Fixedquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:56 schreef maxburger het volgende:
Ik heb dus een fokster toegevoegd op whatsapp die zoals ze zelf ook al zegt niet moeders mooiste is (zacht uitgedrukt). Dus ik bood aan om haar beter te leren kennen omdat ik haar dat wel gun. Krijgt ze ook eens aandacht van een lotgenoot. Begint ze te zeiken dat iemand haar gewaarschuwd heeft via dm voor mij, dat ik haar direct zou willen regelen. Dus wie heeft haar gdm't?
Klacht: foktroll weet dat ze beter kan krijgen
Toch handig die afluisterapparatuur, kunnen ze ook fok soaps volgen en het antwoord wetenquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:00 schreef plopkweker het volgende:
De NSA heeft Tinos85 schuldig bevonden.
quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:02 schreef bouwesuperman het volgende:
[..]
Toch handig die afluisterapparatuur, kunnen ze ook fok soaps volgen en het antwoord weten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij bent wel stoer zeg.quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:04 schreef maxburger het volgende:
Ik blokkeer haar over een kwartiertje. Eerst eens kijken wat er nog voor onzin uit komt.
Je wil haar dus wel regelenquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:04 schreef maxburger het volgende:
Ik blokkeer haar over een kwartiertje. Eerst eens kijken wat er nog voor onzin uit komt.
quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:04 schreef Slaap_Zak het volgende:
De hamvraag is natuurlijk, wil je haar meteen regelen of wilde je haar alleen maar aandacht geven en een schouder om op uit te huilen?Ik wou haar gewoon een goed gevoel geven voor een keertje want ik snap dat ze het best moeilijk heeft met haar uiterlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#YOLO
aha... duidelijkquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:05 schreef maxburger het volgende:
[..]
Ik wou haar gewoon een goed gevoel geven voor een keertje want ik snap dat ze het best moeilijk heeft met haar uiterlijk.
Dat soort 'gunnen' kan ze vast missen als kiespijn. Wat een gemene post.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:56 schreef maxburger het volgende:
Ik heb dus een fokster toegevoegd op whatsapp die zoals ze zelf ook al zegt niet moeders mooiste is (zacht uitgedrukt). Dus ik bood aan om haar beter te leren kennen omdat ik haar dat wel gun.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |