Stoners:quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...Ook te boeken voor feestjes en partijen
collabbenquote:Op maandag 12 augustus 2013 17:11 schreef Studeur het volgende:
Met een jointje in de hand maar weer eens een poging maken een lekker muziekje te creeeren
goedkope oortjes kopenquote:
jepquote:Op maandag 12 augustus 2013 17:28 schreef Studeur het volgende:
[..]
had jij trouwens nog van die joint gerookt gister?
Nounou, 2x blowen en meteen al zo kortaf?quote:
quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:24 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nounou, 2x blowen en meteen al zo kortaf?
quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:24 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nounou, 2x blowen en meteen al zo kortaf?
Kom zussie, iets meer liefde erin.quote:
Link?quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:55 schreef Amarantha het volgende:
Wat ik net zie..Een chick met meer haar op haar lichaam dan de gemiddelde man (zelfs haar buik en borsten, omg!). Waarom rebloggen ze dat soort dingen op Tumblr? Ze is echt zo eng haha! Maar zij is er zo trots op dat ze een Tumblr heeft waar ze constant naaktfoto's plaats van haar harige lichaam
![]()
Je hebt een tegel uit het tuinpad gewipt?quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:00 schreef Studeur het volgende:
Ff een inbreektool in elkaar geflanst voor als ik weer eens mijn sleutels vergeet
Pics?quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:06 schreef Snowbells het volgende:
Zo gek om in de spiegel te kijken nu m'n haar donkerder is
quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:55 schreef Amarantha het volgende:
Wat ik net zie..Een chick met meer haar op haar lichaam dan de gemiddelde man (zelfs haar buik en borsten, omg!). Waarom rebloggen ze dat soort dingen op Tumblr? Ze is echt zo eng haha! Maar zij is er zo trots op dat ze een Tumblr heeft waar ze constant naaktfoto's plaats van haar harige lichaam
![]()
grquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:19 schreef krullenbolletje het volgende:
oh crap ik moet al over 5 minuten weg
Ik maak morgen wel een foto,quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:13 schreef Sardu het volgende:
[..]
Pics?
Kan ik ook meteen even meestemmen voor lekkerste fokbabe.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:00 schreef Studeur het volgende:
Ff een inbreektool in elkaar geflanst voor als ik weer eens mijn sleutels vergeet
quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:19 schreef krullenbolletje het volgende:
oh crap ik moet al over 10 minuten weg
is ook wel een beetje zo, nu voel ik me een beinvloederquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:19 schreef krullenbolletje het volgende:
"Nee echt krul? vet zonde als je daar mee begint!"
over blowen![]()
![]()
Heel ingenieus iets gemaakt met 2 stukken ijzer en ducttape. Nu kan ik in de hele straat inbrekenquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:04 schreef Sardu het volgende:
[..]
Je hebt een tegel uit het tuinpad gewipt?
Of toch een kleerhanger verbogen zodat je door de brievenbus kan hengelen.
Het is geen cokequote:Op maandag 12 augustus 2013 20:31 schreef Studeur het volgende:
[..]
is ook wel een beetje zo, nu voel ik me een beinvloeder
Bij iemand die alleen thuis was op de woonboot gechilld tot 7 uur sochtends waarna ik naar huis ging en filmpjes van koeien ging maken terwijl ik ze gras aanbood maar ze renden weg.quote:
Is goed, bus chauffeurs nemen de tijd met wisselenquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:38 schreef Studeur het volgende:
Ik kom er aan krul, ben miss 5 minuutjes later want moet eerst nog peuken halen
Wie?quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:19 schreef krullenbolletje het volgende:
"Nee echt krul? vet zonde als je daar mee begint!"
over blowen![]()
![]()
Jezusquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:52 schreef Trollscience het volgende:
echt lekker als je die perfecte body high hebt en je helemaal gloeit en je je kleren uittrekt en met je huid op de koele dekens en kussens gaat liggen en je kippenvel krijgt
Weet niet ik krijg nooit berichtjes.quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:00 schreef Snowbells het volgende:
Doet whatsapp het ook niet bij jullie?
werkt hier gewoonquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:00 schreef Snowbells het volgende:
Doet whatsapp het ook niet bij jullie?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Your beauty never ever scared me.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]Dude what the fuckSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Die slappe tieten ook
![]()
[..]IeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ja bahquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dude what the fuckDie slappe tieten ook
Nachtmerries haha!quote:
[..]Wtf, dat borsthaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
[..]Ieder z'n ding zullen we maar zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ook te boeken voor feestjes en partijen
Geen idee maar die baard achterinquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:14 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Zoek de 7 jarige Amanda
Wilde gok: blauwe oversized truiquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:14 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Zoek de 7 jarige Amanda
Die voor die vrouw in witte trui staat en boos opzij kijkt?quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:14 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Zoek de 7 jarige Amanda
Dat was een super toffe leraar. Ben nog naar zijn afscheid gegaan toen ik al jaren daar weg was. Die man maakte de mooiste tekeningen en musicalsquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:15 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Geen idee maar die baard achterin![]()
![]()
quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:16 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Wilde gok: blauwe oversized trui
Ik ben trouwens links vooraan met dat geel/blauw/rode truitje. En hier is het tweede rij tussen het meisje met de blauwe trui en de jongen met het bruine/groenige truitje, check mij schattige zijn toen ik 5 was lol:quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Die voor die vrouw in witte trui staat en boos opzij kijkt?
Leuk om dat soort foto's terug te vinden, jaquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat was een super toffe leraar. Ben nog naar zijn afscheid gegaan toen ik al jaren daar weg was. Die man maakte de mooiste tekeningen en musicals
[..]
Ik ben trouwens links vooraan met dat geel/blauw/rode truitje. En hier is het tweede rij tussen het meisje met de blauwe trui en de jongen met het bruine/groenige truitje, check mij schattige zijn haha:
[ afbeelding ]
Zo tof om die foto's ineens te vinden op internet
Die mevrouw linksachter heeft een mooi kapsel.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:14 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Zoek de 7 jarige Amanda
1996. Tss ga zeuren over kapselsquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:22 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Die mevrouw linksachter heeft een mooi kapsel.
[ afbeelding ]
Ik kijk echt alsof ik naar een spannende film kijk haha, handjes tussen de benen geklemd. Tanden op de lipquote:
Toen was ik 3quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
1996. Tss ga zeuren over kapsels
Hahahahaha, kleintje.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:33 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Toen was ik nog niet eens geboren/een zaadcel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heette prinsesje LabadoniaHihi. Dit waren alle foto's van mij wel weer haha
Your beauty never ever scared me.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:41 schreef Amarantha het volgende:
Hahaha die plezierige blikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heette prinsesje LabadoniaHihi. Dit waren alle foto's van mij wel weer haha
!
Horald, wat vind je van deze mooie deerne?quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:57 schreef Ro-ald het volgende:
Buren die drie huizen verderop wonen hadden geklaagd
dat huisgenoten bij onze tuin hadden geblowd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:00 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Horald, wat vind je van deze mooie deerne?
[..]
Mijn pener werd er hard van natuurlijkquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:00 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Horald, wat vind je van deze mooie deerne?
[..]
Een man met smaak, zoals altijd.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:04 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Mijn pener werd er hard van natuurlijk
Heb je nog meer mooie deernes?quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:07 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Een man met smaak, zoals altijd.
Misschien is hij overwerken.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:14 schreef Onorgineel het volgende:
eerste keer dat ik hier kijk dat uns er niet is
mijn topic wat doe jequote:Op maandag 12 augustus 2013 23:22 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Welke vind je het mooist?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die laatste lekker dikke lippenquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:22 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:22 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
oude bekende van me woont sinds kort in zoetahmeahquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:14 schreef Onorgineel het volgende:
Waar is iedereen
mensen met een leven
quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:52 schreef Studeur het volgende:
Smoken met krul was baas![]()
Verdoemde stoned wel
gta 5 is nog niet uitquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:55 schreef Onorgineel het volgende:
Beetje smoken beetje gta v, saai avondje verder
Waarschijnlijk leest Un niet mee nuquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:02 schreef Snowbells het volgende:
I will love you 'till the end of time, I would wait a million years
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:02 schreef Snowbells het volgende:
I will love you 'till the end of time, I would wait a million years
Doe es effe normaal.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:02 schreef Snowbells het volgende:
PROMISE YOU REMEMBER THAT YOU'RE MINE
Ah.quote:
Het gaat om Lanaquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:02 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Waarschijnlijk leest Un niet mee nu
Zo is dat Roland, we trekken ons daar niks van aan.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:32 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Wij begrijpen elkaar laat de andere maar lekker praten
Dat je maar mooi in je tong stikt vannacht.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:04 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Zo is dat Roland, we trekken ons daar niks van aan.
Nog één schoonheid voor het slapen gaan:
[ afbeelding ]
Ik zal mijn best doen maar ik kan niks garanderen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat je maar mooi in je tong stikt vannacht.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:02 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Waarschijnlijk leest Un niet mee nu
Tettenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:04 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Zo is dat Roland, we trekken ons daar niks van aan.
Nog één schoonheid voor het slapen gaan:
[ afbeelding ]
Welkom stonerquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:11 schreef EugeneKrabs het volgende:
oh ik ben trouwens nieuw
hoi ik ben krabs
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:12 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik ben te lief om een slet te zijn :$$
om 10 uur ja, ben er om half 11 weer weg denk ikquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:12 schreef OllieWilliams het volgende:
iemand morgen in den haag toevallig?
Ah, ik ben er om een uurtje of 1 pasquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
om 10 uur ja, ben er om half 11 weer weg denk ik
Hoe is het zonder Jong SC?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:11 schreef EugeneKrabs het volgende:
oh ik ben trouwens nieuw
hoi ik ben krabs
Hoiquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:11 schreef EugeneKrabs het volgende:
oh ik ben trouwens nieuw
hoi ik ben krabs
Smoke gezellig meequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:11 schreef EugeneKrabs het volgende:
oh ik ben trouwens nieuw
hoi ik ben krabs
quote:
Ja weet ik veel. Ik kijk maar op een paar gedeeltes van het forum standaardquote:
bong sc ipv jong scquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:19 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit goed vervangend onderdak is
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja weet ik veel. Ik kijk maar op een paar gedeeltes van het forum standaard
Ja hoorquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:19 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit goed vervangend onderdak is
nicequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:21 schreef FL_Freak het volgende:
Mijn vader zit aan zijn eerste tablet
Jouw paquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:21 schreef FL_Freak het volgende:
Mijn vader zit aan zijn eerste tablet
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:00 schreef Snowbells het volgende:
Alleen als ik een vriend had zou ik het doen
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:01 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Zegt degene die in een bh slaapt
Toevallig vandaag nietquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:01 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Zegt degene die in een bh slaapt
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:59 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Koude nachtenNaakt onder de warme dekens
Hemdje en een shortquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:11 schreef Amarantha het volgende:
Altijd een bigshirt met pyamabroek. En als het heel warm is ruil ik de bigshirt om voor een hemdje. Naakt slapen of in ondergoed slapen vind ik echt niks
Ditquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:13 schreef Typisch het volgende:
Ik kan in en op alles slapen.Op voetbalkamp in mijn onderbroek in het raamkozijn tot aan onder de dekens met mijn normale kleren aan.
Ditquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:12 schreef Snowbells het volgende:
Ik kan juist niet met een short of joggingbroek slapenmeteen te warm ofzo
Gewoonquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:16 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Wilde er "Mannen" van maken, maar bedacht me net op tijd...
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:16 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:16 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Wow wtf manquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:29 schreef Unscrewed het volgende:
Huis uit gezet opeens zonder goeie reden. Sloten waren opeens vervangen toen ik terug kwam van werk. Moet waarschijnlijk wonen bij moeder in Assen, raak mijn werk hier dus kwijt en mijn vrienden en moet weer een heel jaar over doenKutleven
Goed nieuws? Bestaat niet.
Ben nu bij een maat, hij ligt nu te pitten en ik zit nu op zijn laptop..
Shitttt wat is dit. En wat een bizarre manier om jou het huis uit te laten zetten.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:29 schreef Unscrewed het volgende:
Huis uit gezet opeens zonder goeie reden. Sloten waren opeens vervangen toen ik terug kwam van werk. Moet waarschijnlijk wonen bij moeder in Assen, raak mijn werk hier dus kwijt en mijn vrienden en moet weer een heel jaar over doenKutleven
Wow wtf? Waarom?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:29 schreef Unscrewed het volgende:
Wat?! Hebben ze niks laten merken?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:29 schreef Unscrewed het volgende:
Hoe kunnen ouders zoiets doen zeg..quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:34 schreef Amarantha het volgende:
Sloten vervangen is trouwens de lafste manier om je kind uit huis te zetten
Jaquote:
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Shitttt wat is dit. En wat een bizarre manier om jou het huis uit te laten zetten.
quote:
Ik weet ook niet, het is echt kut.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:32 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Wat?! Hebben ze niks laten merken?
Ik zei ook tegen mijn vader: Jonge, wees eens een vent en praat ipv zulk laf gedrag. Kon ie niet tolereren. Wat een pussyquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:34 schreef Amarantha het volgende:
Sloten vervangen is trouwens de lafste manier om je kind uit huis te zettenZoiets flik je niet. Ik was me toch een potje geflipt
Wat vinden je zussen er van? Wat een kutvent zeg, je vader. Dm/fb staat altijd open als je wilt pratenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:37 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ja
[..]
[..]
[..]
Ik weet ook niet, het is echt kut.
Ik ging gewoon naar mijn werk nadat we een ruzie hadden, maar gewoon een normale ruzie, niet een heftige ofzo, dus ik kom terug, opeens hebben ze sneaky alle sloten vervangen en stonden er 2 tassen buiten met random zooi erin
Ik bel aan, doet mijn vader open: "Hier zijn je tassen, ga maar bij je moeder wonen" en doet ie dicht.
Bel ik nog 100x aan, schop ik een paar keer tegen de deur nadat ik 10minuten wacht, komt ie naar buiten, zegt dat ik moet oprotten en trapt me bijna van de trap af. Toen ging ik naar een maat en werd hier gewoon aardig opgevangen door hun. Maar weet echt niet wat ik moet doen nu.
Holy shit, man..quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:37 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ja
[..]
[..]
[..]
Ik ging gewoon naar mijn werk nadat we een ruzie hadden, maar gewoon een normale ruzie, niet een heftige ofzo, dus ik kom terug, opeens hebben ze sneaky alle sloten vervangen en stonden er 2 tassen buiten met random zooi erin
Ik bel aan, doet mijn vader open: "Hier zijn je tassen, ga maar bij je moeder wonen" en doet ie dicht.
Bel ik nog 100x aan, schop ik een paar keer tegen de deur nadat ik 10minuten wacht, komt ie naar buiten, zegt dat ik moet oprotten en trapt me bijna van de trap af. Toen ging ik naar een maat en werd hier gewoon aardig opgevangen door hun. Maar weet echt niet wat ik moet doen nu.
Tering zeg.. Dat is echt fucked upquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:37 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ja
[..]
[..]
[..]
Wat heftig dit. En begrijpelijk dat je niet weet wat je doen moet. Hoe is het contact tussen je moeder en je vader?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:37 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ja
[..]
[..]
[..]
Ah zo, toch verstandig om bij je ma te blijven dan, misschienquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:48 schreef Unscrewed het volgende:
De kans dat ie bijdraait is groot, maar dan gebeurt het weer later, dit is al een keer gebeurt, toen ging ik 1 jaar wonen bij mijn moeder. Kwam weer terug voor mijn zusjes, maarja nu is het weer hetzelfde liedje. Dom van me ook.
Moeder en vader zijn met dikke ruzie uit elkaar gegaan die nog speelt. Dat wordt niks.
Balen, anders had je moeder misschien verhaal kunnen halen. Echt balen dit voor je. Kun je anders niet kijken naar bijvoorbeeld begeleid wonen in je omgeving? Klinkt super stom misschien voor je, maar wie weet kan je daardoor wel bij je vrienden in de buurt wonenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:48 schreef Unscrewed het volgende:
De kans dat ie bijdraait is groot, maar dan gebeurt het weer later, dit is al een keer gebeurt, toen ging ik 1 jaar wonen bij mijn moeder. Kwam weer terug voor mijn zusjes, maarja nu is het weer hetzelfde liedje. Dom van me ook.
Moeder en vader zijn met dikke ruzie uit elkaar gegaan die nog speelt. Dat wordt niks.
Toch nog even wat goed nieuws na al dat kut gedoe van unsquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:51 schreef Amarantha het volgende:
Mag ik even tussendoor vertellen dat mijn vader een huis (naja bungalowhuis maar hij is toch alleen) heeft en eind deze maand de sleutel krijgt en dus weg kan bij mijn oma
Zou het opzich als 16 jarige wel fijn vinden om bij een van m'n ouders te wonen, maar zou ook een optie zijn jaquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Balen, anders had je moeder misschien verhaal kunnen halen. Echt balen dit voor je. Kun je anders niet kijken naar bijvoorbeeld begeleid wonen in je omgeving? Klinkt super stom misschien voor je, maar wie weet kan je daardoor wel bij je vrienden in de buurt wonen
Leuk voor jullie, Ama!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:51 schreef Amarantha het volgende:
Mag ik even tussendoor vertellen dat mijn vader een huis (naja bungalowhuis maar hij is toch alleen) heeft en eind deze maand de sleutel krijgt en dus weg kan bij mijn oma
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:52 schreef Snowbells het volgende:
Hoe kan zo'n vent zich 'vader' blijven noemen als hij zijn bloedeigen zoon zomaar op straat gooit?
Dit inderdaad, je kan best boos op je zoon zijn maar dit doe je gewoon nietquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:52 schreef Snowbells het volgende:
Hoe kan zo'n vent zich 'vader' blijven noemen als hij zijn bloedeigen zoon zomaar op straat gooit?
Jep! En oma is blij want de katten maken het behang kapot op de gang (frustratie waarschijnlijk omdat ze niet naar buiten kunnen) en janken voor mijn oma's slaapkamerdeur s'nachts. Oma zei laatst nog 'kan niet wachtten tot die katten weg zijn!' hihiquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:51 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Toch nog even wat goed nieuws na al dat kut gedoe van uns.
Fijn voor je pa!
Thanks! Maar het is mijn pa die daar gaat wonen he met zijn kattenquote:
Ja ik begrijp heel goed dat bij (een van) de ouders de beste optie is. Voor de stabiliteit vaak etc. Alleen zijn er nou eenmaal ook andere opties, en als dit hoe vervelend dan ook een fijnere oplossing is voor in de toekomst..quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:52 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Zou het opzich als 16 jarige wel fijn vinden om bij een van m'n ouders te wonen, maar zou ook een optie zijn ja
O wacht verkeerd begrepen!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jep! En oma is blij want de katten maken het behang kapot op de gang (frustratie waarschijnlijk omdat ze niet naar buiten kunnen) en janken voor mijn oma's slaapkamerdeur s'nachts. Oma zei laatst nog 'kan niet wachtten tot die katten weg zijn!' hihi
[..]
Thanks! Maar het is mijn pa die daar gaat wonen he met zijn kattenIk woon al anderhalf jaar niet meer thuis
Dan raak ik wel alles weer kwijt wat ik de laatste maanden heb opgebouwd. Dat ik super chille maten kwijt raak vind ik dan nog het ergste man.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:49 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ah zo, toch verstandig om bij je ma te blijven dan, misschien
Is er dan altijd een volwassene bij me? Of bedoel je zo'n interne groep?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Balen, anders had je moeder misschien verhaal kunnen halen. Echt balen dit voor je. Kun je anders niet kijken naar bijvoorbeeld begeleid wonen in je omgeving? Klinkt super stom misschien voor je, maar wie weet kan je daardoor wel bij je vrienden in de buurt wonen
Dit dus. Hij moet psychische hulp zoeken die vent.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:52 schreef Snowbells het volgende:
Vetquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:51 schreef Amarantha het volgende:
Ik geloof niet dat er altijd een volwassene erbij is. Ik denk meer dat het wekelijks controle is, zeg maar. Nu weet ik er niet alles van, maar ik heb vrienden gehad die ook het huis uitgezet werden en voor hun was dit een (prettige) optie. En ik geloof dat er meerdere mogelijkheden zijn met betrekking tot begeleid wonen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:56 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dan raak ik wel alles weer kwijt wat ik de laatste maanden heb opgebouwd. Dat ik super chille maten kwijt raak vind ik dan nog het ergste man.
En dat mijn zusjes nu elke dag systematisch worden gehersenspoelt over hoe slecht ik wel niet ben, want zo zijn hun.om kotsmisselijk van te worden.
[..]
Is er dan altijd een volwassene bij me? Of bedoel je zo'n interne groep?
[..]
Dit dus. Hij moet psychische hulp zoeken die vent.
Hoe oud zijn je zusjes?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:56 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dan raak ik wel alles weer kwijt wat ik de laatste maanden heb opgebouwd. Dat ik super chille maten kwijt raak vind ik dan nog het ergste man.
En dat mijn zusjes nu elke dag systematisch worden gehersenspoelt over hoe slecht ik wel niet ben, want zo zijn hun.om kotsmisselijk van te worden.
[..]
Is er dan altijd een volwassene bij me? Of bedoel je zo'n interne groep?
[..]
Dit dus. Hij moet psychische hulp zoeken die vent.
Dat zou wel fijn zijn, hoe duur is zoiets?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat er altijd een volwassene erbij is. Ik denk meer dat het wekelijks controle is, zeg maar. Nu weet ik er niet alles van, maar ik heb vrienden gehad die ook het huis uitgezet werden en voor hun was dit een (prettige) optie. En ik geloof dat er meerdere mogelijkheden zijn met betrekking tot begeleid wonen.
5 & 7quote:
Kreeg d'r niet te pakken rond 9 en 11u, en nu is het een beetje te laat.quote:
Yep.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 02:00 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Wel zo'n beïnvloedbare leeftijd ja
Stuur haar anders een sms dat je haar moet spreken morgen. En desnoods erbij melden dat je op straat bent gezet. Dan belt ze jouw wel als ze wakker is of ze weet er in ieder geval van als je haar belt. Is je band een beetje goed met haar?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 02:00 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Kreeg d'r niet te pakken rond 9 en 11u, en nu is het een beetje te laat.
Dat hangt geheel af van waar je terecht komt. Een vriendin van mij kwam ergens te wonen en kreeg huurtoeslag en bijstand via de gemeente. Een ander betaalt nauwelijks wat, maar die had wat andere beperkingen. Ik denk dat je daarvoor misschien beter even langs een de ggz of ggd of gemeente langs kan gaan. Daarnaast moet je niet schrikken als ze bedragen van 500 euro noemen. Je hebt namelijk recht op bepaalde toeslagen/subsidiesquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:59 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dat zou wel fijn zijn, hoe duur is zoiets?
Jeugdzorgquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 02:01 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Kan je niet naar jeugdzorgoid gaan?
Mijn telefoon is kapot en ligt bij mijn vaderquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 02:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Stuur haar anders een sms dat je haar moet spreken morgen. En desnoods erbij melden dat je op straat bent gezet. Dan belt ze jouw wel als ze wakker is of ze weet er in ieder geval van als je haar belt. Is je band een beetje goed met haar?
Kan je niet eerst een keer rustig (ook al wil je flippen, snap ik) vragen aan je pa of je je spullen nog mag komen ophalen? Als je die dan nee zegt kun je altijd nog de politie inschakelen. Maar dat is aan jouw natuurlijkquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 02:04 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Jeugdzorg
Misschien, moet morgen even kijken wat ik doe, eerst even langs de politie zodat ik al mijn spullen krijg.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 02:07 schreef Snowbells het volgende:
Kan je pa ook niet je pc gemold hebben?
Van wat ik heb gehoord wil je dat nietquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 02:01 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Kan je niet naar jeugdzorgoid gaan?
Nee, hij trapte me al bijna van de trap af, ik heb geen zin in een gat in mijn hoofd ofzoquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 02:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kan je niet eerst een keer rustig (ook al wil je flippen, snap ik) vragen aan je pa of je je spullen nog mag komen ophalen? Als je die dan nee zegt kun je altijd nog de politie inschakelen. Maar dat is aan jouw natuurlijk
Idk, telefoon, pc en tv waren wel 'opeens' kapot. Zonder mogelijke reden.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 02:07 schreef Snowbells het volgende:
Kan je pa ook niet je pc gemold hebben?
Hmm thanks. Ik ga daar morgen wel even langs en vraag om mijn opties.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 02:07 schreef Flippiee het volgende:
En ik lees via google dat je langs maatschappelijk werk kan ofzo Volgens mij is dat de ggd/ggz whatever
GGZ is kut. Als je dan toch in Assen gaat wonen dan kun je beter kijken of je niet via Promise Care hulp kan krijgen. Die zijn tevens ook gespecialiseerd in begeleid wonen. Ik heb via hun een begeleidster die me op zoekt eens in de zoveel tijd (mag je zelf bepalen, 1x per week, 1x per 2 weken, 1x per maand etc.) en dan ga ik een tosti ofzo met haar eten of naar een mooie plek of waar ik ook maar zin in heb om te gaan doen. En als ik niks te vertellen heb qua klote dingen dan praten we over leuke dingen. Zij accepteert me volledig zoals ik ben incl. blowen. GGZ doet dit echter niet en maakt van blowen meteen een verslavingsprobleem en hamert daar enorm op door. Ik heb best wel veel ervaring met GGZ door de jaren heen en dat is echt klote, vooral als je Promise Care gewend bent en de chille mensen daar die blowen prima vinden, zelf naar hippiefestivals gaan etc. en alleen met je praten over de dingen waar jij het over wilt hebben en als je het er niet over wilt hebben dan hameren ze er ook niet op door. Mijn begeleidster is de tofste vrouw die ik ken en tevens de liefste en coolste moeder die ik kenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 02:07 schreef Flippiee het volgende:
En ik lees via google dat je langs maatschappelijk werk kan ofzo Volgens mij is dat de ggd/ggz whatever
Ja ik heb geen idee hoe de GGZ overal is. Als ik google mag geloven, en de mensen die reageren op soortgelijke situaties kan uns altijd beter gaan naar maatschappelijk werk dan naar jeugdzorgquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 02:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
GGZ is kut. Als je dan toch in Assen gaat wonen dan kun je beter kijken of je niet via Promise Care hulp kan krijgen. Die zijn tevens ook gespecialiseerd in begeleid wonen. Ik heb via hun een begeleidster die me op zoekt eens in de zoveel tijd (mag je zelf bepalen, 1x per week, 1x per 2 weken, 1x per maand etc.) en dan ga ik een tosti ofzo met haar eten of naar een mooie plek. En als ik niks te vertellen heb qua klote dingen dan praten we over leuke dingen. Zij accepteert me volledig zoals ik ben incl. blowen. GGZ doet dit echter niet en maakt van blowen meteen een verslavingsprobleem en hamert daar enorm op door. Ik heb best wel veel ervaring met GGZ en dat is echt klote vooral als je Promise Care gewend bent en de chille mensen daar die blowen prima vinden, zelf naar hippiefestivals gaan etc. en alleen met je praten over de dingen waar jij het over wilt hebben en als je het er niet over wilt hebben dan hameren ze er ook niet op door. Mijn begeleidster is de tofste vrouw die ik ken en tevens de liefste en coolste moeder die ik ken
Maar dit is voor hulp voor Unscrewed he niet voor die zusjes. Weet niet of dat de bedoeling was?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 02:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja ik heb geen idee hoe de GGZ overal is. Als ik google mag geloven, en de mensen die reageren op soortgelijke situaties kan uns altijd beter gaan naar maatschappelijk werk dan naar jeugdzorgMaar wel top dat jij deze ervaring hebt, en dit ook zo met uns kan delen. Hier heeft hij meer aan dan aan een leek op dit gebied zoal ik
Nouja ik heb eerlijk gezegd geen idee onder welke instantie maatschappelijk werk valt. Als dat niet GGZ/GGD is dan zit ik sowieso fout.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 02:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar dit is voor hulp voor Unscrewed he niet voor die zusjes. Weet niet of dat de bedoeling was?Maar ik wou in ieder geval even een punt maken over dat GGZ echt niet chill is en alleen maar bezig is met je 'beter maken' en als je daar geen zin in hebt heb je pech want daar draait het de hele uur alleen maar om. Blegh. bij Promise Care is het gewoon chill dat als ik even geen zin heb in mijn problemen dat we dan dat uur (of twee uur ligt eraan wat we gaan doen) het er ook gewoon niet over hebben en dat komt dan bij een andere afspraak wel weer. Dat is gewoon echt relaxt.. Geen constante druk als je naar zo'n afspraak gaat
Geen sorry nodig joh. Dit is een stonerstopic, het is de bedoeling dat je knetterstoned bentquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 02:21 schreef Amarantha het volgende:
Sorry ben ook stoned dus als dat niet bedoeling was.. Sorry
Dankjewelquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 02:15 schreef Flippiee het volgende:
En tevens, wat ik na lang zoeken heb gevonden
http://www.ouders.nl/mjur2007-05.htm
Dit geldt ook voor gescheiden ouders.
Echt bedankt voor dit berichtjequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 02:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
GGZ is kut. Als je dan toch in Assen gaat wonen dan kun je beter kijken of je niet via Promise Care hulp kan krijgen. Die zijn tevens ook gespecialiseerd in begeleid wonen. Ik heb via hun een begeleidster die me op zoekt eens in de zoveel tijd (mag je zelf bepalen, 1x per week, 1x per 2 weken, 1x per maand etc.) en dan ga ik een tosti ofzo met haar eten of naar een mooie plek of waar ik ook maar zin in heb om te gaan doen. En als ik niks te vertellen heb qua klote dingen dan praten we over leuke dingen. Zij accepteert me volledig zoals ik ben incl. blowen. GGZ doet dit echter niet en maakt van blowen meteen een verslavingsprobleem en hamert daar enorm op door. Ik heb best wel veel ervaring met GGZ door de jaren heen en dat is echt klote, vooral als je Promise Care gewend bent en de chille mensen daar die blowen prima vinden, zelf naar hippiefestivals gaan etc. en alleen met je praten over de dingen waar jij het over wilt hebben en als je het er niet over wilt hebben dan hameren ze er ook niet op door. Mijn begeleidster is de tofste vrouw die ik ken en tevens de liefste en coolste moeder die ik ken
Preciesquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 02:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar dit is voor hulp voor Unscrewed he niet voor die zusjes. Weet niet of dat de bedoeling was?Maar ik wou in ieder geval even een punt maken over dat GGZ echt niet chill is en alleen maar bezig is met je 'beter maken' en als je daar geen zin in hebt heb je pech want daar draait het de hele uur alleen maar om. Blegh. bij Promise Care is het gewoon chill dat als ik even geen zin heb in mijn problemen dat we dan dat uur (of twee uur ligt eraan wat we gaan doen) het er ook gewoon niet over hebben en dat komt dan bij een andere afspraak wel weer. Dat is gewoon echt relaxt.. Geen constante druk als je naar zo'n afspraak gaat
Sowieso, ik kan het altijd proberen en als het kut is kan ik het weer opzij duwen zeg maarquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 02:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nouja ik heb eerlijk gezegd geen idee onder welke instantie maatschappelijk werk valt. Als dat niet GGZ/GGD is dan zit ik sowieso fout.En maatschappelijk werk zou hem kunnen helpen met het vinden van een woning/inkomen/uitkering. Maar goed, dat moet unscrewed zelf maar even bekijken en uitzoeken. Misschien is bij zijn moeder wonen prettigste oplossing.
Geen dankquote:
Is goed, Thanksquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 02:29 schreef Flippiee het volgende:
O en als je iets moet weten met betrekking tot waar je recht op hebt, wil ik dat wel voor je uitzoeken. Heb aardig wat kennis opgedaan over rechten enzo
Heb eerlijk gezegd niet zoveel zin om alles opnieuw te typenquote:
Hmm.. Ik zie Woensdag mijn tijdelijke begeleider. Die chillt hem elke Woensdag hier in het kraakpand hehe, komt die mee-eten. Ik kan hem wel even vragen van hoe of wat als je geen indicatie hebt maar wel hulp kunt gebruiken. Regels in Assen zullen wel niet veel anders zijn dan in Emmen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 02:28 schreef Unscrewed het volgende:
Oh promens-care kan niet, heb geen psychiatrische of verstandelijke beperking voor zover ik weet
Ah nicequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 02:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hmm.. Ik zie Woensdag mijn tijdelijke begeleider. Die chillt hem elke Woensdag hier in het kraakpand hehe, komt die mee-eten. Ik kan hem wel even vragen van hoe of wat als je geen indicatie hebt maar wel hulp kunt gebruiken. Regels in Assen zullen wel niet veel anders zijn dan in Emmen.
(Mijn eigen begeleidster is met zwangerschapsverlof, omdat ik niet snel iemand vertrouw hebben we gekozen voor iemand die toch al vaak in mijn huis komt. Hij is alleen meer gericht op autisten enz en niet op borderliners enz vandaar dat ik hem niet als vaste begeleider kan hebben)
Oh en het chille aan dit alles is toch wel.. Ik heb 4 maanden lang geen afspraak staan haha. Ik heb hem alleen voor het geval ik nodig met iemand moet praten maar ik spreek met hem niet standaard af. Dat is voor een keer wel chill haha
Teruggelezen dan maarquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 02:31 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Heb eerlijk gezegd niet zoveel zin om alles opnieuw te typen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |