abonnement Unibet Coolblue
  maandag 12 augustus 2013 @ 15:50:26 #151
362821 Oswald_Montecristo
Domo Arigato, Mr. Roboto
pi_129981136
Wie zien jullie het liefst het onderspit delven? Hank of Walt?
pi_129981246
Mooie ep hoor, soms een beetje traag, maar aantal briljante scene's.

- De carwash
- De black out van Hank
- De homeless guy
- De garage scene
pi_129981355
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 15:50 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Wie zien jullie het liefst het onderspit delven? Hank of Walt?
Eigenlijk geen van beide :@
  maandag 12 augustus 2013 @ 15:56:36 #154
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_129981427
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 15:50 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Wie zien jullie het liefst het onderspit delven? Hank of Walt?
Ik denk dat Walt dood moet om de serie een einde te geven.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_129981434
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 15:54 schreef FredVleespet het volgende:

[..]

Eigenlijk geen van beide :@
Heb ik ook. Van mij hoeft er ook niemand dood eigenlijk. Tenminste niet van de familie.
pi_129981499
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 15:56 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Ik denk dat Walt dood moet om de serie een einde te geven.
Walt op de vlucht met kanker en zijn hele familie uitgemoord/verdwenen kan natuurlijk ook. Hij hoeft niet perse dood.
  maandag 12 augustus 2013 @ 16:01:59 #157
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_129981705
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 15:58 schreef FredVleespet het volgende:

[..]

Walt op de vlucht met kanker en zijn hele familie uitgemoord/verdwenen kan natuurlijk ook. Hij hoeft niet perse dood.
Het kan, het kan, maar het zou mij verbazen als Walt blijft leven en de serie toch afgesloten voelt voor mij. Ik denk dat het voor mij nodig is.

Hopelijk op een bed, aan kanker, nadat hij en Hank iets hebben meegemaakt waardoor zij vrede hebben kunnen sluiten. En dat hij sterft als Walter, niet als Heisenberg. Net als Darth Vader. :P
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_129981751
Eigenlijk is mensen dood laten gaan in films/series vaak best wel gemakzuchtig... Ze in leven houden is in feite veel moeilijker.

That said, ik ben toch bang dat Skyler het einde niet gaat halen. Van mij hoeft het niet, maar alles wijst erop.
  maandag 12 augustus 2013 @ 16:03:12 #159
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_129981756
En wat we nog moeten leren is, waarom is Walt uit z'n empire gestapt? Of ben ik dat alweer vergeten?
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_129981799
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 16:03 schreef BaasBanaan het volgende:
En wat we nog moeten leren is, waarom is Walt uit z'n empire gestapt? Of ben ik dat alweer vergeten?
Ja, dat laatste.
  maandag 12 augustus 2013 @ 16:04:23 #161
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_129981805
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 16:03 schreef contactpersoon het volgende:
Eigenlijk is mensen dood laten gaan in films/series vaak best wel gemakzuchtig... Ze in leven houden is in feite veel moeilijker.
Zou ik zo niet durven zeggen, dat ligt aan zoveel verschillende factoren. Bij de ene serie is het makkelijker als ze blijven leven, bij de ander makkelijker als ze sterven. En wat een mooi einde is, is weer een ander verhaal.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_129981833
Zolang het maar geen Sopranos einde is :P
pi_129981840
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 16:03 schreef contactpersoon het volgende:
Eigenlijk is mensen dood laten gaan in films/series vaak best wel gemakzuchtig... Ze in leven houden is in feite veel moeilijker.

That said, ik ben toch bang dat Skyler het einde niet gaat halen. Van mij hoeft het niet, maar alles wijst erop.
Ik zou het toejuichen. wat heb ik me aan haar geïrriteerd zeg, al sinds seizoen 1 eigenlijk.
  maandag 12 augustus 2013 @ 16:04:55 #164
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_129981841
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 16:04 schreef contactpersoon het volgende:

[..]

Ja, dat laatste.
Oh ja, ik zie het nu. Hij verdiende veel te veel geld.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_129981902
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 16:04 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Ik zou het toejuichen. wat heb ik me aan haar geïrriteerd zeg, al sinds seizoen 1 eigenlijk.
Hear hear
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_129981907
Ik hoop dat Walt Jr. choked op zijn ontbijt
pi_129981917
mij viel nog iets op, die sticker van hank zijn zelf gebrouwen bier.wat als walt daar de ricine in stopt?
en ik dacht dat walt terug naar zijn huis ging voor het geld. dat heeft hij toen toch tussen de muren van baby kamer verstopt?
Fake it baby - They won't even know!
You can make it ?
Cos everybody knows that that's the way to go
pi_129981939
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 16:04 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Ik zou het toejuichen. wat heb ik me aan haar geïrriteerd zeg, al sinds seizoen 1 eigenlijk.
Wat heeft ze dan gedaan wat zo verschrikkelijk was dat ze wat jou betreft dood mag? Serieus, want ik begrijp dat nooit zo goed.
pi_129982040
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 16:06 schreef Dandilion het volgende:
mij viel nog iets op, die sticker van hank zijn zelf gebrouwen bier.wat als walt daar de ricine in stopt?
en ik dacht dat walt terug naar zijn huis ging voor het geld. dat heeft hij toen toch tussen de muren van baby kamer verstopt?
Dat was voordat ie bakken met geld moest witwassen, zijn geld heeft skylar ergens in een opslagruimte liggen. En gif in een sticker stoppen, wat schiet je daar mee op?
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  maandag 12 augustus 2013 @ 16:10:12 #170
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_129982095
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 16:07 schreef contactpersoon het volgende:

