SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.4 augustus
Nelleke Noordervliet (Rotterdam 1945) schrijft romans en publiceert verhalen, essays, lezingen en columns in weekbladen en tijdschriften.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.11 augustus
Beatrice de Graaf (Putten 1976) is als hoogleraar Conflict en veiligheid verbonden aan het Centrum voor Terrorisme en Contraterrorisme van de Universiteit Leiden (Campus Den Haag).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.18 augustus
Johan Simons (Heerjansdam 1946) is intendant bij de Münchner Kammerspiele, een van de meest vooraanstaande Duitse theatergezelschappen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.25 augustus
Wouter Bos (Vlaardingen 1963) is de kersverse baas van het VU Medisch Centrum.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1 september
Daan Roosegaarde (Nieuwkoop 1979) is kunstenaar, entrepreneur en ontwerper.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?![]()
Ik ben het wel met haar eens, maar ik begrijp wel waarom Wilfried deze vraag stelde. Voor de gemiddelde Palestijn ben je als actief Hamaslid een verzetsheld, voor de Israëlier (en de rest van de wereld) een terrorist.quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:47 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Dus je bent het niet eens met Bea?? Want dat is wat zij zei toen Wilfried vroeg 'terrorisme of vrijheidsstrijder?""Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Sorry! Maar ja, dat krijg je als een varken als avatar neemtquote:
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo![]()
Mijn oude avatar was inderdaad toepasselijker geweest vanavond.quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:51 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Sorry! Maar ja, dat krijg je als een varken als avatar neemt![]()
Je snapt het niet.... Bij het ene (vrijheidsstrijder) gaat het om het Doel, bij het andere om het Middel (terrorisme). Die twee zaken kun je niet met elkaar vergelijken cq tegenover elkaar zetten.. Appels en peren dusquote:Op zondag 11 augustus 2013 22:50 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik ben het wel met haar eens, maar ik begrijp wel waarom Wilfried deze vraag stelde. Voor de gemiddelde Palestijn ben je als actief Hamaslid een verzetsheld, voor de Israëlier (en de rest van de wereld) een terrorist.Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo![]()
Moet ff goed denken hoor.... uit de goeie ouwe tijd van Laura Dekkerquote:Op zondag 11 augustus 2013 22:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Mijn oude avatar was inderdaad toepasselijker geweest vanavond.
Deze. Dekker volgt niemand nog volgens mij.quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:53 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Moet ff goed denken hoor.... uit de goeie ouwe tijd van Laura Dekker![]()
Ah! Lachen die avatarquote:Op zondag 11 augustus 2013 22:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Deze. Dekker volgt niemand nog volgens mij.Kende ik ook nog niet, is van na LD
(topic ging nog best lang door....)Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo![]()
Ik snap het wel, maar ik snap de vraagstelling ook.quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:52 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Je snapt het niet.... Bij het ene (vrijheidsstrijder) gaat het om het Doel, bij het andere om het Middel (terrorisme). Die twee zaken kun je niet met elkaar vergelijken cq tegenover elkaar zetten.. Appels en peren dus"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Ze viert nog steeds vakantie, niet interessant.quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:54 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ah! Lachen die avatarKende ik ook nog niet, is van na LD
(topic ging nog best lang door....)![]()
Ok.. je snapt een domme vraag...quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:56 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik snap het wel, maar ik snap de vraagstelling ook.
Ik vind hem discutabel. Het doel of het middel is alsnog een interpretatie, eenzelfde soort als wanneer je iemand direct vrijheidsstrijder of terrorist niemt. Oftewel, er spelen andere zaken dan middel of doel nog steeds een rol.quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:52 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Je snapt het niet.... Bij het ene (vrijheidsstrijder) gaat het om het Doel, bij het andere om het Middel (terrorisme). Die twee zaken kun je niet met elkaar vergelijken cq tegenover elkaar zetten.. Appels en peren dusKein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
Meen je dat nou? Ze praat niet alleen te veel en te snel, maar ze laat de vragen niet echt op zich inwerken, denkt niet na voor ze iets zegt en probeert niet buiten haar eigen kaders te denken. Dat vind ik geen teken van intelligentie, laat staat van buitengewone intelligentie, zoals in de voorbeschouwing beloofd werd. Maar waar ik echt versteld van stond, was haar antwoord op de vraag of ze nooit aan het bestaan van God heeft getwijfeld. Nee. Nee!quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:41 schreef Ringo het volgende:
[..]
Het is nooit bagger geweest, het is een lekker wijf en nog slim ook. Ze praat alleen een beetje snel.
En ik mis de pijnlijke stiltes.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Slaap lekker!quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:56 schreef Disana het volgende:
Afijn, het boeit alweer minder. Ik ga naar bed
gastquote:Op zondag 11 augustus 2013 22:56 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ik vind hem discutabel. Het doel of het middel is alsnog een interpretatie, eenzelfde soort als wanneer je iemand direct vrijheidsstrijder of terrorist niemt. Oftewel, er spelen andere zaken dan middel of doel nog steeds een rol.
Dat dusquote:Op zondag 11 augustus 2013 22:56 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Meen je dat nou? Ze praat niet alleen te veel en te snel, maar ze laat de vragen niet echt op zich inwerken, denkt niet na voor ze iets zegt en probeert niet buiten haar eigen kaders te denken. Dat vind ik geen teken van intelligentie, laat staat van buitengewone intelligentie, zoals in de voorbeschouwing beloofd werd. Maar waar ik echt versteld van stond, was haar antwoord op de vraag of ze nooit aan het bestaan van God heeft getwijfeld. Nee. Nee!
En ik mis de pijnlijke stiltes.Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo![]()
Ze noemde net unsere mutter unsere vater, heeft ze daar ook een fragment van laten zien? Schakel later in.![]()
Artikel 5 van de Navo heeft niks met Afghanistan missie te maken.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: