Die ook helemaal niks doen. Gelukkig.quote:
Daarom tussen haakjes.quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:30 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Die ook helemaal niks doen. Gelukkig.
Ja tuurlijk.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:03 schreef Nobody2.0 het volgende:
iedereen is het er dus wel mee eens dat het bullshit is dat die creme beter is.
maar is het niet strafbaar om een creme 12(!) x hoger te prijzen als het basisproduct?
groeten aan de taalnazi, het is hier geen spellingswedstrijt
Nee hoor, onzin verkopen mag, tot op zekere hoogte - de hele cosmetica-industrie leeft ervan.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:03 schreef Nobody2.0 het volgende:
iedereen is het er dus wel mee eens dat het bullshit is dat die creme beter is.
maar is het niet strafbaar om een creme 12(!) x hoger te prijzen als het basisproduct?
quote:groeten aan de taalnazi, het is hier geen spellingswedstrijt
Wat is je probleem/vraag nu?quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:18 schreef Nobody2.0 het volgende:
ik stel een vraagje.
op mijn websites zijn mijn teksten gecontroleerd en bevatten geen fouten.
Daar heb ik een tekstschrijver voor.
ik lig op bed een beetje te FOKKEN waarom moet ik dan op mijn spellingsfouten letten?
maak er maar een topic over maar bevuil mijn topic er niet mee.
zucht....quote:
waarom zou het niet legaal zijn?quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:20 schreef Nobody2.0 het volgende:
[..]
zucht....
of het legaal is wat hij doet.
Claims op een product zetten die niet waar zijn/nooit onderzocht zijn, kan wel een vorm van oplichting zijn lijkt mij?quote:
Waarom zou het illigaal zijn?quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:20 schreef Nobody2.0 het volgende:
[..]
zucht....
of het legaal is wat hij doet.
Ik lees alleen dat het product 12x over de kop gaat, zie niks over claims.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:25 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Claims op een product zetten die niet waar zijn/nooit onderzocht zijn, kan wel een vorm van oplichting zijn lijkt mij?
Als TS de fabrikant is en de wederverkoper verzint er allerlei claims bij, dan lijkt het mij dat de wederverkoper wel strafbaar bezig is.
Maar TS moet ook gewoon beter controleren wie hij als wederverkopers selecteert.
Ergens op de vorige pagina stond dat het sou helpen tegen rimpels oaquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 07:08 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik lees alleen dat het product 12x over de kop gaat, zie niks over claims.
het ligt een beetje aan de formulering en de inhoud van de crème of dat correct is. Als TS zeker ervan is dat het niet klopt, kan hij het aangeven bij VWA...quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 07:22 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Ergens op de vorige pagina stond dat het zou helpen tegen rimpels oa
Verhoog je verkoopprijs met een factor 10quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:36 schreef Nobody2.0 het volgende:
dit is gewoon een serieuze vraag.
graag serieus antwoord.
en wat het mij boeit? ik kan het niet hebben dat hij klanten oplicht en zo meer verdiend.
op forums word zijn creme als perfect beoordeeld en word die van mij niet eens genoemd terwijl het dezelfde creme is voor f****** belachelijk veel geld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |