abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 12 augustus 2013 @ 14:15:19 #251
263685 Dqod
Miss Cobra
pi_129977305
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 14:14 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Wat probeerde je hiermee te zeggen he? :)
Nik hoor *; :$
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
pi_129977371
quote:
17s.gif Op maandag 12 augustus 2013 14:15 schreef Dqod het volgende:

[..]

Nik hoor *; :$
Kom dan hè :( Fritz & Pumpkin Vs. Bonnie
pi_129977388
quote:
11s.gif Op maandag 12 augustus 2013 14:14 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:

[..]

Die chick uit de Wassup clip lijkt op jou =$.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
eheheh busted :o
moet ze wel wat donkerder haar hebben =$
pi_129977440
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 14:17 schreef Allure_ het volgende:

[..]

eheheh busted :o
moet ze wel wat donkerder haar hebben =$
Niet eens dikkere tieten.
  maandag 12 augustus 2013 @ 14:19:22 #255
263685 Dqod
Miss Cobra
pi_129977448
quote:
16s.gif Op maandag 12 augustus 2013 14:17 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Kom dan hè :( Fritz & Pumpkin Vs. Bonnie
Dan zit Bonnie toch alleen maar verstopt.. Schijtluis dat ze is :')
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
pi_129977464
quote:
9s.gif Op maandag 12 augustus 2013 14:19 schreef Dqod het volgende:

[..]

Dan zit Bonnie toch alleen maar verstopt.. Schijtluis dat ze is :')
Mwehehe :')
  maandag 12 augustus 2013 @ 14:22:16 #257
263685 Dqod
Miss Cobra
pi_129977548
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 14:20 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Mwehehe :')
Maar kom dan.. Jij vs. ik :(
pi_129977741
quote:
16s.gif Op maandag 12 augustus 2013 14:22 schreef Dqod het volgende:

[..]

Maar kom dan.. Jij vs. ik :(
Ik bied 50 op Vas dat ze Dqod plet met haar tetten.
pi_129977772
quote:
6s.gif Op maandag 12 augustus 2013 14:27 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

dqod zou niet eens tegenstribbelen
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
  maandag 12 augustus 2013 @ 14:28:34 #260
263685 Dqod
Miss Cobra
pi_129977780
quote:

[..]

Waarom praat Vas in de 3e persoon tegen Dkut? :)
  maandag 12 augustus 2013 @ 14:31:08 #261
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_129977877
quote:

[..]

dqod prikt je tieten lek met haar nagels, zoals een naald doet bij een ballon.
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
  maandag 12 augustus 2013 @ 14:33:15 #262
263685 Dqod
Miss Cobra
pi_129977951
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 14:31 schreef wise het volgende:

[..]

dqod prikt je tieten lek met haar nagels, zoals een naald doet bij een ballon.
Ik prik alleen ballen lek, heb respect voor Vas' tieten :)
  maandag 12 augustus 2013 @ 14:33:54 #263
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_129977970
quote:
2s.gif Op maandag 12 augustus 2013 14:33 schreef Dqod het volgende:

[..]

Ik prik alleen ballen lek
:o
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_129978013
quote:
2s.gif Op maandag 12 augustus 2013 14:33 schreef Dqod het volgende:

[..]

Ik prik alleen ballen lek, heb respect voor Vas' tieten :)
oh my
pi_129978109
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 14:19 schreef Chai het volgende:

[..]

Niet eens dikkere tieten.
och och onze lesbo heeft het weer over tieten
pi_129978135
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 14:37 schreef Allure_ het volgende:

[..]

och och onze lesbo heeft het weer over tieten
quote:
Om te beginnen: dit is geen topic omdat ik mezelf zielig vind of omdat ik zielig gevonden wil worden!

Tja… Waar zal ik eens beginnen…..
Als baby/peuter/kleuter had ik altijd erg veel last van ‘woede aanvallen’ ik lag dan op de grond te krijsen en dat ging een half uur non stop door.
Des de ouder ik werd des de meer ik in de knoop kwam te zitten met gevoelens en emoties.

Twee dingen waar ik in het dagelijks leven veel last van heb: ik ben erg onzeker (vaak zonder dat anderen dat door hebben) en ik word ‘verliefd’ op bijna iedereen die mij aandacht geeft.

Om te beginnen met mijn onzekerheid:
Niemand heeft de onzekerheid echt door, iedereen ziet mij als de stoere meid die voor zich zelf opkomt met de grote mond waar iedereen tegen op kijkt maar voor mij voelt dat heel anders.
Ik twijfel over alles, durf nooit zelf keuzes te maken omdat ik bang en dat ik de verkeerde maak en ik dan dom gevonden word of mensen boos op mij worden, en dat is iets wat ik heel erg vind, als mensen boos op mij zijn. Ik pieker veel en voel me vaak heel eenzaam, terwijl ik genoeg vrienden heb die ik altijd kan bellen.
Ook ben ik snel bang dat mensen mij in de steek gaan laten en ik dan niemand meer heb, of dat mensen vinden dat ik me stom gedraag… ik loop bijna altijd op mijn tenen om het voor iedereen goed te doen.
Ik heb (helaas) geen goede band met mijn ouders en verdere familie maar woon wel in een prachtig huis met geweldige paarden en andere dieren, heb de beste vrienden die je je maar kunt wensen maar dan toch elke keer maar dat ‘negatieve’ gevoel en die stemmingswisselingen. Dan voel ik me even heel goed, en besef ik me hoe mooi mijn leven is en ineens donder ik weer naar beneden en voel ik me dagen achter elkaar super ellendig en zie ik het nut er allemaal niet meer van in en dat eigenlijk zonder ‘echte’ reden
Het is echt niet zo dat mijn hele leven stom en negatief is hoor, ik kan ook echt wel genieten en lekker leuke dingen doen, maar de negatieve momenten (die de laatste tijd gelukkig wel minder worden) zijn gewoon heel zwaar.

En dan nu de ‘verliefdheid’
Toen ik op de basis school kwam hing ik altijd erg aan leraren en stagiaires (vooral vrouwen), ik voelde me veilig bij hun en zat het liefst helemaal tegen ze aan en hield hun hand vast. Ik zocht ze ook telkens op en vond hun aandacht fijn.
Op de middelbare school zette het gevoel dat ik tegen over de leraren en stagiaires op de basis school had zich om in ‘verliefdheid’, althans ik denk dat het verliefdheid is. Begin van de tweede klas werd ik ‘verliefd’ op mijn geschiedenis docent (vrouw). Ik keek erg tegen haar op, was graag bij haar in de buurt, wou al haar aandacht hebben, werd dan ook jaloers als ze andere aandacht gaf. Als ze buiten school niet bij mij in de buurt was raakte in compleet van de kaart. Het voelde alsof ik zonder haar niet kon functioneren, deed er dan ook alles aan om buiten school in contact met haar te kunnen komen. Onder tussen maakte mij dat heel onzeker: hoe moet ik me gedragen, valt het op dat ik iets voor haar voel, vind ze me irritant/opdringerig etc etc etc. Ik had best een klik met haar, kon erg met haar lachen en bij toetsen gaf ze mij soms een paar puntjes extra zodat ik net die voldoende had. Maar de aandacht die ze mij gaf, en dat was behoorlijk wat aandacht, was in mijn ogen niet genoeg. Ik begon te liegen om meer aandacht van haar te krijgen: over mijn thuissituatie, over mijn familie, over alles. Ze moest mij zielig vinden, dan zou ze me steunen en kreeg ik de aandacht die ik wou.
Weekenden en vakanties waren voor mij rampzalig, want hoe kon ik zolang zonder haar?
Gekke was dat als ik haar twee weken niet gezien had de gevoelens over waren en ik dan bij me zelf dacht: Wat een aansteller ben ik!! Maar zodra ik weer een glimp van haar opving: BAM, verloor ik mezelf weer compleet.
Toen al mijn leugens om meer aandacht uitkwamen is het contact verbroken (de leugen heeft een week of 6 stand gehouden). Gevoelens waren van mijn kant daarna ook meteen weg.

Een week of twee later kreeg ik precies dezelfde gevoelens voor een andere docent (vrouw) en alles begon weer van voor af aan. Ook de leugens. En Ook zei trok mij van te voren net als de geschiedenis docent voor tegen over de andere leerlingen. Weer de wanhoop als ik niet bij haar in de buurt was, weer alles uit de kast trekken om aandacht te krijgen, gewoon weer al die ellende maar ik kon er voor mijn gevoel niks tegen doen. Gelukkig kwam deze sneller achter de leugens om aandacht en heeft dit maar een week of drie geduurd. Ook nadat hier de leugens uit kwamen waren de gevoelens meteen weg.

Zo is het mijn hele middelbare school carrière door gegaan (na deze twee vrouwen wel zonder de leugens) In de derde klas kreeg ik gevoelens voor mijn coach (man) en in de vierde klas kreeg ik gevoelens voor mijn afdelingsleider (man) en later dat jaar weer voor mijn coach.

In de derde klas heb ik buiten de gevoelens voor docenten ook nog een keer gevoelens gekregen voor iemand uit de kennissen kring van mijn ouders. Ik kon die man al jaren, was als een vader voor mij en ineens van het één op het andere moment voelde ik mij verliefd. Alleen hij was 65 en ik net 15…. Ik deed er alles aan om bij hem in de buurt te komen, niet omdat ik een relatie met hem wou, maar omdat ik voor mijn gevoel zonder zijn aandacht niet kon functioneren. Als hij niet in de buurt was werd ik wanhopig, miste ik hem, net als bij alle vorige mensen bij wie ik dit gevoeld heb. Helaas had deze man al snel door dat er meer speelde en heeft hij daar uiteindelijk verschrikkelijk misbruik van gemaakt waarna ik ruim een jaar misbruikt ben. In het begin vond ik de ‘seksuele’ aandacht wel fijn, maar toen ook bij hem de gevoelens weg gingen vond ik het super smerig, eng en verschrikkelijk maar toen zat ik er al midden in…. Gelukkig ben ik er uiteindelijk uitgekomen met behulp van anderen.

Op het MBO sloeg mijn gevoel helemaal op hol. In het eerste jaar sprongen mijn gevoelens over van de één op de andere docent (alleen maar vrouwlijke) dan weer op die, dan weer op die, dan weer op die, dan weer op die en dan weer op die en elke keer weer al die ellende erbij: de wanhoop, de onzekerheid etc etc etc. Ik heb zelfs een keer gehad dat de ‘verliefdheid’ op 1 dag naar 4 verschillende mensen oversprong. Daarna ben ik een week helemaal de weg kwijt geweest, zo in de war ervan… Het is ook gewoon heel verwarrend….

Nu ben ik 19, ga naar mijn derde jaar in op het MBO en heb er nog altijd erg veel last van. De afgelopen 4 maanden is mijn gevoel bij dezelfde twee vrouwen blijven hangen (ben ik op zich wel blij om, is beter dan dat het om de paar weken over springt op een ander), mijn baas en één van mijn docenten. Die wisselen elkaar dus elke keer af (ik kan het niet voor twee mensen op het zelfde moment voelen).
Mijn baas weet het, die heb ik verteld dat ik gevoelens voor haar heb. Op een gegeven moment liepen de emoties bij mij zo hoog op dat mijn werk er extreem onder begon te leiden. Ik hoopte stiekem dat de gevoelens weg zouden gaan als ik het zou vertellen (had het nog nooit eerder gedaan) maar dat gebeurde helaas niet. Wel pakte ze het erg goed op, waardoor mijn werk veel beter ging.
Mijn docent weet het niet, en daar worstel ik nu de laatste tijd het meest mee. Ik heb met haar ook veel contact buiten school wat het voor mij extra moeilijk maakt. Zolang het contact alleen buiten school is (bijvoorbeeld in de vakantie) gaat het redelijk, hoef ik de aandacht niet te delen met andere leerlingen en heb ik er niet zo extreem veel last van als ze weer weggaat en ik haar een paar dagen niet zie, maar als school dan weer begint en ik zie haar dan weer, ben ik compleet van de kaart, doe ik er alles aan om haar aandacht te trekken en voel ik me later weer heel rot en onzeker omdat ik me voor mijn gevoel heel stom gedragen heb en komen al die emoties van wanhoop enzovoort weer terug..
Ik weet niet hoelang de ‘verliefdheid’ voor hun nog blijft, het duurt nu al best lang vergeleken met normaal maar er kan elk moment iemand voorbij komen die één van hun vervangt.

Het is allemaal gewoon heel ingewikkeld. Ik noem het verliefdheid maar weet niet eens of het verliefdheid is. Ik denk dat het als verliefdheid voelt. Zoals jullie kunnen lezen heb ik het bij bijna alleen maar bij docenten gehad en dan vrouwen, enkele keer een man of iemand die geen docent is. Ik ben nog nooit verliefd geweest op iemand van mijn leeftijd. Daar is ook geen ruimte voor denk ik.
Ik loop bij de een psychiater (daar heb ik in de begin periode ook een paar weken die verliefdheid bij gehad), die weet er ook van maar het enige wat daar word gezegd is: het gaat weer over, probeer je daar aan vast te houden.. En dat klopt ook, het gaat weer over, als ik die gene een tijdje niet zie trekt het langzaam weg of als er iemand anders voor in de plek komt maar het komt altijd weer terug en dat is echt verschrikkelijk. Ik zit hier zo mee in de knoop…
Ik heb dit ook nog nooit eerder gehoord, maar denk ook niet dat iemand hier zomaar mee te koop loopt.
pi_129978139
quote:
Komt over alsof ze het daar allang een keer over hadden gehad en dat hij ook wel wist dat het eik niet kon dat weekend.
pi_129978190
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 14:39 schreef Chai het volgende:

[..]

[..]

niet gelezen
  maandag 12 augustus 2013 @ 14:44:34 #269
263685 Dqod
Miss Cobra
pi_129978296
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 14:39 schreef Chai het volgende:

[..]

[..]

Hehehe, waar komt dat weg? :')
pi_129978302
quote:
2s.gif Op maandag 12 augustus 2013 14:44 schreef Dqod het volgende:

[..]

Mijn SA op bokt. :@
pi_129978330
quote:
2s.gif Op maandag 12 augustus 2013 14:44 schreef Dqod het volgende:

[..]

Vandaan.
  maandag 12 augustus 2013 @ 14:48:18 #272
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_129978392
quote:
9s.gif Op maandag 12 augustus 2013 14:46 schreef Modus het volgende:

[..]

Vandaan.
Weg
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
  maandag 12 augustus 2013 @ 14:49:16 #273
263685 Dqod
Miss Cobra
pi_129978424
quote:
10s.gif Op maandag 12 augustus 2013 14:44 schreef Chai het volgende:

[..]

Mijn SA op bokt. :@
Linkje in dm? Ik wil meer lezen :@
quote:
10s.gif Op maandag 12 augustus 2013 14:48 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Weg
pi_129978429
quote:
10s.gif Op maandag 12 augustus 2013 14:48 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Weg
Nee juffie.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 12 augustus 2013 @ 14:50:06 #275
263685 Dqod
Miss Cobra
pi_129978454
quote:
9s.gif Op maandag 12 augustus 2013 14:49 schreef Modus het volgende:

[..]

Nee juffie.
SPOILER
Ga jij hier maar vandaan :{
  maandag 12 augustus 2013 @ 14:52:12 #276
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_129978529
Hahahah
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
  maandag 12 augustus 2013 @ 14:53:50 #277
263685 Dqod
Miss Cobra
pi_129978573
Goed topic :)
pi_129978826
quote:
10s.gif Op maandag 12 augustus 2013 14:28 schreef Dqod het volgende:

[..]

Waarom praat Vas in de 3e persoon tegen Dkut? :)
Vas is momenteel even bezig, vandaar.
  maandag 12 augustus 2013 @ 15:02:05 #280
263685 Dqod
Miss Cobra
pi_129978900
quote:
9s.gif Op maandag 12 augustus 2013 14:59 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Vas is momenteel even bezig, vandaar.
:{
Walgelijk
pi_129978913
quote:
2s.gif Op maandag 12 augustus 2013 14:06 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:

[..]

Waren wel wat clues gevonden in iOS 7 beta's, fingerprint scanner en nog wat hardware changes. Mja, hij hoeft van mij niet lichter of dunner te worden dan de 5 :@ dus ben erg benieuwd wat ze hardware-technisch gezien aan gaan veranderen.

[ afbeelding ]

Volg je pretty flacko wel op instagram =$?
Ben ook benieuwd. :Y

En nee ik volg hem niet. =$

quote:
10.gif
full stops and exclamation marks
pi_129978928
quote:
15s.gif Op maandag 12 augustus 2013 15:02 schreef Dqod het volgende:

[..]

:{
Walgelijk
Ik heb me laten vertellen dat het een goed iets is als je het walgelijk vind :)
  maandag 12 augustus 2013 @ 15:04:24 #283
263685 Dqod
Miss Cobra
pi_129978974
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 15:03 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Ik heb me laten vertellen dat het een goed iets is als je het walgelijk vind :)
Vind jou ook walgelijk, dus dat klopt wel :) *;
Hvj :$
pi_129978977
Hoe heet het nummer met die videoclip waarin je zo'n opa swaggie ziet dansen
beetje uk garage-ig ofzo
pi_129979048
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 15:04 schreef Allure_ het volgende:
Hoe heet het nummer met die videoclip waarin je zo'n opa swaggie ziet dansen
beetje uk garage-ig ofzo
pi_129979195
RIP Friso.
pi_129979262
rip aan de nabestaanden
pi_129979673
RIP
pi_129979747
rip in peace
pi_129979814
pi_129979912
Chai pls :')!
pi_129980086
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 15:22 schreef Chai het volgende:
[ afbeelding ]
:')
pi_129980322
Word je unbanned, gaat Friso de pijp uit, sjezus :').
pi_129980383
quote:
10s.gif Op maandag 12 augustus 2013 15:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Word je unbanned, gaat Friso de pijp uit, sjezus :').
Dit is ons welkomstcadeau, onze undercover SC'ers zijn in zijn kamer gesneakt en hebben hem op slinkse wijze vermoord.

Inb4 de AIVD
pi_129980414
quote:
9s.gif Op maandag 12 augustus 2013 15:34 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Dit is ons welkomstcadeau, onze undercover SC'ers zijn in zijn kamer gesneakt en hebben hem op slinkse wijze vermoord.

Inb4 de AIVD
Kijk dat filmpje van mij dan, gewoon op die manier hoor.
pi_129980445
quote:
9s.gif Op maandag 12 augustus 2013 15:34 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Inb4 de AIVD
Had niet gehoeven hoor.

Nee, serieus :).
pi_129980573
quote:
10s.gif Op maandag 12 augustus 2013 15:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

[..]

Had niet gehoeven hoor.

Nee, serieus :).
Oke nou sorry niks meer aan te doen.
pi_129980596
quote:
10s.gif Op maandag 12 augustus 2013 15:38 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Oke nou sorry niks meer aan te doen.
Beetje Friso koudmaken, kom nou :').
pi_129980634
quote:
9s.gif Op maandag 12 augustus 2013 15:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

[..]

Beetje Friso koudmaken, kom nou :').
Geen 500 euro gewonnen met prijsvragen deze keer?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')