Uiteraardquote:Op maandag 12 augustus 2013 00:10 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik scheur 10 cm uit door die woest grote dikke pik van jou?

Of ik plaats die tettenfoto gewoon nog een keer hier.quote:Op maandag 12 augustus 2013 00:14 schreef friekin_ het volgende:
Ik zou ze doorverwijzen naar seks op LL topic.

Tettenfoto'squote:Op maandag 12 augustus 2013 00:14 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Of ik plaats die tettenfoto gewoon nog een keer hier.

Pff.Iedereen is uitgekeken op mijn memmen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 00:14 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]

Zowel polsbandjes als muziekbandjes.quote:Op maandag 12 augustus 2013 00:13 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Maar Lonaa, jij gaat dus heel wat bandjes zien op Lowlands

Moet je nieuwe foto's makenquote:Op maandag 12 augustus 2013 00:15 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Pff.Iedereen is uitgekeken op mijn memmen.

Daar doe ik niet aan. Foto's van me zijn zeldzaam.quote:Op maandag 12 augustus 2013 00:15 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Moet je nieuwe foto's maken

Jankbak. Ik zit aan de wijn kinderen voor kinderen te luisteren.quote:Op maandag 12 augustus 2013 00:17 schreef AMDB het volgende:
Tijd om te pitten. Morgen weer vroeg dag

goeie picca wel.quote:Op maandag 12 augustus 2013 00:17 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Fuck, Als je googlet op Lowlands en tetten krijg je dit:
[ afbeelding ]

Naar.quote:Op maandag 12 augustus 2013 00:17 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[ afbeelding ]

quote:Op maandag 12 augustus 2013 00:16 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Daar doe ik niet aan. Foto's van me zijn zeldzaam.

quote:Op maandag 12 augustus 2013 00:13 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Maar Lonaa, jij gaat dus heel wat bandjes zien op Lowlands

Wat een irritante kop heeft dat ventje. Die wil je gewoon zonder reden een keiharde pets op z'n achterhoofd geven met je vlakke hand. Echt zo'n jordy van loon kloon.quote:Op maandag 12 augustus 2013 00:17 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[ afbeelding ]

quote:Op maandag 12 augustus 2013 00:14 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]

Plaats lekker zelf foto's met Lowlandstetten als 't je niet aanstaat. En je mag niet die moddermeisjes doen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 00:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat een irritante kop heeft dat ventje. Die wil je gewoon zonder reden een keiharde pets op z'n achterhoofd geven met je vlakke hand. Echt zo'n jordy van loon kloon.

Oh ben jij dat ventje?quote:Op maandag 12 augustus 2013 00:24 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Plaats lekker zelf foto's met Lowlandstetten als 't je niet aanstaat. En je mag niet die moddermeisjes doen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |