Moet jij maar in een PU met spanje gaan om het te compenseren!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:03 schreef AthCom het volgende:
[ afbeelding ]
En nu zit Polen in een PU onder Frankrijk.![]()
Kan volgens mij niet eens (al zou het wel leuk zijn). Je kan alleen PU-en met landen van je eigen religious group... In ieder geval, dat is waar ik last mee had in mijn Hindustan/Bahmanis-spel. Iedereen om me heen is daar Hindu en je kan daar dus geen PU mee sluiten als moslim.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:11 schreef Krediax het volgende:
[..]
Moet jij maar in een PU met spanje gaan om het te compenseren!
Moet je een royal marriage voor hebben lijkt mij.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:24 schreef Helgen het volgende:
[..]
Kan volgens mij niet eens (al zou het wel leuk zijn). Je kan alleen PU-en met landen van je eigen religious group... In ieder geval, dat is waar ik last mee had in mijn Hindustan/Bahmanis-spel. Iedereen om me heen is daar Hindu en je kan daar dus geen PU mee sluiten als moslim.
Anders zou ik zeggen: Als Ottomaan de Papal states als PU onder je, dat zou pas tof zijn
edit: ik haal PU en royal marriage door elkaar, ik weet eigenlijk niet hoe een PU werkt...
Klopt, en daarvoor moet je wel dezelfde religiegroep hebben. Maar goed.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:28 schreef Krediax het volgende:
[..]
Moet je een royal marriage voor hebben lijkt mij.
In mijn spel heb ik als Castille gelijk een royal marriage gedaan met portugal, troon geclaimed en toen oorlog verklaard, waren mijn eerste 3 diplo actiesZo kreeg ik iig mijn PU, maar in eu3 kon je het soms ook krijgen door royal marriage te hebben en dat dan de koning dood gaat.
Daar ben ik het helemaal mee eens, ik outtech nu volgens mij zelfs Oostenrijk. Hongarije, die tussen ons inzit heeft echter wel tech 7 net als mij. En aan de Oostkant outtech ik al helemaal iedereen...quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Voor de Ottomanen is het, mijn inziens, ook totaal niet nodig om te westernizen.
Eens kijken of het lukt.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:41 schreef Helgen het volgende:
Okay, voor de mensen die om 12:00 willen multiplayeren: ik zit vanaf nu in de lobby van een spel dat ik host. De server naam is: Fok!
het wachtwoord is: fokfok
de tag is ook Fok
Dus als je zoekt naar Fok moet je het als het goed is kunnen vinden. Rond 12:00 kunnen we het spel starten. Daarvoor ga ik gewoon nog even eten en niets doen enzo.
Edit: ik hoop dat hij niet gaat crashen, mijn computer crashte laatst toen ik een vriendschapsverzoek via steam kreeg. Maar we zullen het wel even zien.
Ik kon geen land kiezen. Vervolgens crashte het spel.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:11 schreef Helgen het volgende:
Hmm, loopt hotjoin nou vast of heeft degene die nieuw is nog geen land gekozen en op play gedrukt?
Ja, hier is hij uiteindelijk ook gecrasht... Slechte functie danquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:12 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik kon geen land kiezen. Vervolgens crashte het spel.
en dat terwijl ik net tegen een coalitie van Milan, Bosnië en Hongarije (en de paus en byzantijnen) aan het winnen was met Venetië :p (Ik stond eindelijk op +5 ofzo)quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:14 schreef Helgen het volgende:
[..]
Ja, hier is hij uiteindelijk ook gecrasht... Slechte functie dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |