SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee?quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:00 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Die verdediging is om te janken, zo ongelofelijk wisselvallig, labiel en onbetrouwbaar. Daar kun je geen kampioen mee worden.
Uh, oké.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:02 schreef Kopsterk het volgende:
SHITSHITSHITSHITSHITSHITSHITSHITSHITSHITSHITSHITSHITSHITSHITSHITSHITSHITSHITSHITSHITSHITSHITSHITSHITSHITSHITSHITSHITSHITSHITSHITSHITSHITSHITSHITSHITSHITSHITSHITSHITSHITSHITSHITSHITSHITSHITSHITSHITSHITSHITSHITSHITSHITSHITSHIT
quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:02 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Nee Nijhuis oppermachtig
Nee joh. Boeit echt niets. 3-2 is ook mooi als PSV fan -zijndequote:Op zondag 11 augustus 2013 16:00 schreef Toto69 het volgende:
Oei oei oei ik vind het gewoon sneu voor zeebeschuitje
xdquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:02 schreef PizzaGeit het volgende:
HAHAHAAHAHAHHAHAHA KARMA
Ajax dat eindelijk de scheids niet volledig meeheeft
ja? hapert als een malle en krijg constant dubbele zinnen te horenquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:01 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
doet het bij mij eigenlijk perfect
Klopt en daarom worden jullie dit jaar ook kampioen, door deze reactie.quote:
Trol.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:02 schreef PizzaGeit het volgende:
HAHAHAAHAHAHHAHAHA KARMA
Ajax dat eindelijk de scheids niet volledig meeheeft
omdat dat de regels zijnquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:02 schreef MouzurX het volgende:
Sowieso is penalty + direct rood gewoon onzin. Kunnen de regels wel zijn maar je verpest er altijd de hele wedstrijd mee. Schot ontnomen? Penalty is bijna een zekere goal .. waarom dan ook nog met 1 man minder?
hm vreemd, ik heb daar echt geen last van.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:03 schreef Adames het volgende:
[..]
ja? hapert als een malle en krijg constant dubbele zinnen te horen
Die 125 euro had je hopelijk al verdiend met andere weddenschappen dan, als het je niks boeit?quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:02 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
Nee joh. Boeit echt niets. 3-2 is ook mooi als PSV fan -zijnde
[..]
http://www.rojadirecta.me/goto/mastergoal.net/channel/05 ff Acestream installeren en je hebt top kwaliteit.
quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:02 schreef MouzurX het volgende:
Sowieso is penalty + direct rood gewoon onzin. Kunnen de regels wel zijn maar je verpest er altijd de hele wedstrijd mee. Schot ontnomen? Penalty is bijna een zekere goal .. waarom dan ook nog met 1 man minder?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |