quote:
Op maandag 12 augustus 2013 16:29 schreef Nobody2.0 het volgende:Ik ben heb verschillende webwinkels en ben ook groothandel in mijn eigen productlijn.
Ik koop vrij groot in waardoor ik mooie staffelkortings heb.
Ik verkoop versschillende creme's en nu was nog iemand geinterreseerd in mijn creme's.
Ik heb hem een pallet verkocht zonder etiket en nu heeft hij een strak etiket maar vraagt hij 12x (!) de prijs van waarvoor ik ze verkoop terwijl het eigenlijk mijn merk is.
Die creme is dus precies dezelfde en hij heeft er alleen een ander etiketje op zitten.
Ook schrijft hij dat er bijzondere eigenschappen aan de creme zitten (die niet bewezen zijn)
o.a. gaat rimpels tegen bla bla bla.
is dit zomaar toegestaan? dit is toch gewoon pure oplichting van de klant?
quote:
Op maandag 12 augustus 2013 16:36 schreef Nobody2.0 het volgende:dit is gewoon een serieuze vraag.
graag serieus antwoord.
en wat het mij boeit? ik kan het niet hebben dat hij klanten oplicht en zo meer verdiend.
op forums word zijn creme als perfect beoordeeld en word die van mij niet eens genoemd terwijl het dezelfde creme is voor f****** belachelijk veel geld.
Je bedoeld: Je kan niet hebben dat hij slimmer is dan jou. Je had dat idee zelf willen hebben maar helaas, iemand anders is beter in zaken.
Als hij slim is gaat hij vanaf nu inkopen bij jou leverancier. Dan heb je helemaal niks.
Welkom in de grote boze wereld, waar je betaald voor het naampje

Of dacht je werkelijkwaar echt dat er een verschil zat tussen huismerk lidl en l'oreal?
+OP voor het nageslacht. Ik ken die backfire topics nou wel om te weten waar dit heen gaat
Disclaimer: Reacties die door deze user gemaakt worden zijn niet noodzakelijk mijn echte mening.