[..]

Wat heeft ze dan gedaan wat zo verschrikkelijk was dat ze wat jou betreft dood mag? Serieus, want ik begrijp dat nooit zo goed.
Ze is nauwelijks gegroeid, elk seizoen wist je dat ze gewoon ging zeiken over alles dat er gebeurde. Dat staat in sterk contract tot Walter, die juist heel veel ontwikkelingen heeft doorgemaakt. Dat maakt van Skyler een storende factor.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_129982237
Ze reageert in feite volkomen normaal op een situatie die allesbehalve normaal is en die zelfs buitengewoon bedreigend is voor haar en d'r kinderen, geen reden om iemand dood te wensen, imo.
pi_129982309
Tja ik vind alleen Jesse sympatheik.
Hank vond ik altijd een toffe peer, maar na deze aflevering niet echt. Hij zit echt in alle seizoenen de family man uit te hangen en dan blijkt dat nu allemaal leeg gelul. Hij is al bijna net zo arrogant als walt.
Walt is zo egocentrisch dat hij ook totaal niet meer sympathiek te vinden is.
Skylar is altijd alleen maar aan het zeuren en je hebt altijd het idee dat ze hysterisch gaat worden dat word op een gegeven moment ook erg irritant.
pi_129982339
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 16:10 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Ze is nauwelijks gegroeid, elk seizoen wist je dat ze gewoon ging zeiken over alles dat er gebeurde. Dat staat in sterk contract tot Walter, die juist heel veel ontwikkelingen heeft doorgemaakt. Dat maakt van Skyler een storende factor.
Ben ik het niet helemaal mee eens.

In eerste instantie vond ik haar een beetje een domme, vervelende moeder. En hoewel ze soms twijfelachtige dingen heeft gedaan (met een Ted Beneke, bijvoorbeeld), kan ik wel begrijpen waarom. Net zoals Jesse het er moeilijk mee heeft, heeft Skyler er ook zo haar problemen mee. Zij is eigenlijk ongevraagd in haar situatie terecht gekomen.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_129982343
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 16:14 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Tja ik vind alleen Jesse sympatheik.
Hank vond ik altijd een toffe peer, maar na deze aflevering niet echt. Hij zit echt in alle seizoenen de family man uit te hangen en dan blijkt dat nu allemaal leeg gelul. Hij is al bijna net zo arrogant als walt.
Walt is zo egocentrisch dat hij ook totaal niet meer sympathiek te vinden is.
Skylar is altijd alleen maar aan het zeuren en je hebt altijd het idee dat ze hysterisch gaat worden dat word op een gegeven moment ook erg irritant.
Ook echt een reden om de familyman uit te hangen op dit moment :{
  maandag 12 augustus 2013 @ 16:17:41 #175
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_129982429
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 16:13 schreef contactpersoon het volgende:
Ze reageert in feite volkomen normaal op een situatie die allesbehalve normaal is en die zelfs buitengewoon bedreigend is voor haar en d'r kinderen, geen reden om iemand dood te wensen, imo.
quote:
7s.gif Op maandag 12 augustus 2013 16:15 schreef OMG het volgende:

[..]

Ben ik het niet helemaal mee eens.

In eerste instantie vond ik haar een beetje een domme, vervelende moeder. En hoewel ze soms twijfelachtige dingen heeft gedaan (met een Ted Beneke, bijvoorbeeld), kan ik wel begrijpen waarom. Net zoals Jesse het er moeilijk mee heeft, heeft Skyler er ook zo haar problemen mee. Zij is eigenlijk ongevraagd in haar situatie terecht gekomen.
Ze reageert ook niet raar, maar voor mij als kijker is ze irritant en mag ze dus dood. Het is een fictief personage, dus ik heb geen moeite om haar dood te wensen. :)

Net zoals er een hoop personages in True Blood zijn die van mij dood of weg mogen, omdat ze niks toevoegen aan de stukken die ik interessant vind.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')