eerste werkt niet.quote:
This is why we can't have nice things.quote:Op maandag 12 augustus 2013 12:22 schreef Modus het volgende:
Gewoon een echte fotograferen en dan erbij zeggen dat het een nepperd is, dan vindt iedereen het minder vies.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 12:27 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Is dit jouw nieuwe manier van mensen begroeten ofzo? Want ik vind het kenser ongezellig.
quote:
Deze zie ik even niet.quote:Op maandag 12 augustus 2013 12:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
This is why we can't have nice things.
Dat is krio's standaard binnenkomer.quote:Op maandag 12 augustus 2013 12:27 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Is dit jouw nieuwe manier van mensen begroeten ofzo? Want ik vind het kenser ongezellig.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 12:27 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
+ Ik begroet niemand in die post en ik ben niet gezellig.quote:
Mwoah, alleen als er iets een sterke emo.gif reactie in me oproept.quote:Op maandag 12 augustus 2013 12:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat is krio's standaard binnenkomer.
Heb stiekem gegniffeld om je lesbische zusje opmerking gisterquote:Op maandag 12 augustus 2013 12:30 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
+ Ik begroet niemand in die post en ik ben niet gezellig.
Ik vind je anders echt supergezellig.quote:Op maandag 12 augustus 2013 12:30 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
+ Ik begroet niemand in die post en ik ben niet gezellig.
Scheelt je alleen maar tijd, al die dingen die er anders zouden staan interesseren je toch niet.quote:Op maandag 12 augustus 2013 12:33 schreef Braddie het volgende:
Mijn facebook is leeg, heb heel veel mensen weggeklikt in "weergeven in newsfeed" maar nu is het een hele lege newsfeed geworden, met af en toe een suggestie voor een pagina die ik moet gaan liken
Gelukkig, was even bang dat ik jullie beiden aan het huilen had gebracht.quote:Op maandag 12 augustus 2013 12:31 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Heb stiekem gegniffeld om je lesbische zusje opmerking gister
quote:Op maandag 12 augustus 2013 12:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik vind je anders echt supergezellig.
Dank je, ik vind jou ook kksexy.quote:Op maandag 12 augustus 2013 12:32 schreef Chloroform het volgende:
Oh nee, ik vind je supersexy, haha, my bad.
Zit je je weer af te trekken op dingen waarvan je hoopt dat Veer dat ooit tegen je zal zeggen?quote:
Zolang je maar een safeword afspreektquote:Op maandag 12 augustus 2013 12:37 schreef Chai het volgende:
[..]
En hij is ook CEO van zijn lichaam en kruis, dus dan mag hij dat andersom ook doen.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 12:33 schreef Braddie het volgende:
Mijn facebook is leeg, heb heel veel mensen weggeklikt in "weergeven in newsfeed" maar nu is het een hele lege newsfeed geworden, met af en toe een suggestie voor een pagina die ik moet gaan liken
quote:
Wow.quote:Op maandag 12 augustus 2013 12:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zit je je weer af te trekken op dingen waarvan je hoopt dat Veer dat ooit tegen je zal zeggen?
Wow.quote:Op maandag 12 augustus 2013 12:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zit je je weer af te trekken op dingen waarvan je hoopt dat Veer dat ooit tegen je zal zeggen?
Dit was Modus.quote:Op maandag 12 augustus 2013 12:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 augustus 2013 12:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Of je verwijderd je facebook, opgelost slotje.quote:Op maandag 12 augustus 2013 12:33 schreef Braddie het volgende:
quote:Op maandag 12 augustus 2013 12:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Of je verwijderd je facebook, opgelost slotje.
Ik heb facebook om op de hoogte te blijven van Jamsessies in de buurt, en voor mensen die geen whatsapp/skype hebben, zodat ik daar toch mee kan pratenquote:
quote:
Hard geworden.quote:
Wat.quote:Op maandag 12 augustus 2013 12:41 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
WAAAA DIT DOET ME DENKEN AAN DIE ENGE FLAMINGO VAN SESAMSTRAAT
K ben een beetje mindfucked door je nieuwe UI, denk steeds dat je Veer bentquote:Op maandag 12 augustus 2013 12:41 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
WAAAA DIT DOET ME DENKEN AAN DIE ENGE FLAMINGO VAN SESAMSTRAAT
Is normaal bij ananas, heb ik ook soms en weet dat andere mensen dat ook soms hebbenquote:Op maandag 12 augustus 2013 12:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik eet ananas en heel m'n muil staat in brand ??
Ik eet af en toe een broodje pindakaas met sambal, maar dat moet ik ook maar niet meer doen..quote:Op maandag 12 augustus 2013 12:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waarom deed je het dan? en waarom moet je het niet meer doen?quote:Op maandag 12 augustus 2013 12:50 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik eet af en toe een broodje pindakaas met sambal, maar dat moet ik ook maar niet meer doen..
bij kiwi heb ik dat ook. Soort mini-allergie?quote:Op maandag 12 augustus 2013 12:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Is normaal bij ananas, heb ik ook soms en weet dat andere mensen dat ook soms hebben
bahquote:Op maandag 12 augustus 2013 12:50 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik eet af en toe een broodje pindakaas met sambal, maar dat moet ik ook maar niet meer doen..
allergisch voor vitaminen zekerquote:Op maandag 12 augustus 2013 12:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
bij kiwi heb ik dat ook. Soort mini-allergie?
Kom, we vragen het Willem Wever.quote:Op maandag 12 augustus 2013 12:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
bij kiwi heb ik dat ook. Soort mini-allergie?
Omdat het best lekker isquote:Op maandag 12 augustus 2013 12:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom deed je het dan? en waarom moet je het niet meer doen?
waarom eet je je huisje op¿quote:Op maandag 12 augustus 2013 12:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |