K zal m'n best doenquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:08 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Oh leid me op
[..]
Stelt me wel gerust dit
Thank Mortaxx, die JNG, GYM, ONZ en eigenlijk alle subfora naar deze sc stuurtquote:
ik wee t niet hoorquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:08 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
WEeg met de gifjes...!
Pak aan!!!!!
[ afbeelding ]
Ja maar ja maar je hebt selluf een gifje.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:08 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
WEeg met de gifjes...!
Pak aan!!!!!
[ afbeelding ]
Weet wel iemandquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
K zal m'n best doen
Crucio doet t altijd goed bij mensen die stom zijn
*Verlangt terug naar de sc van plus minus een jaar geledenquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Thank Mortaxx, die JNG, GYM, ONZ en eigenlijk alle subfora naar deze sc stuurt
We pakken hem (of haar, maar denk hem)quote:
Amenquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
*Verlangt terug naar de sc van plus minus een jaar geleden
quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:10 schreef BobbyB het volgende:
Wie heeft dat blik kanker open getrokken?
quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Thank Mortaxx, die JNG, GYM, ONZ en eigenlijk alle subfora naar deze sc stuurt
quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:11 schreef ZarB het volgende:
Jongens, ik heb een plan: 1 van de KLB bazen moet een nieuwe sc openen als deze vol is. Dan hebben we FOK veroverd!!! Ik zet in op JMF of Guus.
Ga eens weg maagdjequote:Op maandag 12 augustus 2013 23:11 schreef Dimachaerus het volgende:
hahaha kijk dat kliekje op hol slaan JMF ____ !!!
Waarom wachten totdat deze vol is?quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:11 schreef ZarB het volgende:
Jongens, ik heb een plan: 1 van de KLB bazen moet een nieuwe sc openen als deze vol is. Dan hebben we FOK veroverd!!! Ik zet in op JMF of Guus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |