SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaat inderdaad nergens over. Maar toch mooi meegenomen iniedergeval dat vRhijn even kan wieberenquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:52 schreef over_hedge het volgende:
Van rhijn er volgende week niet bij. Dat is niet eens zo erg.
En hoe is dit een penalty
Hij deed niks man.quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Lekker Ricardo goed bezig lompe hork
quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Je zag het de hele wedstrijd al aankomenquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Niet janken nu.quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:54 schreef Sickert het volgende:
Nijhuisrattekop zal me niets verbazen als ie zich vanavond laat palen door de harde kern van Feyenoord.
2e helft was juist alles onder controlequote:Op zondag 11 augustus 2013 15:54 schreef TIM-846 het volgende:
Ik zal wel weer een zwartkijker zijn, maar je roept het de hele wedstrijd op jezelf af.
Ja dus? Blijft het nog wel een belachelijke beslissingquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:54 schreef TIM-846 het volgende:
Ik zal wel weer een zwartkijker zijn, maar je roept het de hele wedstrijd op jezelf af.
Van Rhijn heeft dit soort spatjes veel vaker je kan verwachten dat je een penalty en een kaart krijgt als je zoiets doet ook al raak je hem niet of nauwelijksquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:54 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Je zag het de hele wedstrijd al aankomen
Dus dan is een pingel terecht, omdat ie zn man kwijt is?quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:55 schreef Devz het volgende:
Eigen schuld, hij was zijn man weer compleet kwijt. Zoals iedere wedstrijd tig keer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |