Dus vertelquote:Op zondag 11 augustus 2013 19:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee tuurlijk nietIk had niet anders verwacht
Oh ja jij bent er zo eentje ...quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ze zijn wel alweer aanwezig
J had die wel gesaved... Maar was meer dan ik dacht ...quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
https://www.dropbox.com/s(...)ll%20chapters%29.pdf
Is wel vermakelijk eigelijk
neh... we houden het er gewoon op dat ik een kutwijf benquote:Op zondag 11 augustus 2013 19:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja echt en meer wil ik er niet meer over zeggen ... Of jij moet nog wat willen ... ?
Je weet niet wat je leest dus. Geeft niet hoorquote:Op zondag 11 augustus 2013 19:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wat moet ik vertellen?
Ik zal het iig nooit worden dus de kans is grootquote:Op zondag 11 augustus 2013 19:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
neh... we houden het er gewoon op dat ik een kutwijf ben
Altijd.quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ze zijn wel alweer aanwezig
Is that so?quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Je weet niet wat je leest dus. Geeft niet hoor
Als verzekeringsman? Of een tweede hands autoverkoper, zo van...quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Altijd.![]()
Grotendeels ben ik het er trouwens wel mee eens wat je net allemaal citeerde btw. Het gaat er bijna altijd om hoe je het zegt ipv wat je zegt....ik heb op die manier heel lang m'n centjes verdient.
Als ik mezelf hossel heb ik daar geen broek voor nodig ....quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat zijn hele speciale broeken idd....daar kun je jezelf mee hosselen.
De typische reclame manquote:Op zondag 11 augustus 2013 19:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Als verzekeringsman? Of een tweede hands autoverkoper, zo van...
Auto is van een oud vrouwtje geweest en altijd in de garage gestaan?
Hosselbroeken!quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat zijn hele speciale broeken idd....daar kun je jezelf mee hosselen.
Meer iets van .... oud vrouwtje laat weer eens een auto haar garage in gaan.quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Als verzekeringsman? Of een tweede hands autoverkoper, zo van...
Auto is van een oud vrouwtje geweest en altijd in de garage gestaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |