??quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:38 schreef RDMKR het volgende:
[..]
pas als je varkens door de lucht ziet vliegen.
wut, dat is relaxt, zat net te kijken naar andere sim-only abonnementen met een hogere snelheidquote:Op maandag 19 augustus 2013 18:47 schreef braddofiel het volgende:
[ afbeelding ]
Leuke snelheidsverhoging bij Simyo, was eerst maximaal 2 Mbps en nu maximaal 14.4 Mbps.
Find My iPhone geregistreerd via iCloud?quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:05 schreef Hojdhopper het volgende:
Dus, vorige week heb ik jullie nog lastig gevallen met een vraag over het overzetten van gegevens van een iPhone 4 naar een 5. Het ging om de telefoon van mijn vriendin. Echter, dat ding is vandaag gejat. Ja, een week oud.. Balen!
Is er nog iets wat ik kan doen? Op afstand wissen? Locatie bepalen? Of iets anders?
Ik bied 10 iPhone 5C's special edition. Garp. Succesquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:03 schreef very het volgende:
Wie maakt me los
V&A / [TK] New iPad 4 Retina 32GB WiFi Wit zgan in Doos
Netjes. Simyo is ook erg goedkoop en maakt daarnaast gebruik van het KPN-netwerk. Stuk beter dan Tele2 of Ben o.i.d.quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:47 schreef braddofiel het volgende:
[ afbeelding ]
Leuke snelheidsverhoging bij Simyo, was eerst maximaal 2 Mbps en nu maximaal 14.4 Mbps.
Verkocht!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:07 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Ik bied 10 iPhone 5C's special edition. Garp. Succes
Dit idd, en hoe de neuk kun je een telefoon binnen een week verliezen zonder dat er een mes of pistool in je nek drukt?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:48 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Find My iPhone geregistreerd via iCloud?
Natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:48 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ik heb ervan geleerd en heb het aanstaanquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:09 schreef TC03 het volgende:
[..]
Natuurlijk niet.
Word er altijd moedeloos van op internet, altijd heeft iedereen z'n Find My iPhone uitstaan alsmede iCloud backup.
Goed zo.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb ervan geleerd en heb het aanstaanHeb het bij m'n moeder ook aangezet op de iPhone en iPad, die zie ik ook nog weleens beroofd worden.
En als ie gejat is om twee uur 's nachts het alarm af laten gaanquote:
Ja, maar daar staat dat de telefoon offline is.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:48 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Dan kan je alsnog het wissen commando geven en zal 'ie dat uitvoeren de eerstvolgende keer dat de telefoon online komt. Maar een beetje slimme dief heeft 'm allang in herstelmodus gepleurt.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:26 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Ja, maar daar staat dat de telefoon offline is.
Dat laaste waarschijnlijk. 10 minuten na de diefstal was de telefoon al niet meer te bereiken. Waarschijnlijk allang sim kaart eruit en gereset.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:28 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Dan kan je alsnog het wissen commando geven en zal 'ie dat uitvoeren de eerstvolgende keer dat de telefoon online komt. Maar een beetje slimme dief heeft 'm allang in herstelmodus gepleurt.
Inderdaad stukken beter, ik heb gewoon helemaal geen last van dekkingsproblemen. Zal zelfs alleen maar beter worden zodra 3G900 wordt uitgerold.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:11 schreef TC03 het volgende:
[..]
Netjes. Simyo is ook erg goedkoop en maakt daarnaast gebruik van het KPN-netwerk. Stuk beter dan Tele2 of Ben o.i.d.
Love Gold....quote:
dan is het misschien een schrale troost dat ze niet bij je persoonlijke gegevens kunnen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:35 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Dat laaste waarschijnlijk. 10 minuten na de diefstal was de telefoon al niet meer te bereiken. Waarschijnlijk allang sim kaart eruit en gereset.
Update is al te downloaden.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:12 schreef RolStaart-Beer het volgende:
YouTube-app op Android is compleet vernieuwd. Hoop dat ie snel naar iOS komt
.
[ afbeelding ]
Ja, dat wel inderdaad. Thanks voor de suggestie anyway!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:15 schreef no1uknow het volgende:
[..]
dan is het misschien een schrale troost dat ze niet bij je persoonlijke gegevens kunnen.
Dat wil je graag horen of niet?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:56 schreef Szlie het volgende:
Nou, ik heb maar niet gewacht op de 5s. Ik kon een iPhone 5 voor 200 ¤ onder de gangbare prijs krijgen, gloedjenieuw! Die is besteld. Bij mijn weten is de s-serie van de iPhone nou niet van enorme toegevoegde waarde. Stomme actie of niet?
Ja...quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:56 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat wil je graag horen of niet?
5S wordt sneller, betere camera, betere flits en met vingerafdruksensor. Behuizing zal hetzelfde zijn.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:29 schreef Szlie het volgende:
[..]
Ja...! Ik zou echt balen als nu ineens de 5s helemaal anders zou zijn.
Wanneer zal ie in Nederland verkrijgbaar zijn? Laatste week van september ofzo?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:31 schreef TC03 het volgende:
[..]
5S wordt sneller, betere camera, betere flits en met vingerafdruksensor. Behuizing zal hetzelfde zijn.
M'n glazen bol zegt dat ie morgen al beschikbaar isquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Wanneer zal ie in Nederland verkrijgbaar zijn? Laatste week van september ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |