quote:
Op donderdag 7 november 2013 10:12 schreef Rhalius het volgende:Heb niet echt een favoriet, ik zoek evengoed wel eens gericht op naam maar dat wisselt telkens weer.
Qua uiterlijk hoeven ze niet super slank te zijn, zolang ze maar geen buikje hebben. Een voller figuur is vaak toch interessanter om naar te kijken dan een platte plank.
Dat figuur moet wel echt zijn, nepborsten is een gruwelijke afknapper. Beter om kleine echte borsten te zien dan grote nepborsten.
Het zit ook vaak wel erg in attitude.. sommigen hebben een prachtig lichaam, maar staan daar duidelijk tegen hun zin en alleen voor het geld. Daar is ook niets aan.
Aan de andere kant is buitensporig enthousiasme ook niet altijd even goed. Dat ze al keihard gaan kreunen terwijl ze amper aangeraakt worden.
Maar anderen weten weer te compenseren met een sexy uitstraling terwijl hun lichaam evengoed wat minder is.
De opbouw in scenes is ook erg belangrijk, gelijk midden in de actie is maar niets. De opbouw er naar toe maakt de scene zoveel sterker. Natuurlijk is het in scene gezet, en goed acteerwerk hoef je niet te verwachten, maar het is toch de spanning in het idee van "wat gaat er nu gebeuren?"
Dat je toch nog een moment hebt dat je kan afvragen: "hoe zou ze er naakt uit zien?" in plaats van dat alles gelijk al te zien is.
Goeie post wel ja. Eigenlijk is het overgrote merendeel gewoon gehaaste ongemeende troep. Snap ik ook wel. Het lijkt mij persoonlijk onmogelijk om ontspannen sex te hebben in zo'n setting, met een camera crew om je heen.
Maar ik heb onlangs wel iets ontdekt wat redelijk natuurlijk overkomt. Female friendly heet dat. Een beetje cheesy wel met dat witte licht en muziek vooraf. Waar hard-core overdrijft overdrijven zij ook weer. Toch voelt het wat natuurlijker allemaal, en de meisjes zijn niet zo heftig opgemaakt, waardoor ze juist mooier worden in mijn ogen. En je merkt dat de spelers worden aangemoedigd om echt te genieten, in plaats van acteren dat ze genieten. Dus dat storende nep gekreun is vrijwel niet aanwezig.
Uiteindelijk hangt een goeie scene denk ik van heel veel factoren af. En dan met name de chemie tussen acteurs onderling en met de regisseurs.