Dat meen je echt?quote:
Zal dat ook ergens in een wetboek staan of is dat door de heren rechters uit hun grote duim gezogen? Ik neem toch aan dat de rechters zich op de wet beroepen, en niet bijvoorbeeld op de bijbel.quote:De naam Messiah ('Messias'), die een religieus-joodse oorsprong heeft, is volgens de rechter voorbehouden aan één iemand, 'en dat is Jezus Christus'.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 02:50 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Zal dat ook ergens in een wetboek staan of is dat door de heren rechters uit hun grote duim gezogen?
quote:[..]
Kinderrechter Lu Ann Ballew
[..]
Hoezo benieuwd? Tennessee geldt als een "right-wing christian state". Bovenstaande namen boeit ze waarschijnlijk niks.quote:Op maandag 12 augustus 2013 07:27 schreef SuperHarregarre het volgende:
En Mohammed? Buddha? Vishnu? Kongzi? Ben toch benieuwd.
Voorzitter van Atletico Madrid : Jesus Gil e Gil.quote:Op maandag 12 augustus 2013 08:04 schreef StateOfMind het volgende:
Dan had ik het kind als ouder dan maar Jesus genoemd. Hele volksstammen heten zo, ook in de VS.
El Gordo. Vette corrupte mafketel was dat.quote:Op maandag 12 augustus 2013 08:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Voorzitter van Atletico Madrid : Jesus Gil e Gil.
'Hebben ze bij Ajax een machine waar ze zwartjes uithalen ?'quote:Op maandag 12 augustus 2013 09:01 schreef Red_85 het volgende:
[..]
El Gordo. Vette corrupte mafketel was dat.
Dat soort citaten inderdaad!quote:Op maandag 12 augustus 2013 09:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
'Hebben ze bij Ajax een machine waar ze zwartjes uithalen ?'
Als burgemeester van Marbella stak ie miljoenen van bouwprojecten in eigen zak. Hij is alweer een paar jaar geleden overleden.quote:
Daarom Tong, vette corrupte mafketel. Bij Atletico was hij ook niet helemaal 'kosher' ten tijde van zijn voorzittersschap.quote:Op maandag 12 augustus 2013 09:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als burgemeester van Marbella stak ie miljoenen van bouwprojecten in eigen zak. Hij is alweer een paar jaar geleden overleden.
U riep ?quote:Op maandag 12 augustus 2013 09:31 schreef Opnieuw-energie het volgende:
Hoe moeten wij nou weten wanneer de echte messias er weer is?
"Hoe weten wij dat U het bent Heer?"quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“When there is no desire, all things are at peace.”
Ja ik meen het echt. We hebben het hier over Tenessee. Ik denk dat mensen het daar wel op prijs kunnen stellen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 02:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat meen je echt?
Iedereen die zijn kind "messiah" wil noemen, zou dat gewoon moeten kunnen doen. En zou daarbij niet gehinderd moeten worden door gelovigen die het exclusieve recht op die naam claimen.
Prima keuze. Of anders Jupiler. Mannen weten waarom.quote:Op maandag 12 augustus 2013 12:06 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik ga mijn dochter Gilette noemen. The best a man can get.
Inderdaad de rechter in deze lijkt tequote:Op maandag 12 augustus 2013 02:50 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Zal dat ook ergens in een wetboek staan of is dat door de heren rechters uit hun grote duim gezogen? Ik neem toch aan dat de rechters zich op de wet beroepen, en niet bijvoorbeeld op de bijbel.
En ja, genoeg Jesus'en in Tennessee en elders in de VS, dus wat is eigenlijk het probleem?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |