Stoners:quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...Your beauty never ever scared me.
feestenquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:05 schreef Amarantha het volgende:
TT slaat op Stu's feestje en mijn feestje en Vas ging naar Lowlands toch? En Mur is op Sziget?
Jaloeeeeeeersquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:05 schreef Amarantha het volgende:
TT slaat op Stu's feestje en mijn feestje en Vas ging naar Lowlands toch? En Mur is op Sziget?
Ja maar de meeste 16 jarigen die naar feestjes gaan enz vinden het vet cool om te mogen drinkenquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:06 schreef krullenbolletje het volgende:
@ama
Doe mij maar mensen die niet meer in die fase zitten hoor
Met grote tetten kom je overal binnenquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja maar de meeste 16 jarigen die naar feestjes gaan enz vinden het vet cool om te mogen drinkenDat probleem blijf je vaak wel houden. Of je moet gewoon even 2 jaar wachtten en gaat dan naar alle brute feestjes die er bestaan!
Ik word daarom juist vaak geweigerd.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:08 schreef Studeur het volgende:
[..]
Met grote tetten kom je overal binnen
Dat is ook wel weer waar. Je kunt je inderdaad ook gewoon wat volwassener aankleden, tieten naar voren en meegaan met een groep mensen die wel naar binnen mogenquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:08 schreef Studeur het volgende:
[..]
Anderhalf jaar is zo langquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja maar de meeste 16 jarigen die naar feestjes gaan enz vinden het vet cool om te mogen drinkenDat probleem blijf je vaak wel houden. Of je moet gewoon even 2 jaar wachtten en gaat dan naar alle brute feestjes die er bestaan!
Valt behoorlijk tegen, zal nog wel strenger worden in januariquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:08 schreef Studeur het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ik ga voor het eerst in bijna 24 jaarquote:
Waarom heb jij zo lang gewacht danquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ik ga voor het eerst in bijna 24 jaarHeb het ook overleefd haha. Hoewel ik van plan ben om 2014 los te gaan
Geen geld, geen mensen om mee heen te gaan etc.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:11 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Waarom heb jij zo lang gewacht dan
Oh das ook kutquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Geen geld, geen mensen om mee heen te gaan etc.
watsdezequote:Op zondag 11 augustus 2013 16:18 schreef RockNijntje het volgende:
Geen mensen om me heen heb ik ook last van qua kroegen. Mensen die niet willen tel ik daar ook bij. Eigenlijk alleen maar ik kroegen geweest op meets en jaren geleden met carnaval.
Wat bedoel je?quote:
Ja weet niet, kan mij er niets bij voorstellen dat er niemand in je vriendenkring is die daar zin in heeft.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat bedoel je?
Maar is wel balen. Ik zou echt niet helemaal losgaan of zo (à la iedere avond weer). Maar gewoon een keer een avondje in het weekend als ik me verveel... Meh.
Ik heb eigenlijk geen vriendenquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja weet niet, kan mij er niets bij voorstellen dat er niemand in je vriendenkring is die daar zin in heeft.Maar dat kan ook aan mij liggen.
Ah, ja dan wordt het lastig.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen vrienden.
Maar het komt wel goed met me, hoor.
Heb het niet zo getroffen met klasgenoten en heb verder niet echt contact met leeftijdsgenoten, dus jaquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ah, ja dan wordt het lastig.
Daar gaan we maar van uit.
Dan komt het vast wel goedquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Heb het niet zo getroffen met klasgenoten en heb verder niet echt contact met leeftijdsgenoten, dus ja.
Maar volgend jaar studeren, totaal andere omgeving, mensen met zelfde interesses, hopelijk minder van die kinderachtige personen die je niet mogen omdat je doorsnee dingen niet leuk vindt, etc.
quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:05 schreef Amarantha het volgende:
Lowlands ja? Sowieso Great Minds checken dan.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]Goeie! Ik heb er echt zo'n zin in, ook 3 dagen hard gaan
Zal ik doen als ik het niet vergeetquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Lowlands ja? Sowieso Great Minds checken dan.
ahhhhhhhhhhh decibellllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllquote:Op zondag 11 augustus 2013 17:27 schreef Studeur het volgende:
ik wil deze kopen voor decibel
[ afbeelding ]
Volgens mij zie je dan helemaal niksquote:Op zondag 11 augustus 2013 17:27 schreef Studeur het volgende:
ik wil deze kopen voor decibel
[ afbeelding ]
Veel plezierquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]Goeie! Ik heb er echt zo'n zin in, ook 3 dagen hard gaan
Bahquote:
De link hier posten is vragen om problemenquote:Op zondag 11 augustus 2013 17:34 schreef Studeur het volgende:
Ik ga tekenen
http://flockdraw.com/stoners
gieterquote:Op zondag 11 augustus 2013 17:37 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben serieus al 5 minuten aan het nadenken hoe zo'n ding heet waar je water in doet om de planten water te gevenSlecht van me maar ik heb nooit planten enz. Wist het altijd wel en als ik het zie denk ik vast 'ohja!' maar ik kom er echt niet op haha! Het is geen plantenspuit
quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]![]()
Ohja! Ik zat echt zo moeilijk na te denken
Ik ben trots op mezelf. Ik heb mijn plantje van de dood geredquote:
Heb jij Cactus weten te vermoorden!? FEESTquote:Op zondag 11 augustus 2013 17:46 schreef krullenbolletje het volgende:
Ik heb zelfs een cactus weten te vermoorden
Gewoon lekker stinken yolo togquote:Op zondag 11 augustus 2013 17:53 schreef Studeur het volgende:
te douchen of niet te douchen voor het werk
Gewoon zelf persen in je achtertuin uit een massief blok alu.quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:12 schreef Studeur het volgende:
Aluminiumfolie euroshopper prijs 0,85. Aluminiumfolie AH basic 1,26.
AH basic![]()
Skere tyde my vriend. Daarom Dirk van den Broekquote:Op zondag 11 augustus 2013 18:12 schreef Studeur het volgende:
Aluminiumfolie euroshopper prijs 0,85. Aluminiumfolie AH basic 1,26.
AH basic![]()
Alles buiten de randstadquote:Op zondag 11 augustus 2013 19:37 schreef hamerhaaitje het volgende:
hoi was vandaag in brabant was echt kut
Ze is nog jong en naïef.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ach, ze doet het zelf nog harder![]()
alles buiten de randstad is in feite gewoon troepquote:Op zondag 11 augustus 2013 21:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Niks tegen Brabant alleen tegen het taaltje
dat hoorde ikquote:Op zondag 11 augustus 2013 21:34 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
alles buiten de randstad is in feite gewoon troep
Hehe ik vind 't altijd wel mooi dat als ik op haar reageer ze meteen kei boos gaat doen en zichzelf voor lul zetquote:
nee je hebt wel gelijk maar overijssel is minder erg dan drenthe of friesland oidquote:
Goede binnenkomer jaquote:Op zondag 11 augustus 2013 21:42 schreef Dearest het volgende:
ehh hoiik ben scum uit de jng sc en ik kom nu even alle sc's vervuilen, hou van me ok
Randstad schatjequote:Op zondag 11 augustus 2013 21:45 schreef Dearest het volgende:
[..]
nee je hebt wel gelijk maar overijssel is minder erg dan drenthe of friesland oid
weet niet, ken d'r nietquote:Op zondag 11 augustus 2013 21:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Vast wel, ze is niet achterlijk.
almelo is ook nog beetje randstad toch tochquote:
sneekquote:Op zondag 11 augustus 2013 21:47 schreef Dearest het volgende:
[..]
almelo is ook nog beetje randstad toch toch
nee ok is het niet maar het is niet zo erg als sneek of weet ik wat
Ga terug naar die grtdojw sc aka new jngquote:Op zondag 11 augustus 2013 21:50 schreef Dearest het volgende:
waarom doen jullie meteen al zo tegen melaat me het goedmaken
quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:50 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ga terug naar die grtdojw sc aka new jng
quote:
quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:52 schreef hamerhaaitje het volgende:
en ik zat in een restaurant en er was een serveerster waarvan ik vond dat ze een beetje op snow leek.
quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:56 schreef hamerhaaitje het volgende:
blijf gewoon nuchter vandaag
als baas
Vanavond andere joint van Stu maar eens proberenquote:Op zondag 11 augustus 2013 22:00 schreef hamerhaaitje het volgende:
doe is lief tegen elkaar
[..]
haten is verlaten
Amateurquote:Op zondag 11 augustus 2013 22:03 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ik ga fuckin creepen en foto's maken in een restaurant ja
succesquote:Op zondag 11 augustus 2013 22:01 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Vanavond andere joint van Stu maar eens proberen
Smokeze. Hou er rekening mee dat er heel veel in zit.quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:01 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik bewaar de helft wel voor morgenavondquote:Op zondag 11 augustus 2013 22:05 schreef Studeur het volgende:
[..]
Smokeze. Hou er rekening mee dat er heel veel in zit.
quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:13 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik bewaar de helft wel voor morgenavond
Er zitten verschillende wietjes in?quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:01 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
nee, veel meerquote:Op zondag 11 augustus 2013 22:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Er zitten verschillende wietjes in?
Ik heb nog geld dus we kunnen morgen ook meer halenquote:Op zondag 11 augustus 2013 22:14 schreef Studeur het volgende:
[..]
heb nu nog een grammetje zelf maar dat gaat vanavond wel op denk ik
Wat Stu zegtquote:Op zondag 11 augustus 2013 22:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Er zitten verschillende wietjes in?
ik ookquote:Op zondag 11 augustus 2013 22:15 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik heb nog geld dus we kunnen morgen ook meer halen
Veel plezierquote:Op zondag 11 augustus 2013 22:17 schreef Studeur het volgende:
Zometeen weg voor een nachtje goed zuipen/blowen op een woonboot
he alles kan kapot mag ik je nummer?quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:19 schreef Dearest het volgende:
Oké, ik kom even opnieuw binnen aangezien ik net nogal druk en luidruchtig binnen kwam, sorry![]()
Hoi ik ben Dearest en ik ben 17 en ik ben eigenlijk heel lief, en nee ik blow niet maar mijn vriendje wel dus ik zal vast nog wel een keer gaan blowen haha![]()
Mag mijn vriendje meteen even bekend maken wie hij is trouwens
hahaha omg werk eens meequote:Op zondag 11 augustus 2013 22:20 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
he alles kan kapot mag ik je nummer?
Ga eens blowen danquote:Op zondag 11 augustus 2013 22:19 schreef Dearest het volgende:
Oké, ik kom even opnieuw binnen aangezien ik net nogal druk en luidruchtig binnen kwam, sorry![]()
Hoi ik ben Dearest en ik ben 17 en ik ben eigenlijk heel lief, en nee ik blow niet maar mijn vriendje wel dus ik zal vast nog wel een keer gaan blowen haha![]()
quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:20 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
he alles kan kapot mag ik je nummer?
Heb je relatie met wp?quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:19 schreef Dearest het volgende:
haha.quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:19 schreef Dearest het volgende:
Zit het in je familie dan?quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:22 schreef Dearest het volgende:
[..]
ben wel beetje bang dat ik psychose ofzo krijghahah
Oh godquote:Op zondag 11 augustus 2013 22:22 schreef Dearest het volgende:
[..]
ben wel beetje bang dat ik psychose ofzo krijghahah
Omg ik heb jou op Skypequote:Op zondag 11 augustus 2013 22:23 schreef Dearest het volgende:
[..]
mentale en psychische problemen? ja
Wat doe ik verkeerd?quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Niks hoor, zit alleen te wachten tot je weer gaat.
Ons wp is ook bezetquote:Op zondag 11 augustus 2013 22:30 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ze is bezet je verspilt je tijd
Neequote:Op zondag 11 augustus 2013 22:30 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
kun jij je emoties niet uiten in woorden?
Gewoon doen. Deed ik ook op jouw leeftijd. Schijt hebben aan ouders, gaan ze vanzelf minder zeuren. Nu mag ik op zolder blowenquote:Op zondag 11 augustus 2013 22:31 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Kan niet mijn moeder is nog wakker
quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:30 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
leg de fucking linkquote:
Het is mijn fucking vriendinquote:Op zondag 11 augustus 2013 22:30 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Jij kent mijn moeder nietquote:Op zondag 11 augustus 2013 22:31 schreef Studeur het volgende:
[..]
Gewoon doen. Deed ik ook op jouw leeftijd. Schijt hebben aan ouders, gaan ze vanzelf minder zeuren. Nu mag ik op zolder blowen
JA NOU ZO KOMT HET WEL EEN BEETJE OVER EN MIJN AUTISME KAN DAT NIET ZO HEBBENquote:Op zondag 11 augustus 2013 22:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
OH ALSOF WE DAT NOG NIET DOORHADDEN HEE.
En dan mijn sarcasme niet herkennenquote:Op zondag 11 augustus 2013 22:34 schreef Vaseline_ het volgende:
Oh krul had het nog niet door, hahaha.
Ik ook nietquote:Op zondag 11 augustus 2013 22:34 schreef Vaseline_ het volgende:
Oh krul had het nog niet door, hahaha.
Dit was ook sarcastisch omdat hij net zegt dat het zo overkwamquote:Op zondag 11 augustus 2013 22:35 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
En dan mijn sarcasme niet herkennen
Ga hem lekker pijpenquote:Op zondag 11 augustus 2013 22:34 schreef Dearest het volgende:
[..]
in plaats van even blij voor hem te zijn ofzo
Ohquote:Op zondag 11 augustus 2013 22:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dit was ook sarcastisch omdat hij net zegt dat het zo overkwam
Voor jezelf opkomen jaquote:Op zondag 11 augustus 2013 22:36 schreef Studeur het volgende:
Klote Albert Heijn weer niet mijn tijden van gisteren invoeren in t rooster waardoor ik die niet uitbetaald krijg. Dit is al de 20e keer dat ik er iets van moet zeggen
Het begon al met je eerste kutpost in dit topic.quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:39 schreef Dearest het volgende:
[..]wij gaan zo beste vriendinnen worden
Leuk dat jullie wat hebben maar als je niet blowt wat doe je dan in dit topicquote:Op zondag 11 augustus 2013 22:39 schreef Dearest het volgende:
[..]wij gaan zo beste vriendinnen worden
Ik vraag me wel af waarom jullie zo arrogant zijn, zeker heel onzeker ofzo?quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:40 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Het begon al met je eerste kutpost in dit topic.
Ohja ik voel me zo onzeker dat je wp hebt zitten versierenquote:Op zondag 11 augustus 2013 22:43 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ik vraag me wel af waarom jullie zo arrogant zijn, zeker heel onzeker ofzo?
Ben je leesblind ofzo, we zeiden net toch allebei dat ik een volgende keer wel ga blowen en weet ik 't allemaalquote:Op zondag 11 augustus 2013 22:41 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Leuk dat jullie wat hebben maar als je niet blowt wat doe je dan in dit topic
you should bequote:Op zondag 11 augustus 2013 22:44 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ohja ik voel me zo onzeker dat je wp hebt zitten versieren
Ga gewoon weg man. Ga naar je andere sc waar mensen wel behoefte aan je aanwezigheid hebben gr grquote:Op zondag 11 augustus 2013 22:44 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ben je leesblind ofzo, we zeiden net toch allebei dat ik een volgende keer wel ga blowen en weet ik 't allemaalEn net alsof het hier altijd over wiet gaat, is een sc kan hier toch ook gewoon praten
quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:43 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ik vraag me wel af waarom jullie zo arrogant zijn, zeker heel onzeker ofzo?
Nee dit is dus geen SC, het gaat hier 90% over blowen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:44 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ben je leesblind ofzo, we zeiden net toch allebei dat ik een volgende keer wel ga blowen en weet ik 't allemaalEn net alsof het hier altijd over wiet gaat, is een sc kan hier toch ook gewoon praten
Nicequote:Op zondag 11 augustus 2013 22:17 schreef Studeur het volgende:
Zometeen weg voor een nachtje goed zuipen/blowen op een woonboot
Hij is al weg hequote:Op zondag 11 augustus 2013 23:11 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Nice
Tevens, chillen jij en krul vaker de laatste tijd?
Jij mag ook antwoorden hoorquote:
Ripquote:Op zondag 11 augustus 2013 23:18 schreef Unscrewed het volgende:
Mijn PC gaat niet meer aan
Eerst mijn TV: gaat opeens uit, gaat niet meer aan.
Dan mijn telefoon: gaat opeens uit, gaat niet meer aan.
En dan mijn PC: gaat opeens uit, gaat niet meer aan.
Wtf is dit
Ja inderdaad :Squote:
Awquote:Op zondag 11 augustus 2013 23:25 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ja inderdaad :S
Alsof er een of andere vloek over me is uitgesproken waardoor alles wat ik veel gebruik, kapot gaat.
Maarja, gebruik ik deze PC van beneden wel tijdelijkquote:
We wonen vet dichtbij elkaarquote:Op zondag 11 augustus 2013 23:15 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Jij mag ook antwoorden hoorhad jou ook wel willen quoten maar multiquoten is me te veel werk op mobiel
![]()
Maar hoe kwamen jullie op het idee om te meeten?
Ripquote:Op zondag 11 augustus 2013 23:18 schreef Unscrewed het volgende:
Mijn PC gaat niet meer aan
Eerst mijn TV: gaat opeens uit, gaat niet meer aan.
Dan mijn telefoon: gaat opeens uit, gaat niet meer aan.
En dan mijn PC: gaat opeens uit, gaat niet meer aan.
Wtf is dit
Ah, leukquote:Op zondag 11 augustus 2013 23:29 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
We wonen vet dichtbij elkaarWe zijn laatst wezen blowen met nog een vriend van Stu en nu gaan we morgen weer blowen/chillen
Welterustenquote:Op zondag 11 augustus 2013 23:46 schreef Unscrewed het volgende:
Nou, ik ga naar boven, PC uitelkaar halen, alles schoon maken en dan testen. Als ie het niet doet ga ik pitten, en anders zien jullie me over een uur weer ofzo.
Alvast welterusten![]()
Welterustenquote:Op zondag 11 augustus 2013 23:46 schreef Unscrewed het volgende:
Nou, ik ga naar boven, PC uitelkaar halen, alles schoon maken en dan testen. Als ie het niet doet ga ik pitten, en anders zien jullie me over een uur weer ofzo.
Alvast welterusten![]()
Dat was toch uit dat liedje van DJVTquote:
Houd je kop man.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit hoor je te weten van de Harlem Streets.quote:
Maar klopt, met mij ook.
Oh.quote:Op maandag 12 augustus 2013 00:01 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Dat was toch uit dat liedje van DJVT![]()
quote:Op maandag 12 augustus 2013 00:06 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
oi lieverd mijn redder jou wil ik dienen
quote:Op maandag 12 augustus 2013 00:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Houd je kop man.Oh je hebt zeker je leuter mogen gebruiken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Dit hoor je te weten van de Harlem Streets.
Maar klopt, met mij ook.
[..]
Oh.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 00:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Houd je kop man.StraattaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Dit hoor je te weten van de Harlem Streets.
Maar klopt, met mij ook.
[..]
Oh.![]()
quote:Op maandag 12 augustus 2013 00:08 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Oh je hebt zeker je leuter mogen gebruiken.
Lachen man, mits je het niet daadwerkelijk gebruikt in serieuze gesprekken.quote:
Wattan.quote:Op maandag 12 augustus 2013 00:11 schreef Typisch het volgende:
[..]Neuh.
[..]
Lachen man, mits je het niet daadwerkelijk gebruikt in serieuze gesprekken.
Probeer hetquote:Op maandag 12 augustus 2013 00:15 schreef Ahmad1nejad het volgende:
is bacardi met cheapass ijsthee van de lidl lekker?
Straks is het vies, en dan verspil in bacardi en ijstheequote:
beetje bacardi met een beetje ijstheequote:Op maandag 12 augustus 2013 00:25 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Straks is het vies, en dan verspil in bacardi en ijsthee
Doe eerst een klein beetje danquote:Op maandag 12 augustus 2013 00:25 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Straks is het vies, en dan verspil in bacardi en ijsthee
drink gewoon bier man hommotjequote:Op maandag 12 augustus 2013 00:34 schreef Ahmad1nejad het volgende:
hm met bacardi is niet lekker, met capt. morgan ook niet. Met beerenburg is het best lekker
Te ver lopen. Moet er alleen wel flink wat indoen voor je er wat van proeftquote:
okequote:
hallowquote:
quote:
PC maken.quote:
Ripquote:
Gaat hij helemaal niet meer aan of geeft hij een error?quote:Op maandag 12 augustus 2013 00:54 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
[..]
PC maken.
Viel opeens uit en gaat niet meer aan.
Had hem uitelkaar gehaald en schoon gemaakt (stof eruit enzo), maar dat heeft niet gewerkt
Doet ie helemaal niks mer?quote:Op maandag 12 augustus 2013 00:54 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
[..]
PC maken.
Viel opeens uit en gaat niet meer aan.
Had hem uitelkaar gehaald en schoon gemaakt (stof eruit enzo), maar dat heeft niet gewerkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |