Niks nieuws hoor dat alles onder je neus aanwezig is kijk maar eens naar het dollar biljet ......quote:Op maandag 12 augustus 2013 12:49 schreef rhubarbje het volgende:
Waarom Rutten dat laten hangen als ze komen filmen als hij helemaal voodoo is
Hij maakt het jullie wel lekker makkelijk he
Ja als je wil zitten er overal tekenenquote:Op maandag 12 augustus 2013 12:53 schreef UcanQuote_me het volgende:
[..]
Niks nieuws hoor dat alles onder je neus aanwezig is kijk maar eens naar het dollar biljet ......
[ afbeelding ]
En om mij nou meteen in een hokje te plaatsen, het is gewoon gezonde interesse...
én je hebt een zwarte vogel als UI.. geef nu maar gewoon toe dat je Lucifer-aanbidder bentquote:Op maandag 12 augustus 2013 13:09 schreef ems. het volgende:
Ik heb ook een enigszins satanistisch schilderij hier hangen. Alsof dat mij satanistisch maakt
quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:09 schreef ems. het volgende:
Ik heb ook een enigszins satanistisch schilderij hier hangen. Alsof dat mij satanistisch maakt
Demon van de muziek hè. Dat spreekt in ieder geval voor vriend Luciferquote:Op maandag 12 augustus 2013 13:12 schreef ems. het volgende:
Lucifer heeft wel alle schijn om een toffere dude te zijn dan god. Dus als ik dan toch de behoefte had om een simpel gelovig wezen te zijn had ik het wel geweten
Beetje te kort door de bocht naar mijn zin...quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:09 schreef ems. het volgende:
Wel mee eens, het Torentje is wat anders dan in je eigen huis. Daarom vind ik het ook wel bijzonder dat uitgerekend zo'n schedel daar moet hangen.quote:
Geen geitenkop maar een bokkenkop heeft Baphomet.quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:49 schreef Degodvader het volgende:
Het is geen Baphomet. Baphomet heeft een geitenkop, dit is een Mouflon. Compleet ander dier, compleet waardeloos topic.
bron?quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:42 schreef Lavenderr het volgende:
Dat ding hing er al voor Rutte in het Torentje trok.
Dat heeft hij een keer zelf verteld, tijdens een reportage over hem. Toen werd hij gefilmd in het Torentje. Weet niet meer voor welk programma het was.quote:
quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat heeft hij een keer zelf verteld, tijdens een reportage over hem. Toen werd hij gefilmd in het Torentje. Weet niet meer voor welk programma het was.
Balkenende was ook een aparte vogel, vind het wel net iets voor hem om zoiets kado te doen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:13 schreef UcanQuote_me het volgende:
[..]
Je had gelijk op 36 seconden zegt hij dat het een afscheidskado is van onze Balkenellende......
hhhhmmmm typisch natuurlijk om kado te geven, zeker omdat een dergelijk kado een symbolische waarde moet hebben.
Je maakt een grapje mag ik hopen?quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:36 schreef UcanQuote_me het volgende:
[..]
Geen geitenkop maar een bokkenkop heeft Baphomet.
En ook de Mouflon word voor satanische rituelen gebruikt......
http://www.colonialsoldier.com/kudu/3109/
http://nl.wikipedia.org/wiki/Baphometquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:59 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Je maakt een grapje mag ik hopen?
Oke, je maakte toch geen grapje. Een bok is een mannetjesgeitquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:07 schreef UcanQuote_me het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Baphomet
""Baphomet zou een BOKKENHOOFD, een vrouwenlichaam en gespleten hoeven hebben"".
Zover was ik idd wel , ik dacht dat je een vrouwelijke geit voor ogen had en geen bok.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:09 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Oke, je maakte toch geen grapje. Een bok is een mannetjesgeit.
Iedere bok is een geit, niet iedere geit is een bok.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:11 schreef UcanQuote_me het volgende:
[..]
Zover was ik idd wel , ik dacht dat je een geit voor ogen had en geen bok.
Maar als we het zo bekijken klopt beide in dit geval.
foutje bedankt
Mijn ninja edit was niet snel genoeg , maar ik snap je ....quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:12 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Iedere bok is een geit, niet iedere geit is een bok.
Dus nu doen we een klein verzoekje aan een modje om er "Mouflonkop in het torentje" van te maken, en ga jij aantonen hoe belangrijk een Mouflon is voor satanisten?quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:13 schreef UcanQuote_me het volgende:
[..]
Mijn ninja edit was niet snel genoeg , maar ik snap je ....
Symboliek zegt dat al niet genoeg , plaatjes genoeg op google en er valt zat over te vinden.(hoe en waarom zal ik schuldig moeten blijven)quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:15 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Dus nu doen we een klein verzoekje aan een modje om er "Mouflonkop in het torentje" van te maken, en ga jij aantonen hoe belangrijk een Mouflon is voor satanisten?
We wachten op iemand die dit raadsel voor ons gaan oplossen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:19 schreef UcanQuote_me het volgende:
[..]
Symboliek zegt dat al niet genoeg , plaatjes genoeg op google en er valt zat over te vinden.(hoe en waarom zal ik schuldig moeten blijven)
Ik ben geen satanist dan moeten we er eigenlijk een kenner bijhalen,misschien voelt een satanische fokker zich geroepen in deze kwestie? vraag vraag
Eigenlijk kom ik via google niet verder dan een webshop die zo'n schedel verkoopt, en is een link satanisme-mouflon voor mij niet duidelijk.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:19 schreef UcanQuote_me het volgende:
[..]
Symboliek zegt dat al niet genoeg , plaatjes genoeg op google en er valt zat over te vinden.(hoe en waarom zal ik schuldig moeten blijven)
Ik ben geen satanist dan moeten we er eigenlijk een kenner bijhalen,misschien voelt een satanische fokker zich geroepen in deze kwestie? vraag vraag
De vraag is met welke intentie zo'n schedel daar wordt opgehangen. Er zijn dus gelovigen voor wie nu juist die schedel het symbool van Satan/baphomet/ kortom evil is.![]()
Onbewust moest ik wel meteen aan evil denken , en met mij nog veel meer mensen gezien de reactie,s/vragen(link) en filmpje wat ik gepresenteerd heb.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:36 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Eigenlijk kom ik via google niet verder dan een webshop die zo'n schedel verkoopt, en is een link satanisme-mouflon voor mij niet duidelijk.
Ik ben tegenwoordig atheíst (puur hobbymatig hoor, niet professioneel) maar heb dankzij mijn opvoeding diverse stromingen kerken van binnen beleefd (daarom weet ik nu ook dat het één pot nat is) maar zo'n bokkenschedel zou bij vrijwel allemaal op zijn minst wat wenkbrouwen doen fronsen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
We wachten op iemand die dit raadsel voor ons gaan oplossen.
de rest zit verborgen aan de andere kant van de muur?quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:07 schreef UcanQuote_me het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Baphomet
""Baphomet zou een BOKKENHOOFD, een vrouwenlichaam en gespleten hoeven hebben"".
Maar het is dus geen bokkenschedel maar een mouflonschedel.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:03 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Ik ben tegenwoordig atheíst (puur hobbymatig hoor, niet professioneel) maar heb dankzij mijn opvoeding diverse stromingen kerken van binnen beleefd (daarom weet ik nu ook dat het één pot nat is) maar zo'n bokkenschedel zou bij vrijwel allemaal op zijn minst wat wenkbrouwen doen fronsen.
Dat is natuurlijk ook een stuk er sinds de middeleeuwen ingeramde cultuur![]()
Misschien omdat mouflons zo hard met de koppen tegen elkaar kunnen rammen, net als politici.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:01 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Maar het is dus geen bokkenschedel maar een mouflonschedel.
Ja aan zoiets zou je kunnen denken.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:08 schreef jogy het volgende:
Op zich zou een eventuele regering die het occulte aanhangt dit niet te duidelijk kunnen laten zien, dan maar in de vorm van een makkelijk weg te wuiven symbool in de kamer van de premier?
Tjah of gewoon zo obvious te werk gaan dat iedereen precies als jou gaat denken.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:08 schreef jogy het volgende:
Op zich zou een eventuele regering die het occulte aanhangt dit niet te duidelijk kunnen laten zien, dan maar in de vorm van een makkelijk weg te wuiven symbool in de kamer van de premier?
Ja, obvious genoeg om de wat meer paranoïde mensen in de samenleving te fucken maar wel op een manier dat het dus inderdaad te ontkennen valt. Win/Win.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:23 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Tjah of gewoon zo obvious te werk gaan dat iedereen precies als jou gaat denken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |