Ik wil wel wat meer weten over jouw West-Afrikaanse hardware.quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:31 schreef krioro het volgende:
[..]
Lekker toch.
[..]
Nee dat deel is West-Afrikaans.WIl je nou nog hardware-advies of wa?
Ik twijfel om in september een 5S te halen of een S4quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:33 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee, niks ervan. Neem mijn kwart Aziatisch advies nou maar aan: Koop een Mac. Graag gedaan.
5S natuurlijk.quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:34 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ik twijfel om in september een 5S te halen of een S4.
wacht een maandjequote:Op maandag 12 augustus 2013 13:34 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Was iets anders.quote:
S4?quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:34 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Dan zal ik je eens een uitgebreide demonstratie geven.quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik wil wel wat meer weten over jouw West-Afrikaanse hardware.
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:40 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
uiteraardquote:Op maandag 12 augustus 2013 13:29 schreef Salatrel het volgende:
[..]
alleen was het van mij opzet en jij wist gewoon niet beter
Zal ik een cappuccino voor je maken :$quote:
quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:43 schreef krioro het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Had hem laatst een dag gebruikt, vanuit een esthetisch oogpunt kan ik natuurlijk nooit instemmen met zoiets maar vond hem qua features wel echt gewoon beter dan een iPhone 5SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het scherm, snelheid, etc. Maar het formaat vind ik zo lomp
.
Hoiiiquote:
ja is goed, ik kom hem over 7 uur halenquote:Op maandag 12 augustus 2013 13:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zal ik een cappuccino voor je maken :$
quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:50 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Had hem laatst een dag gebruikt, vanuit een esthetisch oogpunt kan ik natuurlijk nooit instemmen met zoiets maar vond hem qua features wel echt gewoon beter dan een iPhone 5het scherm, snelheid, etc. Maar het formaat vind ik zo lomp
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |