Misschien wil ze even het goede gevoel krijgen in de meerkamp. 1 of 2 pogingen op lagere hoogtes om vervolgens flink wat hoogtes over te slaan. Maar Nadine die lager begint dan Dafne, dat klopt niet iddquote:
Da's wel redelijk riskantquote:
Zou kunnen, maar toch, 1.65..quote:Op maandag 12 augustus 2013 08:54 schreef TheArt het volgende:
[..]
Misschien wil ze even het goede gevoel krijgen in de meerkamp. 1 of 2 pogingen op lagere hoogtes om vervolgens flink wat hoogtes over te slaan. Maar Nadine die lager begint dan Dafne, dat klopt niet idd
Die springt ze normaal niet 3x af.quote:
Ah ja, daar zou ik me inderdaad ook wel ernstig druk om maken als ik net kampioen ben gewordenquote:Op maandag 12 augustus 2013 08:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Niet vanwege het winnen van de titel, maar omdat er ongevraagd iets in z'n handen geduwd wordt. (wat je hem weg ziet slaan). Net een jehova getuige die de voet tussen je deur zet.
Opbokken met dat soort rare mascottes.
Ze heeft met hoogspringen ook nog altijd iets van last van die knie, dus ze zal zo weinig mogelijk sprongen willen doen.quote:
Waar komt die 1.73m in de prognose vandaan dan?quote:Op maandag 12 augustus 2013 08:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die springt ze normaal niet 3x af.
Aan de andere kant, misschien spaart ze zo wel energie voor sprongen op andere hoogtes.quote:
Haar beste sprongen ooit:quote:Op maandag 12 augustus 2013 08:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Waar komt die 1.73m in de prognose vandaan dan?Ik dacht dat dat haar beste hoogte was de afgelopen twee jaar?
In Londen sprong ze toch 180?quote:Op maandag 12 augustus 2013 08:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Waar komt die 1.73m in de prognose vandaan dan?Ik dacht dat dat haar beste hoogte was de afgelopen twee jaar?
Als ik het me goed herinner wel jaquote:Op maandag 12 augustus 2013 08:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In Londen sprong ze toch 180?
Die afstanden/hoogtes die daar staan komen allemaal uit de beste meerkamp van de atletes. Schippers haar PR meerkamp dateert van Götzis vorig jaar en dus is die hoogte bij het hoogspringen ook van Götzis vorig jaarquote:Op maandag 12 augustus 2013 08:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ah ok.. ik dacht dat ze alle PR's op de verschillende disciplines van de afgelopen twee jaar meenamen, ongeacht in welke meerkampquote:Op maandag 12 augustus 2013 08:59 schreef TheArt het volgende:
[..]
Die afstanden/hoogtes die daar staan komen allemaal uit de beste meerkamp van de atletes. Schippers haar PR meerkamp dateert van Götzis vorig jaar en dus is die hoogte bij het hoogspringen ook van Götzis vorig jaar
Dat zou nog meer een vertekend beeld geven.quote:Op maandag 12 augustus 2013 09:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ah ok.. ik dacht dat ze alle PR's op de verschillende disciplines van de afgelopen twee jaar meenamen, ongeacht in welke meerkamp
Nee dat kan niet, want anders zou er amper speling mogelijk zijn, tenzij er PR's worden gehaaldquote:Op maandag 12 augustus 2013 09:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ah ok.. ik dacht dat ze alle PR's op de verschillende disciplines van de afgelopen twee jaar meenamen, ongeacht in welke meerkamp
Zij mag dat.quote:Op maandag 12 augustus 2013 09:02 schreef TheVulture het volgende:
Die Zwitserse irriteert me nu al mateloos.... wat een blije huppelkut zeg
Volgens mij juicht zij al als ze een doosje smarties krijgt aangebodenquote:
quote:Op maandag 12 augustus 2013 09:02 schreef TheVulture het volgende:
Die Zwitserse irriteert me nu al mateloos.... wat een blije huppelkut zeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |