft geniaal inderdaadquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:57 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ken je die rage compilations? Heb echt paar keer kkhard autistisch in een deuk gelegen achter mijn laptop.
Ja, moet altijd zo lachen om dat contrast altijd. Hoe hij in Kitchen Nightmares staat te schelden (ook shit als "you fucking thick fat bitch, fuck off" en zo hèquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Blijft geniaal inderdaad. Kitchen Nightmares kijk ik ook vaak terug op RTL4
. En ken je Behind Bars?
!
Klopt, dat zie je ook wel een beetje terug in BB iddquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:03 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ja, moet altijd zo lachen om dat contrast altijd. Hoe hij in Kitchen Nightmares staat te schelden (ook shit als "you fucking thick fat bitch, fuck off" en zo hè) en dan met z'n kinderen speelt in andere programma's. En ja, Behind Bars
doet hij ook erg goed, denk ook deels omdat hij zelf vroeger ook slumdog streetboy was
.
Er was ook zo'n programma dat hij zelf al zijn voer gaat hunten en shit, allemaal volgens tradities van dat land waar hij is. St. Jacobs schelpen opduiken en zo, inktvis in Italië, etcquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Klopt, dat zie je ook wel een beetje terug in BB idd. Daarom heb ik diep respect voor hem en z'n craft
.
Wat, hoe heet datquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:08 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Er was ook zo'n programma dat hij zelf al zijn voer gaat hunten en shit, allemaal volgens tradities van dat land waar hij is. St. Jacobs schelpen opduiken en zo, inktvis in Italië, etc. Soms is er gewoon niks op tv en dan zit je maar kookprogramma's op 24kitchen en shit te kijken
.
Dan kijk ik nog liever in R&P.quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:08 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Soms is er gewoon niks op tv en dan zit je maar kookprogramma's op 24kitchen en shit te kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:16 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[ afbeelding ]
Oei.Ik digg dit ook wel hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |