dat zou ik waarschijnlijk niet eens durven op een station.quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:48 schreef _Water_ het volgende:
[..]
Dan geef je maar een rottrap. Breekijzer kan ook, maar die vallen meestal op.
Als je even de AH was ingestapt, drie meter verder, was dit niet gebeurd. Mensenvreesquote:Op maandag 12 augustus 2013 19:28 schreef Etsu het volgende:
Beste FOK!kers,
Na 5 uur getreind te hebben vandaag, had ik honger. Op m'n eindbestemming, Rotterdam Alexander, moet ik nog even overstappen op de metro en toen zag ik een automaat. Een drinkenautomaat en een eetautomaat. Het was in de aanbieding, een Twix en een Mars voor maar ¤1,50.
Snel trok ik watertandend m'n portemonnee en doneerde zo'n automaat ¤1,50 en drukte op het knopje voor een heerlijke Mars en een Twix.
Wat gebeurde er toen? Je zou denken dat ik m'n chocolade zou krijgen, maar integendeel: er gebeurde niets.Vol met teleurstelling drukte ik op zo'n hengel om m'n geld terug te krijgen, maar daarop reageerde ie niet
Huilend ben ik de metro ingegaan, zonder chocolade en ¤1,50 armer.
Klacht: ben zojuist bedrogen en beroofd.
Die AH was dicht, opa.quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:54 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Als je even de AH was ingestapt, drie meter verder, was dit niet gebeurd. Mensenvrees
Heb ik vaak genoeg gedaan. Alleen niet hard genoeg om het glas te doorbreken.quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:53 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
dat zou ik waarschijnlijk niet eens durven op een station.
op of in?quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:55 schreef Frenk3nstein het volgende:
Laatst nog in een automaat geplast omdat die niet werkte
oh god, waar was datquote:Op maandag 12 augustus 2013 19:55 schreef Frenk3nstein het volgende:
Laatst nog in een automaat geplast omdat die niet werkte
Een uur voor anderhalve euro? Dan moet hij wel heel lelijk zijn.quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:45 schreef Rezania het volgende:
Wow, wel ¤1,50. Moet je nu een uurtje extra achter het station werken?
In. De blik van de vrouw nadat ze haar pinda's of chocola uit de zeik vistequote:
watquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:20 schreef Frenk3nstein het volgende:
[..]
In. De blik van de vrouw nadat ze haar pinda's of chocola uit de zeik viste![]()
Rotterdam centraal.
In de gleufquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:27 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
wat
had je door de klep heen gepist?
Zoals ik je vertelde loopt er rond die automaten s'nachts geen hond rond, als je maar het juiste uur uitkiestquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:27 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
wat
had je door de klep heen gepist?
quote:
zelden zo jaloers geweest op een piemelquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:31 schreef _Water_ het volgende:
[..]
Zoals ik je vertelde loopt er rond die automaten s'nachts geen hond rond, als je maar het juiste uur uitkiestVooral op het perron.
Tokkiequote:Op maandag 12 augustus 2013 20:20 schreef Frenk3nstein het volgende:
[..]
In. De blik van de vrouw nadat ze haar pinda's of chocola uit de zeik viste![]()
Rotterdam centraal.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |