Hij blijft hoogstwaarschijnlijk leven want ze proberen nog steeds een spinoff serie over hem te maken. Dus of die moet eerder plaatsvinden of hij blijft leven.quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:17 schreef Kutjelik het volgende:
Saul gaat eraan dat is zo klaar als een klontje
Die spinoff zou sowieso voor Breaking Bad plaatsvinden heb ik begrepen, dus maakt niet zoveel uit of hij blijft leven of niet.quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:20 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Hij blijft hoogstwaarschijnlijk leven want ze proberen nog steeds een spinoff serie over hem te maken. Dus of die moet eerder plaatsvinden of hij blijft leven.
http://www.addic7ed.com/serie/Breaking_Bad/5/9/Blood_Moneyquote:
Meen je dat? zo,n geweldig karakter is het nou ook weer nietquote:Op maandag 12 augustus 2013 18:20 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Hij blijft hoogstwaarschijnlijk leven want ze proberen nog steeds een spinoff serie over hem te maken. Dus of die moet eerder plaatsvinden of hij blijft leven.
Saul niet geweldig vindenquote:Op maandag 12 augustus 2013 18:34 schreef Kutjelik het volgende:
[..]
Meen je dat? zo,n geweldig karakter is het nou ook weer niet
Saul is leuk en speelt z'n rol goed maar ik ben het er mee eens dat hij niet een geweldig karakter is om een geheel nieuwe serie op te baserenquote:
Dat gif is niet die lilly of the valley maar ricin, en hij zal wel niet meer over de middelen beschikken om daar zo 1, 2, 3 weer een nieuwe batch van de makenquote:Op maandag 12 augustus 2013 17:50 schreef BDIL het volgende:
In die flashforward zie je in de achterbak, het automatisch geweer weer terug. Lijkt mij sterk dat hij tegen de DEA in gevecht gaat maar eerder tegen ontevreden drugsdealers ( dat wijf vertelde dat de meth maar 68% puur was ). Bovendien lijkt het mij sowieso raar dat hij helemaal terug naar zijn oude huis gaat om gif te halen, zoveel moeite / risico lopen terwijl je die ''lilly'' anders kan verkrijgen ( wellicht dat hij iets nodig had dat hem aan vroeger deed denken ). Toen de buurvrouw schrok had ik eerder een idee dat zij een geest zag itt een crimineel, misschien dat Walt niet dood blijkt te zijn als andere mensen denken ?
Lijkt me een beetje voorbarig om die conclusie al te trekken, aangezien je helemaal niet weet waar het over gaat, welke overige karakters hoofdrollen gaan spelen etc.quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:35 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Saul is leuk en speelt z'n rol goed maar ik ben het er mee eens dat hij niet een geweldig karakter is om een geheel nieuwe serie op te baseren
Had em net gevonden hier ja, thanksquote:Op maandag 12 augustus 2013 18:32 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
http://www.addic7ed.com/serie/Breaking_Bad/5/9/Blood_Money
Al zijn die van addicted nooit geweldig.
Saul heeft hen ook altijd geholpen, door dik en dun. Toen hij bedreigd werd door Mike, no problem, Saul geeft je niet zomaar weg.quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:37 schreef Micson het volgende:
[..]
Lijkt me een beetje voorbarig om die conclusie al te trekken, aangezien je helemaal niet weet waar het over gaat, welke overige karakters hoofdrollen gaan spelen etc.
Ik zou het wel eens willen zien, en ik vind Saul een enorme baas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |