Vas is momenteel even bezig, vandaar.quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Waarom praat Vas in de 3e persoon tegen Dkut?
quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Vas is momenteel even bezig, vandaar.
Ben ook benieuwd.quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:06 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Waren wel wat clues gevonden in iOS 7 beta's, fingerprint scanner en nog wat hardware changes. Mja, hij hoeft van mij niet lichter of dunner te worden dan de 5dus ben erg benieuwd wat ze hardware-technisch gezien aan gaan veranderen.
[ afbeelding ]
Volg je pretty flacko wel op instagram =$?
quote:
Vind jou ook walgelijk, dus dat klopt welquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb me laten vertellen dat het een goed iets is als je het walgelijk vind
quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:04 schreef Allure_ het volgende:
Hoe heet het nummer met die videoclip waarin je zo'n opa swaggie ziet dansen
beetje uk garage-ig ofzo
Dit is ons welkomstcadeau, onze undercover SC'ers zijn in zijn kamer gesneakt en hebben hem op slinkse wijze vermoord.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Word je unbanned, gaat Friso de pijp uit, sjezus.
Kijk dat filmpje van mij dan, gewoon op die manier hoor.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dit is ons welkomstcadeau, onze undercover SC'ers zijn in zijn kamer gesneakt en hebben hem op slinkse wijze vermoord.
Inb4 de AIVD
Had niet gehoeven hoor.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dit is ons welkomstcadeau, onze undercover SC'ers zijn in zijn kamer gesneakt en hebben hem op slinkse wijze vermoord.
Inb4 de AIVD
Oke nou sorry niks meer aan te doen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Had niet gehoeven hoor.
Nee, serieus.
Beetje Friso koudmaken, kom nouquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oke nou sorry niks meer aan te doen.
Geen 500 euro gewonnen met prijsvragen deze keer?quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Beetje Friso koudmaken, kom nou.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |