Tegen Schaken kan hij aan z'n vertrouwen werkenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:07 schreef fantasyboy het volgende:
Beter begint Daley Blind zondag op de bank want hij krijgt het heel moeilijk tegen Schaken. Ik denk dat als Blind zondag speelt dat Feyenoord weles zou kunnen gaan winnen. Blind maakt een zwakke indruk op me vooral tegen AZ.
Welk probleem?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:12 schreef fantasyboy het volgende:
Schaken kan ook op links komen te staan, Hoe gaat Ajax dat probleem oplossen in de wedstrijd?
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:12 schreef fantasyboy het volgende:
Schaken kan ook op links komen te staan, Hoe gaat Ajax dat probleem oplossen in de wedstrijd?
Ik ben er 1x geweest: Ajax-Real.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:56 schreef Godtje het volgende:
twitter:AFCAjax twitterde op woensdag 14-08-2013 om 09:55:55Vandaag precies 17 jaar terug werd dit stadion feestelijk geopend. Wat is sindsdien jouw mooiste ArenA-moment? #ajax http://t.co/ILWFzs8tIj reageer retweet
Dat is in ons nadeel...quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:13 schreef fantasyboy het volgende:
Die linksback van jullie is toch geschorst?
Rechtsquote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:13 schreef fantasyboy het volgende:
Die linksback van jullie is toch geschorst?
Yep, en het voordeel is voor Ajax.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:14 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
Elk nadeel heeft zijn voordeel zou een bekende zeggen....
Ligeon dacht ikquote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:15 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
Owja rechts, welke speler komt daar dan te staan?
Nooit van gehoord. Als dat maar goed gaat in zo een belangrijke wedstrijd.quote:
Feyenoord kan wel lekker achterover leunen en wachten op de foutjes , of ze die af gaan straffen is de vraag, ik denk van niet.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Yep, en het voordeel is voor Ajax.
Met onze verdediging is het weinig lekker achterover leunen...quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Feyenoord kan wel lekker achterover leunen en wachten op de foutjes , of ze die af gaan straffen is de vraag, ik denk van niet.
De laatste jaren ging feyenoord gewoon voetballen en aanjagen tegen Ajax. Ik denk dat Koeman dat nu weer van plan is. Als Feyenoord gaat verdedigen dan valt die goal uiteindelijk toch voor ajax. Is zinloos. Ik verwacht een open wedstrijd met aanvallend voetbal.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Feyenoord kan wel lekker achterover leunen en wachten op de foutjes , of ze die af gaan straffen is de vraag, ik denk van niet.
Dat heb ik weinig gezien, het was in de regel gewoon reactie voetbal van Feyenoord, in zijn eerste jaar wel heel goed in de Arena, toen had Feyenoord kunnen winnen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:21 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
De laatste jaren ging feyenoord gewoon voetballen en aanjagen tegen Ajax. Ik denk dat Koeman dat nu weer van plan is. Als Feyenoord gaat verdedigen dan valt die goal uiteindelijk toch voor ajax. Is zinloos. Ik verwacht een open wedstrijd met aanvallend voetbal.
Met die 1-1 in de Arena was het zeker geen reactie voetbal.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat heb ik weinig gezien, het was in de regel gewoon reactie voetbal van Feyenoord, in zijn eerste jaar wel heel goed in de Arena, toen had Feyenoord kunnen winnen.
Zeker wel maar heel goed uitgevoerd, is ook niets mis meequote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Met die 1-1 in de Arena was het zeker geen reactie voetbal.
is dat plaatje van je socrates??quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zeker wel maar heel goed uitgevoerd, is ook niets mis mee
Nee, echt niet. Het was zelfs zo dat er reactie voetbal door Ajax werd gespeeld. Doelpunt viel niet voor niets uit een corner.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zeker wel maar heel goed uitgevoerd, is ook niets mis mee
Zo zie je maar, dezelfde wedstrijd en we kijken toch met een wat andere brilquote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, echt niet. Het was zelfs zo dat er reactie voetbal door Ajax werd gespeeld. Doelpunt viel niet voor niets uit een corner.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |