quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:18 schreef wise het volgende:
[..]
omdat je er als een pot uitziet misschien¿
gary busey¿quote:
waarom sta jij er dan nog niet bij?quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:18 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Omdat je een lekkere babe bent.
gvdquote:
CY is de lijstquote:Op maandag 12 augustus 2013 11:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarom sta jij er dan nog niet bij?
Sinds gisteren is me duidelijk dat ik eigenlijk maar een zesje benquote:Op maandag 12 augustus 2013 11:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarom sta jij er dan nog niet bij?
jij bent een zes op een schaal van 1 tot 6quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:23 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Sinds gisteren is me duidelijk dat ik eigenlijk maar een zesje ben
ach als setje zijn jullie een 10quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:23 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:24 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ach als setje zijn jullie een 10
quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:23 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:24 schreef wise het volgende:
[..]
jij bent een zes op een schaal van 1 tot 6
Ohja? dr was toch meer commentaar op panz dan op jou?quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:23 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Haha I know. Wat overigens ook nergens op slaat. Heb jij eigenlijk wel eens foto's van hem gezien?quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ohja? dr was toch meer commentaar op panz dan op jou?
Ja 1 zo'n foto met een petje (?) op waar ie nogal heel lullig kijkt, van jaren terug. Dus ook niet echt een goed beeldquote:Op maandag 12 augustus 2013 11:37 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Haha I know. Wat overigens ook nergens op slaat. Heb jij eigenlijk wel eens foto's van hem gezien?
Maar geen zorgen hoor, er is meer dan een losgeslagen Durrr nodig om mijn ego aan gort te krijgen.
ja, maar durrquote:Op maandag 12 augustus 2013 11:37 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Haha I know. Wat overigens ook nergens op slaat. Heb jij eigenlijk wel eens foto's van hem gezien?
Maar geen zorgen hoor, er is meer dan een losgeslagen Durrr nodig om mijn ego aan gort te krijgen.
Dat is dus ook de enige die ik heb gezien.quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja 1 zo'n foto met een petje (?) op waar ie nogal heel lullig kijkt, van jaren terug. Dus ook niet echt een goed beeld
quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:37 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik vraag wel even of ik je een recente pic mag sturen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja 1 zo'n foto met een petje (?) op waar ie nogal heel lullig kijkt, van jaren terug. Dus ook niet echt een goed beeld
En mij?quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:42 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik vraag wel even of ik je een recente pic mag sturen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |