SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die heeft nooit gezegd dat hij bijtekent. Raar voorbeeld.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:53 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)rvrij-verlaten.dhtml
Ik kan me anders nog herinneren hoe de huidige ajax-trainer destijds is weggegaan ...quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:52 schreef Shreyas het volgende:
[..]
In tegenstelling tot PSV heeft Ajax wel betrouwbare spelers.
Dat AZ bijna scoorde ontgaat je zeker?quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:54 schreef Kopsterk het volgende:
Ajax liet AZ in het begin even uitrazen, maar inmiddels heeft Ajax de controle overgenomen.
Oneens, ik zie hem vaak genoeg vrij staan.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:54 schreef j0rdiiii het volgende:
Knap toch hoe Siem de Jong nooit vrij staat op het moment dat hij vrij moet staan.
Medespelers begrijpen hem niet.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:54 schreef j0rdiiii het volgende:
Knap toch hoe Siem de Jong nooit vrij staat op het moment dat hij vrij moet staan.
Goedemorgen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ah, Grunn ook al voor (2e min penal)
Eens. Als je zo blijft spelen krijg je het nog lastig zat met het winnen van de CL.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:55 schreef Shreyas het volgende:
Die verdediging van Ajax moet echt beter. Je wint niets in de CL als die gasten zo spelen.
quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens. Als je zo blijft spelen krijg je het nog lastig zat met het winnen van de CL.
quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens. Als je zo blijft spelen krijg je het nog lastig zat met het winnen van de CL.
lolquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |