Zijn er nieuwe?quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:15 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik wil die Teeez holo's ook, maar heb geen idee waar dat hier in de buurt verkocht wordt.
quote:Prins Friso overleden
Prins Friso
Prins Friso
ANP
Toegevoegd: maandag 12 aug 2013, 15:08
Update: maandag 12 aug 2013, 15:11
Op Paleis Huis ten Bosch is vandaag prins Friso overleden. Dat meldt de Rijksvoorlichtingsdienst.
Hehehe, in de kerk er mee!quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
O kut, dan gaan ze de stad hier weer ontoegankelijk maken
Naja ze hadden m ook niet voor niets naar NL gehaald natuurlijk.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:16 schreef PriemGirl het volgende:
Tjah ze hadden het nu lang genoeg uitgesteld ook..
Wanneer zou hij begraven worden?quote:
Ik gok over een dag of tien?quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wanneer zou hij begraven worden?
Want dan kan ik dus de straat van m'n ouders niet in zonder van te voren aangevraagd papiertje
Serieus, zo lang?quote:
alles om de eerste te zijn denk ikquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
Rtl nieuws heeft al een speciaal bannertje op de site gezet![]()
Maar het persbericht zei dus alleen maar "hij is dood"?
Waar leggen ze hem dan neer? Op een gewone begraafplaats tussen de burgers?quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:20 schreef -Bubseltje- het volgende:
Hoeft niet dat ie in Delft wordt begraven, hij is geen echt lid meer van het Koninklijk huis.
Komt net op tv.
SANTA?quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:21 schreef Stormqueen het volgende:
Claus ging dood op 6 oktober en op 15 oktober de kerk in zegt wiki. Toch goed ingeschat.
erm, nee...quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
Lol ik dacht dat mir d'r bericht sarcastisch was
Burger kingquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Waar leggen ze hem dan neer? Op een gewone begraafplaats tussen de burgers?
Mja t was vanaf t begin al erg. Dan kun je imo beter in 1x dood zijn.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:21 schreef Mirjam het volgende:
[..]
erm, nee...
ik vind t echt sneu, da's toch ook wat dat je zo moet sterven en een gezin nalaat
Als ie een staatsbegrafenis krijgt en het is vrijdag kun je donderdag ook al nergens meer langs denk ik.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
Volgende week donderdag dan.. Dat zou best kut zijn. Of vrijdag, dat is prima.
Of ze leggen hem dus gewoon ergens tussen de ordinaire burgers
wat grappigquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:23 schreef Unfckingtitled het volgende:
Mir ik las over je callcenter vraag en misschien is dit wat? http://www.annie.nl/
Ik heb daar tegelijk met mn huidige baan gesolliciteerd en werd supermakkelijk aangenomen, terwijl ik geen ervaring heb met outbound bellen, alleen inbound.
Succesquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:24 schreef Mirjam het volgende:
[..]
wat grappig
morgen eerst maar 's die dag overleven
Valt best mee, grootste deel van de stad is gewoon toegankelijk, ook tijdens de begrafenis zelf trouwens.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als ie een staatsbegrafenis krijgt en het is vrijdag kun je donderdag ook al nergens meer langs denk ik.
Jah, die wil ik ook welquote:
LALALALALLALAquote:
Yeps, bij de tell sell, heb er een erg leuke tijd gehadquote:Op maandag 12 augustus 2013 14:17 schreef Mirjam het volgende:
maisjens, heeft 1 van jullie wel eens callcenter-werk gedaan>? Het outbound-gedeelte, dus goede doelen enzo:? Wat zijn eventueel jullie ervaringen daarmee?
SSSHSHHSHSHSSHSH...quote:
Oh is diepvriespizza?quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
Jumbo foodstore
Bazenwinkel man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |