Statistieken liegen nietquote:Op zondag 11 augustus 2013 22:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik heb nog nooit 1 woord geloofd van wat die gozer zei

WORDT ER NOG WAT GENEUKT OOK OF HOE ZIT HETquote:Op zondag 11 augustus 2013 23:04 schreef friekin_ het volgende:
BIER EN TETTEN BIJ DE ROOIE KUTJA TENT

Ja, ik spaar kinderen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
WORDT ER NOG WAT GENEUKT OOK OF HOE ZIT HET

Het is lekker, makkelijk en je gaat er minder van naar de WCquote:Op zondag 11 augustus 2013 22:38 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik draai mijn Lowlands volledig op Mr. Long Loempia's !

Zijn daar geen wetten tegen?quote:
Ja, ik kan best zeggen 7 uur, maar dat zegt nog niks over hoe laat ik er benquote:Op zondag 11 augustus 2013 23:08 schreef kapiteintje het volgende:
Hoe laat vertrekken jullie van huis?

Wellicht kunnen we ruilen. Mis nog een combinatie bruin haar/blauwe ogen/meisje en heb een rood haar/groene ogen/jongen dubbel.quote:

Ik neem ook kleuter kwartet mee naar LLquote:Op zondag 11 augustus 2013 23:13 schreef AMDB het volgende:
[..]
Wellicht kunnen we ruilen. Mis nog een combinatie bruin haar/blauwe ogen/meisje en heb een rood haar/groene ogen/jongen dubbel.
GINGERSquote:Op zondag 11 augustus 2013 23:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Da's geen eerlijke ruil, want die van jou heeft geen ziel.

quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:

Zeldzaam man. Is zeker twee andere glimmende zeldzame waard.quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:

Een glimmende ginger, dan heb je pas kwaliteit.quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:15 schreef AMDB het volgende:
[..]
Zeldzaam man. Is zeker twee andere glimmende zeldzame waard.

Er was ook zonne zeikkut op 3fm.quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:16 schreef AMDB het volgende:
http://www.nu.nl/muziek/3(...)maken-van-fotos.html
TROLOLOLOL
Zwaar terecht. Mensen die foto's maken bij een concert, schijtirritant

Goed poetsen/insmeren met de (festival)cremetjes van friekin.quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Een glimmende ginger, dan heb je pas kwaliteit.

Ja, was zo'n meisje op 3FM. Zoepersielug.quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:16 schreef AMDB het volgende:
http://www.nu.nl/muziek/3(...)maken-van-fotos.html
TROLOLOLOL
Zwaar terecht. Mensen die foto's maken bij een concert, schijtirritant
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |