SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Omdat ze wedstrijdervaring missen door die Engelse jeugdplunderaarsquote:Op zondag 11 augustus 2013 23:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als het allemaal zo beestachtig goed is... Hoe kan ADO dan 2 keer scoren in 1 helft?
Die waren niet in 1 helft hoorquote:Op zondag 11 augustus 2013 23:18 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Omdat ze wedstrijdervaring missen door die Engelse jeugdplunderaars
(ja, wij hebben Bakkali ook weggeplukt bij Standard)
h2k weer in die finalequote:Op zondag 11 augustus 2013 23:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die waren niet in 1 helft hoor![]()
Maar die eerste was een fout van Schaars en de 2de van Bruma. Daarbij 2 tegengoals in 4 wedstrijden, dat is best beestachtig
Het zegt me helemaal nietsquote:Op zondag 11 augustus 2013 23:20 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
h2k weer in die finalehomo's mij ook elke cod op ps3 verslagen
Wat ik wil aangeven is dat dit geweldig lijkt, maar het is relatief. De 2 openingswedstrijden zijn tegen weergaloos slechte tegenstanders. NEC verloor vorige week thuis met 1-4 van Groningen, en ADO verliest ook van de GA Eagles. Het ziet er allemaal leuk uit, maar geniet er van zo lang het duurt zou ik zeggen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:18 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Omdat ze wedstrijdervaring missen door die Engelse jeugdplunderaars
(ja, wij hebben Bakkali ook weggeplukt bij Standard)
We hebben in elk geval geen pech gehad met de tegenstanders in de competitiestart, heerlijke tegenstanders om er in te komen en vertrouwen te kweken.quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die waren niet in 1 helft hoor![]()
Maar die eerste was een fout van Schaars en de 2de van Bruma. Daarbij 2 tegengoals in 4 wedstrijden, dat is best beestachtig
Ik zou wel willen dat Ajax zo goed/leuk speeldequote:Op zondag 11 augustus 2013 23:10 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jullie PSV'ers worden wel erg arrogant na 4 aardige wedstrijdjes tegen laagvliegers
Nee dat sowieso, daar hebben we mazzel mee gehad. Zal met VCL te maken hebben gehadquote:Op zondag 11 augustus 2013 23:22 schreef DutchSL het volgende:
[..]
We hebben in elk geval geen pech gehad met de tegenstanders in de competitiestart, heerlijke tegenstanders om er in te komen en vertrouwen te kweken.
ik ook hoorquote:Op zondag 11 augustus 2013 23:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zou wel willen dat Ajax zo goed/leuk speeldeIk denk trouwens dat Rekik bronze en silver overslaat en dat hij meteen een gold wordt. Als Marcelo een gold kan worden dan hij ook.
Dat Marcelo een gold werd was gewoon belachelijk, lijkt me niet de maatstaf waaraan we alle CB's in de Eredivisie moeten gaan leggen want dan hebben we in FUT 14 een stuk of 10 gouden CB'squote:Op zondag 11 augustus 2013 23:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zou wel willen dat Ajax zo goed/leuk speeldeIk denk trouwens dat Rekik bronze en silver overslaat en dat hij meteen een gold wordt. Als Marcelo een gold kan worden dan hij ook.
hahah erg goede clan gewoonquote:
zozoquote:Op zondag 11 augustus 2013 23:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
Zowaar gaat Arsenal iemand kopen. Luiz Gustavo
En BPL Belgenquote:Op zondag 11 augustus 2013 23:28 schreef DutchSL het volgende:
Na een elftal vol BPL-Spanjaarden kunnen we onderhand ook een elftal vol BPL-Brazilianen maken dus.
Vooral middenvelders dan tochquote:Op zondag 11 augustus 2013 23:28 schreef DutchSL het volgende:
Na een elftal vol BPL-Spanjaarden kunnen we onderhand ook een elftal vol BPL-Brazilianen maken dus.
De enige echte reden dat hij gold werd was natuurlijk om pack openers te trollen. Maar misschien gaat hij het in Duitsland wel heel goed doen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:26 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dat Marcelo een gold werd was gewoon belachelijk, lijkt me niet de maatstaf waaraan we alle CB's in de Eredivisie moeten gaan leggen want dan hebben we in FUT 14 een stuk of 10 gouden CB's
En een tiental Newcastle-Fransen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:28 schreef DutchSL het volgende:
IF Luiz in de spits yoloquote:Op zondag 11 augustus 2013 23:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Vooral middenvelders dan toch
dan ben ik dus niet irritant genoeg gelukkigquote:Op zondag 11 augustus 2013 23:20 schreef Revontulet het volgende:
@Toefjes daar gaat het niet om, van bijna iedereen weet je wel welke club hij support, maar van dude wist ik het niet
Uit mijn hoofd: Haidara (volgend jaar Frans) Yanga M'Biwa, Cabaye, Amalfitano, Obertan, Remy, Sissoko, Debuchy, Marveaux, nu vergeet ik nog iemand maar ik weet niet wie.quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:29 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
En een tiental Newcastle-Fransen.
De beste.. Ben Arfaquote:Op zondag 11 augustus 2013 23:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Uit mijn hoofd: Haidara (volgend jaar Frans) Yanga M'Biwa, Cabaye, Amalfitano, Obertan, Remy, Sissoko, Debuchy, Marveaux, nu vergeet ik nog iemand maar ik weet niet wie.
Ben Arfa!quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Uit mijn hoofd: Haidara (volgend jaar Frans) Yanga M'Biwa, Cabaye, Amalfitano, Obertan, Remy, Sissoko, Debuchy, Marveaux, nu vergeet ik nog iemand maar ik weet niet wie.
Je vergeet de beste johquote:Op zondag 11 augustus 2013 23:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Gouffranquote:Op zondag 11 augustus 2013 23:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
DS speelt altijd met RB op RM dus die kent de RM's nietquote:
Dan hebben ze er dus 11. Maar jij had toen ook een plaatje gepost. Zo zie je dat ik niet alles uit mijn hoofd weet.quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:33 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ben Arfa!En Gouffran met zijn gras allergie vergeet je ook.
#goedkoopscorenquote:Op zondag 11 augustus 2013 23:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
DS speelt altijd met RB op RM dus die kent de RM's niet
Edit: Oh laat maar, das Obertan scuzi![]()
quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Je vergeet de beste johBen Kramer
Ik heb Bram nu ookquote:Op maandag 12 augustus 2013 00:05 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
team beetje aangepast
Ja Daan is ook de eerste die ik er uit gooi, -9 haalde die kloothommel.quote:Op maandag 12 augustus 2013 00:13 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik heb Bram nu ookBokken met Daan
bovenbergquote:Op maandag 12 augustus 2013 00:13 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik heb Bram nu ookBokken met Daan
ikquote:Op maandag 12 augustus 2013 00:17 schreef rolls-reus het volgende:
Wie hier had ook alweer tots proto?
Ja, doet het prima. Degelijk gewoon. Vond de NIF ook al prima.quote:Op maandag 12 augustus 2013 00:19 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Oh, het zal ook nietmaar bevalt 'ie een beetje? Ik ga hem ook aanschaffen denk ik
Wel de coins waard dus? Heb je toevallig ook ervaring met if alessandrini? En if benteke, is hij beter dan nif lukaku?quote:Op maandag 12 augustus 2013 00:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, doet het prima. Degelijk gewoon. Vond de NIF ook al prima.
Bijna geen enkele IF is de coins waard, maar ik ben er in ieder geval tevreden over.quote:Op maandag 12 augustus 2013 00:23 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Wel de coins waard dus? Heb je toevallig ook ervaring met if alessandrini? En if benteke, is hij beter dan nif lukaku?wat een vragen zeg
Oke thanks! Dan ga ik denk ik voor tots proto en if bentekequote:Op maandag 12 augustus 2013 00:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bijna geen enkele IF is de coins waard, maar ik ben er in ieder geval tevreden over.
IF Alessandrini was wel een baasje, maar op LM een klein beetje wasted..beter op LW/LF. IF Benteke is een held. Wel beter dan NIF Lukaku imo ja.
quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:16 schreef detennismaster het volgende:
Team is gebouwd rond IF Kara en Kouyate. IF Elias ben ik erg benieuwd naar want daar heb ik veel goede verhalen over gehoord. Nei is 1 van mijn favo RB's vanwege zijn WR's Ik denk dat het goed in balans staat, mis misschien wat pace op de CAM positie maar dan moet ik maar gewoon een beetje gaan skillen.![]()
Opinions?
Tshimanga op LB en dan iets doen met IF Lucho Gonzalez.quote:
Mooi dat er een gif van is gemaakt, daar zat ik op te wachten.quote:
quote:
Heb je nog bericht gehad van hanemans?quote:Op maandag 12 augustus 2013 00:47 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Mooi dat er een gif van is gemaakt, daar zat ik op te wachten.
Nu ook nog één van Van Rhijn als hij naar die monitor kijkt en zich schaamt.
even kijken.quote:Op maandag 12 augustus 2013 00:50 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Heb je nog bericht gehad van hanemans?
Dat gaat toch niet, dan heeft hij een triple link nodig met de cam aangezien de verdediging en rcdm al vast staanquote:Op maandag 12 augustus 2013 00:45 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Tshimanga op LB en dan iets doen met IF Lucho Gonzalez.
http://wefut.com/player/13021![]()
Perfect voor een CDM in 4-2-2-2.
Is niet echt te linken in dit team.quote:Op maandag 12 augustus 2013 00:45 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Tshimanga op LB en dan iets doen met IF Lucho Gonzalez.
http://wefut.com/player/13021![]()
Perfect voor een CDM in 4-2-2-2.
Je zou balo rst, pato lst en dan lcam met meer pace uit brazilie kunnen nemen, maar of je daar nou op vooruit gaat...quote:Op maandag 12 augustus 2013 01:00 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Is niet echt te linken in dit team.
Nee, ik denk dan dat mijn huidige team beter staat, ik ga hem wel gewoon bouwen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 01:03 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Je zou balo rst, pato lst en dan lcam met meer pace uit brazilie kunnen nemen, maar of je daar nou op vooruit gaat...
Dat denk ik eigenlijk ook jaquote:Op maandag 12 augustus 2013 01:06 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Nee, ik denk dan dat mijn huidige team beter staat, ik ga hem wel gewoon bouwen.
Sané wilde ik nog graag uitproberen, is Camara echt beter.
Als je dat doet; 4-2-2-2 longshot team.quote:Op maandag 12 augustus 2013 01:13 schreef Tim86 het volgende:
Wil eigenlijk ook nog wel een team maken met IF lucho, maar wat moet ik er allemaal mee, heb er al veel te veel
Niks?quote:
Fernando is een baas hoor.quote:
Doen we morgen een potje?quote:Op maandag 12 augustus 2013 01:16 schreef TBakkert het volgende:
[ afbeelding ]
Dit team maar maken dan.
Ik heb ook nog een silver team en 2 andere teams hoor. Ik test deze wel in divisie, want niemand in dit team kan jouw Mayuka stoppen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 01:19 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Doen we morgen een potje?ga ik wel handicap-abusen
Scholes > Gerrard.quote:Op maandag 12 augustus 2013 01:24 schreef rolls-reus het volgende:
Gerrard
Vanaf 2:30![]()
Zitten echt pareltjes tussen
quote:Op maandag 12 augustus 2013 01:22 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een silver team en 2 andere teams hoor. Ik test deze wel in divisie, want niemand in dit team kan jouw Mayuka stoppen.![]()
quote:Op maandag 12 augustus 2013 01:26 schreef rolls-reus het volgende:
[..]hij scoort best veel maar hij speelt echt niet lekker ofzo
alles draait om delph
echt een fijn spelertje is dat
Morgenavond maar een potje trouwens? Overdag kan ik niet want dan heb ik een studie-date
Lucho ook sowieso op LCDM.quote:
Zal het verhaal even vertellenquote:Op maandag 12 augustus 2013 01:26 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik moet even kijken, want er blijft waarschijnlijk een vriend slapen...(overdag kan ik ook niet, want Duits).
Waarom dat?quote:
Moralez wisselenquote:Op maandag 12 augustus 2013 01:19 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Fernando is een baas hoor.
En ik wil wat geld over houden, want dan kan ik IF Gomez op CAM doen i.p.v Moralez.
Rechtsbenig. Wel 4* weak foot, maar zo kun je niet optimaal genieten van zijn long shots.quote:
Want een RCDM kan niet met rechts schieten? Jackson en Quintero moeten sowieso links want daar zijn ze goed imoquote:Op maandag 12 augustus 2013 01:33 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Rechtsbenig. Wel 4* weak foot, maar zo kun je niet optimaal genieten van zijn long shots.
Je kunt het verdedigend ook allemaal makkelijk omdraaien; Jonathan op RB, Alex Sandro op LB.
quote:
Ik ben met H'veen begonnen. Loopt niet echt zoals ik het wilquote:
zal wel een type hele snelle buitenspeler betekenen.quote:
4-1-4-1 tactiek pakken staat op manutdquote:Op maandag 12 augustus 2013 02:04 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik ben met H'veen begonnen. Loopt niet echt zoals ik het wil![]()
![]()
Wel goed gedaan tegen Liverpool![]()
[ afbeelding ]
Mijn Porto game gaat geniaal. Tegen Tim gaat nu ook wel goed. Begon echt slecht met PSV maar nu groep EL overleefd en sta nu eerste in Eredivisiequote:Op maandag 12 augustus 2013 02:04 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik ben met H'veen begonnen. Loopt niet echt zoals ik het wil![]()
![]()
Wel goed gedaan tegen Liverpool![]()
[ afbeelding ]
Ja. En 4* of 5* skills please.quote:
Vertel er wel even bij dat ik in no time door mijn wissels heen was omdat je 3 man van mij de wedstrijd uitschoptequote:
Geniaalquote:Op maandag 12 augustus 2013 02:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vertel er wel even bij dat ik in no time door mijn wissels heen was omdat je 3 man van mij de wedstrijd uitschopte
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
quote:
ja ja je wou gewoon de nieuwe breaking bad kijkenquote:Op maandag 12 augustus 2013 06:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Morning peepz
Gestoken door een steekvlieg gisteravond, voet is een beetje opgezwollen
Dan maar even naar de dokter en thuiswerken
Ik kijk helemaal geen seriesquote:Op maandag 12 augustus 2013 09:07 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
[..]
[..]
ja ja je wou gewoon de nieuwe breaking bad kijken
Gewoon goed koelen met een icepack en het gaat weg.quote:Op maandag 12 augustus 2013 06:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Morning peepz
Gestoken door een steekvlieg gisteravond, voet is een beetje opgezwollen
Dan maar even naar de dokter en thuiswerken
Al gedaan vanochtend....straks afspraak bij de huisartsquote:Op maandag 12 augustus 2013 09:17 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Gewoon goed koelen met een icepack en het gaat weg.
Ohw ok. En geen verbetering na het koelen?quote:Op maandag 12 augustus 2013 09:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Al gedaan vanochtend....straks afspraak bij de huisarts
Zwelling neemt nog niet af neequote:Op maandag 12 augustus 2013 09:30 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ohw ok. En geen verbetering na het koelen?
zeggen dat je niet voor het geld gaat maar dan naar spartak gaanquote:
Spartak? Man wat heb je daar te zoeken? Ga dan naar Norwichquote:Op maandag 12 augustus 2013 10:10 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zeggen dat je niet voor het geld gaat maar dan naar spartak gaan![]()
Prachtige competitie daar in Rusland...quote:Op maandag 12 augustus 2013 10:11 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Spartak? Man wat heb je daar te zoeken? Ga dan naar Norwich
er is in ieder geval wel geklappert voor mquote:Op maandag 12 augustus 2013 10:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Prachtige afscheidswedstrijd gehad in een sfeervol stadion
Haha, dat zeker. Maar ik denk dat hij best te vervangen is. Het is niet echt bepaald 1 van de beste 5 beste centrum backs uit de geschiedenis van ajax ofzo.quote:Op maandag 12 augustus 2013 10:37 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
er is in ieder geval wel geklappert voor m![]()
zolang veltman of vd hoorn maar komt dan. lijkt mij geen geruststellende gedachte dat daley centraal komt te spelenquote:Op maandag 12 augustus 2013 10:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, dat zeker. Maar ik denk dat hij best te vervangen is. Het is niet echt bepaald 1 van de beste 5 beste centrum backs uit de geschiedenis van ajax ofzo.
Veltman is nog blessa.quote:Op maandag 12 augustus 2013 10:45 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zolang veltman of vd hoorn maar komt dan. lijkt mij geen geruststellende gedachte dat daley centraal komt te spelen
Daley is een linksboot en een back... Tuurlijk worden Veltman en Van der Hoorn zijn opvolgers.quote:Op maandag 12 augustus 2013 10:45 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zolang veltman of vd hoorn maar komt dan. lijkt mij geen geruststellende gedachte dat daley centraal komt te spelen
Gefeliciteerd!quote:
Met een naam achterop?quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:16 schreef Patje1987 het volgende:
Ben weer in het land. Gisteren mooi la galaxy shirt op de kop getikt.
Neen.quote:
Haha ik stond 3-1 achter en toen ik in de 90e minuut maakte ik de 3-2 en probeerde hij achterin rond te tikken.In de allerlaatste seconde nog de bal afgepakt en de gelijkmaker gescoord. Verlenging pakte hij rood en na de 3-4 ging hij weg en stuurde me dat berichtje.quote:
Staat je vast goedquote:Op maandag 12 augustus 2013 11:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Weer naar het ziekenhuis geweest nu met een oranje spalk om mijn vinger
Donderdag naar het ziekenhuis en als het dan niet verdwenen is moet mijn hele nagel eraf...quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Staat je vast goed
En hoe nu verder?
Duimen dan maarquote:Op maandag 12 augustus 2013 11:55 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Donderdag naar het ziekenhuis en als het dan niet verdwenen is moet mijn hele nagel eraf...![]()
duurt 9 maanden voordat het weer is aangegroeid.
IF David Luiz als spitsquote:Op maandag 12 augustus 2013 11:57 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Deze bazen zijn echt, IF Luiz vandaag gekocht als die klojo niet bevalt maar weer iemand anders op die positie
[ afbeelding ]
Het probleem is nu dat ik niet ongegeneerd mijn middelvinger kan opsteken in het verkeer want het oranje valt nogal op.quote:
quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:59 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Het probleem is nu dat ik niet ongegeneerd mijn middelvinger kan opsteken in het verkeer want het oranje valt nogal op.
Rotterdam.quote:Op maandag 12 augustus 2013 12:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Doe je dat echt zo vaak dan?
Nee maar stel je voor dat het ineens moet.quote:Op maandag 12 augustus 2013 12:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Doe je dat echt zo vaak dan?
Ja man echt wel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Young bloods everywhere....
quote:Op maandag 12 augustus 2013 12:17 schreef wonton het volgende:
Trouwens in season 4JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
Ik weet het niet helemaal zeker, maar:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
quote:Op maandag 12 augustus 2013 12:22 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ik weet het niet helemaal zeker, maar:OJa volgens mij was dat het ook ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Walt
Young bloods everywhere....
Dat zal best maar ik heb nu mijn TP nog vol omdat ik bronze packs ging openen. Ik wacht nog altijd op het moment dat mijn TP het op de andere 2 accounts doet. Ik heb nu bijna genoeg voor IF Maikon Leitequote:Op maandag 12 augustus 2013 12:24 schreef FCsuarez het volgende:
wat is maandagmorgen toch een heerlijk tijdstip om consumables te verkopen![]()
silver contractjes gewoon weg voor 600 bin
EAquote:Op maandag 12 augustus 2013 12:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat zal best maar ik heb nu mijn TP nog vol omdat ik bronze packs ging openen. Ik wacht nog altijd op het moment dat mijn TP het op de andere 2 accounts doet. Ik heb nu bijna genoeg voor IF Maikon Leite
Costa.quote:Op maandag 12 augustus 2013 12:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
IF Banega of Costa als middelste CM in 4-3-2-1
Die blonde met die tettenquote:Op maandag 12 augustus 2013 12:46 schreef Tobi-wan het volgende:
Eindelijk weer een geinig filmpje van KSI
Gefeliciteerd gozertquote:Op maandag 12 augustus 2013 11:54 schreef Baje het volgende:
"Nee, Baje is ook een goede knul
(ik heb nu door dat wanneer je vaak negatief spreekt over mensen, dat ze dat als een reden zien om terug te komen, want dan voelen ze zich "gemist" )"
Dankjewel Toefjes. Ik waardeer jou en AZ ook.
quote:
Alleen?quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:01 schreef Toefjes het volgende:
Als een echte fifa pro besloten om daags voor FUT 14 een weekje op vakantie te gaanLekker all-in naar Bodrum
/same, ik wil van Persie vervangen voor Suarez maar dat gaat nu nietquote:Op maandag 12 augustus 2013 12:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
EA![]()
Ik heb al 2/3 weken een lege TP waar ik geen fuck mee kan.
even om je gedachten leeg te maken en weer vol goede moed te kunnen beginnen aan het nieuwe seizoen?quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:01 schreef Toefjes het volgende:
Als een echte fifa pro besloten om daags voor FUT 14 een weekje op vakantie te gaanLekker all-in naar Bodrum
quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
/same, ik wil van Persie vervangen voor Suarez maar dat gaat nu niet
Allemaal boze berichten sturen naar die knaap van EA dat je nu je oemtiti niet kunt verkopen die je geSMLENO'd hebt. en dan FREE OUR TP!!!1!!!11!!!quote:
Wanneer komt FIFA 14 eigenlijk uit?quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:01 schreef Toefjes het volgende:
Nee, een single vakantie is dit. Dus met een stuk of 25 a 30 vrijgezellen. Al 2 keer gedaan, levert in combinatie met heel veel alcohol gegarandeerd chaos opquote:
Zo is dat. Een goed seizoen kun je alleen maar draaien met een goede voorbereidingquote:Op maandag 12 augustus 2013 13:02 schreef TBakkert het volgende:
[..]
even om je gedachten leeg te maken en weer vol goede moed te kunnen beginnen aan het nieuwe seizoen?
de 26e officieel meen ikquote:Op maandag 12 augustus 2013 13:05 schreef DuTank het volgende:
[..]
Wanneer komt FIFA 14 eigenlijk uit?
Mag ik dan op Gigi passen?quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, een single vakantie is dit. Dus met een stuk of 25 a 30 vrijgezellen. Al 2 keer gedaan, levert in combinatie met heel veel alcohol gegarandeerd chaos op
[..]
Zo is dat. Een goed seizoen kun je alleen maar draaien met een goede voorbereiding
Geil.quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, een single vakantie is dit. Dus met een stuk of 25 a 30 vrijgezellen. Al 2 keer gedaan, levert in combinatie met heel veel alcohol gegarandeerd chaos op
[..]
Zo is dat. Een goed seizoen kun je alleen maar draaien met een goede voorbereiding
Ohja, dat moet ik ook nog regelenquote:
Heb er wel wat leuke contacten aan overgehouden de vorige reizen. 2 Keer gedaan al. 1e keer een relatie van 4 maanden aan overgehouden. Maar goed, daar ga ik niet voor. Wil er nu wel lekker uit gewoon na al het ziekenhuis gedoe en de verhuizingquote:
Gelijk heb je!quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:11 schreef Toefjes het volgende:
Heb er wel wat leuke contacten aan overgehouden de vorige reizen. 2 Keer gedaan al. 1e keer een relatie van 4 maanden aan overgehouden. Maar goed, daar ga ik niet voor. Wil er nu wel lekker uit gewoon na al het ziekenhuis gedoe en de verhuizing
Lijkt me grappig als je ze daadwerkelijk bij een FOK!ker achterlaat.quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ohja, dat moet ik ook nog regelen
[..]
Heb er wel wat leuke contacten aan overgehouden de vorige reizen. 2 Keer gedaan al. 1e keer een relatie van 4 maanden aan overgehouden. Maar goed, daar ga ik niet voor. Wil er nu wel lekker uit gewoon na al het ziekenhuis gedoe en de verhuizing
In iedergeval niet bij Molfanquote:Op maandag 12 augustus 2013 13:12 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Lijkt me grappig als je ze daadwerkelijk bij een FOK!ker achterlaat.
Het is nog niet veel soeps vind ik, maar wel een stuk beter dan het was. Zolang er progressie geboekt wordt moet ik nog niet bij de pakken neer gaan zitten. Ik kan wel weer zoenen en likken. Dat is het voornaamstequote:Op maandag 12 augustus 2013 13:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Gelijk heb je!
Gaat het al wat beter nu ?
Hoezo niet?quote:
Die gaat dan expres die katten uitlachen, omdat zijn steps alleen voor honden zijn.quote:
quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het is nog niet veel soeps vind ik, maar wel een stuk beter dan het was. Zolang er progressie geboekt wordt moet ik nog niet bij de pakken neer gaan zitten. Ik kan wel weer zoenen en likken. Dat is het voornaamste
quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het is nog niet veel soeps vind ik, maar wel een stuk beter dan het was. Zolang er progressie geboekt wordt moet ik nog niet bij de pakken neer gaan zitten. Ik kan wel weer zoenen en likken. Dat is het voornaamste
Als zijn steps straks op tv komen wordt het een doorslaand succes en komen al zijn klanten naar hem toe om ze te testten.quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:13 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hoezo niet?
Kan hij werken aan zijn volgende prototype: the cat-scooter.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:14 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Als zijn steps straks op tv komen wordt het een doorslaand succes en komen al zijn klanten naar hem toe om ze te testten.
Ik vind van wel. Omgeving zegt dat het wel meevalt nu.quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:14 schreef TBakkert het volgende:
[..]![]()
Maar is het ook nog erg zichtbaar of dat ook niet meer?
Ja, de zenuw die de linkerkant aanstuurt van het gezicht is ontstoken. Dat was heel goed op de MRI scan te zien. Alleen de oorzaak is onbekend. Stress zou kunnen, maar niet met zekerheid te zeggen. Maar goed, werk halve dagen nu, vakantie erbij... Laat mij maar schuiven zoquote:Op maandag 12 augustus 2013 13:14 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]![]()
![]()
Gelukkig zit er progressie in maar ze weten al wel wat het is?
quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik vind van wel. Omgeving zegt dat het wel meevalt nu.
[..]
Ja, de zenuw die de linkerkant aanstuurt van het gezicht is ontstoken. Dat was heel goed op de MRI scan te zien. Alleen de oorzaak is onbekend. Stress zou kunnen, maar niet met zekerheid te zeggen. Maar goed, werk halve dagen nu, vakantie erbij... Laat mij maar schuiven zo
Een jaar. En alles wat na een jaar verloren is, komt niet meer terug. Dus het gaat spannend wordenquote:Op maandag 12 augustus 2013 13:19 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]Lekker dan.
Maar hebben ze al een indicatie van hoelang het nog gaat duren?
quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:21 schreef Toefjes het volgende:
Een jaar. En alles wat na een jaar verloren is, komt niet meer terug. Dus het gaat spannend worden
Nogmaals sterkte gewenst...quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Een jaar. En alles wat na een jaar verloren is, komt niet meer terug. Dus het gaat spannend worden
quote:
Komt goed, heb voor hetere vuren gestaan. En zolang je naar feesten kan en op vakantie kan is er geen groot drama hoorquote:
dat weet ik allemaal niet hoorquote:Op maandag 12 augustus 2013 13:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je had beter die andere silver ST van Bournemouth kunnen hebben.
Die andere is (alleen deze week) SIF Grabban.quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:36 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dat weet ik allemaal niet hoorhoop gewoon op 12 contracten in een pack.
quote:
Je hebt ook mensen die Ibarbo op CDM zetten.quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb veel vreemde positiewijzigingen gezien maar ik had zonet een Overtoom CDM 3-5-2 voor 600c. Ook had ik een Ambrose CDM 3-5-2 voor 750c. De vreemdste die ik dit jaar heb gezien is een Arizala of een Rodallega CDM.
niks mis meequote:Op maandag 12 augustus 2013 13:46 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Je hebt ook mensen die Ibarbo op CDM zetten.![]()
Weet ik, maar ik wilde een reactie uitlokken.quote:
Ah, blijf nog even. Gezellig johquote:Op maandag 12 augustus 2013 13:48 schreef TBakkert het volgende:
en nu ga ik wat drinken, want koppijn...
Gelukkig is de pijn in mijn buik wel weg(die werd veroorzaakt door een overdosis aan smurfen-marshmallows).
lief dagboek, - post.quote:
Die kwam ik laatst tegen voor 1k toen ik naar een Colombiaanse CDM zocht voor max. 1.5k. Dat was wel een goede deal want ik verkocht hem voor 7.5k.quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:46 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Je hebt ook mensen die Ibarbo op CDM zetten.![]()
Welkom terug. Ik heb net even wat Turks brood gegeten. Als voorbereiding op de vakantie. hihiquote:Op maandag 12 augustus 2013 14:06 schreef TBakkert het volgende:
haha ik ben weer terug.
Ik heb net wat Ice Tea(lipton) gedronken in Mango-Passievrucht smaak.
En toen nog wat Grenadine van de Euroshopper(echt een aanrader die).
Is die smaak ice tea nieuw ofzo? Klinkt wel lekker. Ik moet weer eens op zoek naar nieuwe producten als ik weer eens bij de AH XL kom.quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:06 schreef TBakkert het volgende:
haha ik ben weer terug.
Ik heb net wat Ice Tea(lipton) gedronken in Mango-Passievrucht smaak.
En toen nog wat Grenadine van de Euroshopper(echt een aanrader die).
Die Ice Tea kan me gestolen worden. Heb je die grenadine van de euroshopper al eens geprobeerd?quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Is die smaak ice tea nieuw ofzo? Klinkt wel lekker. Ik moet weer eens op zoek naar nieuwe producten als ik weer eens bij de AH XL kom.
Is Bodrum geen Grieks grondgebied dan?quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Welkom terug. Ik heb net even wat Turks brood gegeten. Als voorbereiding op de vakantie. hihi
Nee zeg Griekenlandquote:Op maandag 12 augustus 2013 14:08 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Is Bodrum geen Grieks grondgebied dan?
Nee, die heb ik nog niet geprobeerd.quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:08 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Die Ice Tea kan me gestolen worden. Heb je die grenadine van de euroshopper al eens geprobeerd?
Die Grieken doen alles wat tegen de economische regels etc. is en dan gaan ze wel lopen janken dat het niet goed gaat met het land en de economie. Tof land hoor inderdaad!quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee zeg GriekenlandBen ik 2 jaar geleden geweest, toen was het tot op de laatste dag nog spannend of we het land wel uit konden ivm een staking op de luchthavens
Dat zou ik dan toch eens doen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, die heb ik nog niet geprobeerd.
Hopelijk brengt het Lindgren. niet op rare ideeën om me met zo'n verhaaltje te vereeuwigen als een of andere crack junkquote:Op maandag 12 augustus 2013 00:13 schreef DuTank het volgende:
Nou, ik had geplanned dus vandaag erover te beginnen. Mijn ouders gingen natuurlijk naar visite, maar toen ze terugkwamen heb ik ze vrij snel benaderd.
Hoe verliep het gesprek?
Omdat ik heel slecht wist hoe ik erover moest beginnen, heb ik dat ook letterlijk zo gezegd en kwam toen gelijk to the point. Ik zei dat ik vermoedde dat ze mijn drugstas hadden gevonden. Twee knikkende koppies bevestigden dus mijn vermoeden.
Vervolgens ze op het hart gedrukt dat ik het verstandig gebruik. Dat ik weet wat ik slik. Dat ik weet wat ik doe. Dat ik weet wat ik vooral niet moet doen. Etcetera. Hun standaard reactie was daarop dat het drugs blijft en dat het gevaarlijk is. Etcetera.
Uiteindelijk voelde ik dat het gesprek richting de discussie ging over 'het niet zonder kunnen' en dat weer in combinatie met alcohol (dus dat sowieso weinig mensen nog lol kunnen hebben met stappen, zonder drank). Ik kan ze nu nog wel 1000x zeggen dat ik niet op elk feest gebruik enzo, maar het enige wat ik telkens te horen kreeg was: ja, dat zeg je nu wel, maar dalijk denk je op een dag van "aah ik voel me kut, ik pak een pilleke, want dan voel ik me beter".
Eigenlijk waren het dus continu signalen van: we maken ons er zorgen om, doe het gewoon niet meer. En ze waren natuurlijk gewoon enorm teleurgesteld.
Wat is er met de tas gebeurd?
In de eerste plaats heeft mijn moeder die tas en zijn inhoud dus gevonden. Vervolgens zijn ze op internet gaan zoeken en kwamen ze uiteindelijk op een site (zou zomaar hier op FOK kunnen zijn) waar over de Nintendo's werd gesproken. Hun vermoeden dat het XTC was, werd daarmee dus bevestigd.
Ze zagen dus ook dat er van vrienden van mij in zat, waardoor ze zich in ieder geval besefte dat maar een (klein) deel van mij was. Ik was er al helemaal vanuit gegaan dat het door de plee gespoeld was, of dat ze het in de kliko hadden gesmeten. Gek genoeg wilde mijn moeder, de persoon waarvan ik had verwacht dat die me ervoor zou aangeven, het juist bewaren. Met als reden dat het niet allemaal van mij was, maar dat het meeste wat erin zat, van vrienden is.
De pillen zijn dus niet weg gegooid. Omdat ik de zakjes min of meer heb gelabeld, kunnen vrienden zich gewoon bij mijn ouders melden en dan krijgen ze hun zakje met pillen gewoon terug. Fucking ludieke actie natuurlijk eigenlijk. Mijn shit wordt wel weg gegooid. Maar ja, dat accepteer ik dan maar....
Welk gevoel heb ik eraan over gehouden?
Fijn dat er een last van mijn schouders is en dat er nu gewoon complete duidelijkheid over is. Maar ik voel me toch best wel kut over het feit dat ik m'n ouders zwaar heb teleurgesteld.. Beetje dubbel gevoel dus.
Dutank.. ik maak me zorgen over jou.quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:14 schreef DuTank het volgende:
Hier, leuk verhaaltje over mij en mijn tas met drugs die gevonden was door mijn ouders.
[..]
Hopelijk brengt het Lindgren. niet op rare ideeën om me met zo'n verhaaltje te vereeuwigen als een of andere crack junk
Sta je al in de OP? Zo niet, dan kom je daar nu voor in aanmerking.quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:14 schreef DuTank het volgende:
Hier, leuk verhaaltje over mij en mijn tas met drugs die gevonden was door mijn ouders.
[..]
Hopelijk brengt het Lindgren. niet op rare ideeën om me met zo'n verhaaltje te vereeuwigen als een of andere crack junk
Vorig jaar met mijn ex naar Griekenland geweest. Ook vertraging door staking. Die mensen doen daar echt geen holquote:Op maandag 12 augustus 2013 14:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee zeg GriekenlandBen ik 2 jaar geleden geweest, toen was het tot op de laatste dag nog spannend of we het land wel uit konden ivm een staking op de luchthavens
raveteef die DuTank hoorquote:Op maandag 12 augustus 2013 14:14 schreef DuTank het volgende:
[..]
Hier staat de stoep onder waterquote:Op maandag 12 augustus 2013 14:19 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
prachtig weer hier hoor, lekker bewolkt en warm
Hier is het wel oké...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
Echt, van mij mogen ze allemaal kattenaids krijgen daar. Ze zijn nog lui en arrogant ook. In Turkije doen ze hun best in elk geval nog om het je naar de zin te makenquote:Op maandag 12 augustus 2013 14:18 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Vorig jaar met mijn ex naar Griekenland geweest. Ook vertraging door staking. Die mensen doen daar echt geen hol
vetquote:Op maandag 12 augustus 2013 14:20 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hier staat de stoep onder water
nee, water.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:21 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Hier is het wel oké...bakkert woont in verrekte niemandslandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz
Nee hoor. Ik woon (officieel) nog geen 20 meter buiten een vrij grote gemeente.quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:22 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
bakkert woont in verrekte niemandsland
Hier ook, alleen het waait wel vrij hard...quote:
quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:21 schreef TBakkert het volgende:
[..]
nee, water.
W-A-T-E-R.Ben jij familie van SONJA BAKKERT?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ben jij familie van SONJA BAKKERT?
vrij groot is rekbaar natuurlijkquote:Op maandag 12 augustus 2013 14:23 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik woon (officieel) nog geen 20 meter buiten een vrij grote gemeente.
Nee, de Z uit AZ.quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:24 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
vrij groot is rekbaar natuurlijkgezien je AZ support zal dit alkmaar zijn ?
quote:
Zing je ook vaak: AZ Alkmaar ? Eigenlijk zing je dan Alkmaar Zaanstreek Alkmaar. Jaahaa, had je nog niet over nagedacht he?quote:
quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:24 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
overal, behalve in die ellende waar thad woont
bij AZ staat het voor Zaanstreek, maar dat is inderdaad uitgestrekter dan de gemeente Zaanstad.quote:
Nee alkmaar zaanstrek 69 toch ofzo ?quote:
weet ik veel maar bakkert woont in zaandam volgens zijn YTquote:Op maandag 12 augustus 2013 14:28 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Nee alkmaar zaanstrek 69 toch ofzo ?
AZ '67.quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:28 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Nee alkmaar zaanstrek 69 toch ofzo ?
haha dus ik woon gewoon dichter bij het AZ stadion als jouquote:
een oude jeugdvriend van mijn beste vriend is vaak steward bij AZ en woont in Alkmaar. Hij is voor Ajax.quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:29 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
haha dus ik woon gewoon dichter bij het AZ stadion als jou
and that's why they call you ugly kid thyequote:Op maandag 12 augustus 2013 14:30 schreef TBakkert het volgende:
Wel een leuk feitje: Ik heb nu het shirt aan dat je kreeg als je naar AZ - Heerenveen ging in 2009. Kampioensshirt van katoen. Die wedstrijd waar Mounir zich tot topscorer kroonde, omdat Luis geschorst was.
iemand met normaal verstandquote:Op maandag 12 augustus 2013 14:30 schreef TBakkert het volgende:
[..]
een oude jeugdvriend van mijn beste vriend is vaak steward bij AZ en woont in Alkmaar. Hij is voor Ajax.![]()
als jijquote:Op maandag 12 augustus 2013 14:29 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
haha dus ik woon gewoon dichter bij het AZ stadion als jou
Nou wat leuk gofferdomme.quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:31 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
and that's why they call you ugly kid thye
dan jij.quote:
Boy, that escalated quickly...quote:
asylum filmsquote:
kom tegen mij danquote:Op maandag 12 augustus 2013 14:34 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Door jou kreeg ik gister batta van crook.
Kijk die top comment ook.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |