Reservekopie van je oude iPhone maken via iTunes. Daarna je nieuwe iPhone herstellen met je back-up van e oude iPhone, ook via iTunes.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:25 schreef RoofingBurner het volgende:
Is er hier iemand die me kan vertellen hoe ik de apps van de oude iphone naar de nieuwe iphone krijg?
Je kan al aangeschafte apps sowieso weer allemaal gratis uit de AppStore trekken.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:40 schreef RoofingBurner het volgende:
Ja, heb ik allemaal gedaan. Alles, echt werkelijk alles is over, inclusief achtergronden alles, maar de apps niet. Heb de aankopen overgezet maar nog geen succes. Als ik de oude telefoon aansluit op itunes dan zie ik de apps maar op de nieuwe telefoon niet.
Van iemand die bij een logistieke afdeling van Apple NL werkt hoorde ik ook dat de uitlevering midden september begon.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:08 schreef remlof het volgende:
Hoppa: Lancering iPhone 5S in Japan op 20 september
Ik hoop bij ons ook rond die datum.
Lijkt me sterk dat ze zulke info geven aan iemand die bij de logistieke afdeling van Apple NL werkt.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:07 schreef Topicspace het volgende:
[..]
Van iemand die bij een logistieke afdeling van Apple NL werkt hoorde ik ook dat de uitlevering midden september begon.
Wat ik wel apart vond was dat ze hier 2 weken terug pas mensen voor aannamen (binnen het bedrijf) en dit mochten alleen vrouwen zijn en je werd geselecteerd op je handen. Deze moesten smal zijn en weinig vetten afscheiden.
Lijkt mij een bizarre sollicitatie
Past wel in het plaatje van plastic iPhonesquote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:07 schreef Topicspace het volgende:
je werd geselecteerd op je handen. Deze moesten smal zijn en weinig vetten afscheiden.
Jij weet niet als je ergens gaat werken wanneer je moet beginnen? En de collega's die met je mee verhuizen naar die afdeling ook op die dag beginnen?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:12 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat ze zulke info geven aan iemand die bij de logistieke afdeling van Apple NL werkt.
edit: hij/zij zal waarschijnlijk ook gewoon de geruchtenwebsites volgen en dan is het inderdaad makkelijk te concluderen dat het half september is.
Vind hem nog best mooi ook.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:41 schreef TC03 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Best oké, die gouden iPhone.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom zit er een hoesje om die rechter telefoon?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:41 schreef TC03 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Best oké, die gouden iPhone.
Dat is nog wat anders dan beweren dat de iPhone 5S midden september uitgeleverd gaat worden. Dat het waarschijnlijk zo zal zijn durf ik ook wel een kratje op te wedden, maar m'n punt blijft staan.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:27 schreef Topicspace het volgende:
[..]
Jij weet niet als je ergens gaat werken wanneer je moet beginnen? En de collega's die met je mee verhuizen naar die afdeling ook op die dag beginnen?
De buitenste 2 zijn gewone de gewone 5. Middelste wellicht 5S.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:13 schreef very het volgende:
[..]
Waarom zit er een hoesje om die rechter telefoon?
En bah...gouden iphone
Ja, maar waarom heeft ie een hoesje zodat ie net zilver lijkt ofzo?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:26 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
De buitenste 2 zijn gewone de gewone 5. Middelste wellicht 5S.
Er staan daar al weken pallets binnen met de bekende Apple-folie er omheen in een afgesloten ruimte. Die mensen daar weten echt wel hoe de procedures daar lopen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:21 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Dat is nog wat anders dan beweren dat de iPhone 5S midden september uitgeleverd gaat worden. Dat het waarschijnlijk zo zal zijn durf ik ook wel een kratje op te wedden, maar m'n punt blijft staan.
op de 5 iig niet. Op andere volgens mij ook niet maar dat weet ik niet zeker.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:45 schreef JaleesaJoia het volgende:
Stomme vraag misschien, maar google levert weinig resultaten op, is 6.1.4 te jailbreaken? Zoja, waar kan ik die vinden?
Lijkt me sterk als iOS7 final nog niet eens uit isquote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:19 schreef Topicspace het volgende:
[..]
Er staan daar al weken pallets binnen met de bekende Apple-folie er omheen in een afgesloten ruimte. Die mensen daar weten echt wel hoe de procedures daar lopen.
Gelulquote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:19 schreef Topicspace het volgende:
[..]
Er staan daar al weken pallets binnen met de bekende Apple-folie er omheen in een afgesloten ruimte. Die mensen daar weten echt wel hoe de procedures daar lopen.
*zucht* die afdeling zet ook alle software op de devices.quote:
Onzin.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:13 schreef Topicspace het volgende:
[..]
*zucht* die afdeling zet ook alle software op de devices.
Heb het nog even nagevraagd, 2 ipads, 5 iphones en 3 ipods gaan ze waarschijnlijk uitleveren.
5 iphones nog wel?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:13 schreef Topicspace het volgende:
[..]
*zucht* die afdeling zet ook alle software op de devices.
Heb het nog even nagevraagd, 2 ipads, 5 iphones en 3 ipods gaan ze waarschijnlijk uitleveren.
6.1.4 is alleen voor de iPhone 5, dacht ikquote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:57 schreef Catch22- het volgende:
[..]
op de 5 iig niet. Op andere volgens mij ook niet maar dat weet ik niet zeker.
heb ook een iPad. Ik pak voor alles wat voor mij t beste is. En voor wat ik doe met een tablet was een 100 euro androidtab prima zatquote:Op zondag 25 augustus 2013 02:10 schreef Murmeli het volgende:
Hee jij ook al hier? Net zo'n faalhaas als ik met androidtablet en aaifoon?
Fair enough!quote:Op zondag 25 augustus 2013 02:12 schreef Catch22- het volgende:
[..]
heb ook een iPad. Ik pak voor alles wat voor mij t beste is. En voor wat ik doe met een tablet was een 100 euro androidtab prima zat
Er zou ook een 128gb 5s komen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 08:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Kan prima, de 5c in 16 en 32gb uitvoering en de 5s met 16, 32 en 64gb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |