quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 08:26 schreef very het volgende:
[..]
Serieus?
Ik las gister dit nog
http://www.iphoneclub.nl/(...)t-gm-op-5-september/
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 08:26 schreef very het volgende:
[..]
Serieus?
Ik las gister dit nog
http://www.iphoneclub.nl/(...)t-gm-op-5-september/
Dat is volgens mij bedoeld om je muzieklibrary te resetten. Ik denk dat je ook gewoon al je muziek kunt verwijderen en resyncen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 08:58 schreef RolStaart-Beer het volgende:
O, een waarschuwing vooraf. Voor beta 6 heb je echt een dev-account nodig. Dat heb je nodig om een nieuw profiel te downloaden. Geen idee wat er gebeurd als je dit niet doet, maar better safe than sorry.
[ afbeelding ]
Een jaar met een iPhone 4 doen als je deniphone 5 gewend bent? Ik zou tweedehands een iPhone 5 kopen of wachten op de 5C (goedkoper). Of anders tweedehands een mooie iPhone 4S.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:20 schreef Szlie het volgende:
Verdomme, laatste dag van de vakantie mijn iPhone 5 kwijtgeraakt/gestolen! Gelukkig had ik een 4 nog liggen...
Denk dat ik het nog een jaartje uitzit met dit toestel en dan voor de opvolger van de 5s ga. Het zou zonde zijn om nu een 5 te halen en misschien is de 5s het ook niet waard, gezien de veranderingen van de s-series niet heel spectaculair zijn. Wat jullie?
neequote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:11 schreef casper019 het volgende:
weet iemand of fok forum ook op tapatalk kan??
Tja, hij is wel wat trager en minder soepel. Eens kijken hoe lang we het uithouden. Zo klote! Weg telefoon en weg foto's waarvan geen back up gemaakt is. Vakantie, hè.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:20 schreef TC03 het volgende:
[..]
Een jaar met een iPhone 4 doen als je deniphone 5 gewend bent? Ik zou tweedehands een iPhone 5 kopen of wachten op de 5C (goedkoper). Of anders tweedehands een mooie iPhone 4S.
Dat kan toch, er is juist een hele mooie mobiele versie van het forum.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:12 schreef casper019 het volgende:
[..]
thx en das ook jammer, hoezo word dat niet ingevoerd =( wij willen fok op ihpne
wat waar dan met welk programma?quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:34 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Dat kan toch, er is juist een hele mooie mobiele versie van het forum.
Met je mobiele browser naar http://forum.fok.nl gaan?quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:35 schreef casper019 het volgende:
[..]
wat waar dan met welk programma?
not sure if trolling...quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:35 schreef casper019 het volgende:
[..]
wat waar dan met welk programma?
Ik heb dat ook maar bij mij is het gewoon de vakantie foto's die die erop wil mikken...quote:Op zondag 18 augustus 2013 12:29 schreef Tokus het volgende:
memoryprobleempje met m'n iphone 4.
als ik hem aan iTunes hang, staat er dat er nog maar enkele megabytes vrij zijn.
Zodra ik op sync druk, schiet het balkje terug en is er nog 600 megabyte vrij. Maar zodra hij dan echt gaat syncen krijg ik meldinen dat niet alles gekopieerd kan worden. En ik probeer alleen wat muziek te syncen.
bekend probleem? is er een oplossing?
iTunes software ritueel vernittigen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 12:29 schreef Tokus het volgende:
memoryprobleempje met m'n iphone 4.
als ik hem aan iTunes hang, staat er dat er nog maar enkele megabytes vrij zijn.
Zodra ik op sync druk, schiet het balkje terug en is er nog 600 megabyte vrij. Maar zodra hij dan echt gaat syncen krijg ik meldinen dat niet alles gekopieerd kan worden. En ik probeer alleen wat muziek te syncen.
bekend probleem? is er een oplossing?
Ja de zwarte iPhone 5quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:26 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
iTunes software ritueel vernittigen.
Bestaan er iphones met een zwarte metalen omranding?
Thanks...ik had ze zal (op 2 na), maar wel leuk voor mn vriendinquote:Op zondag 18 augustus 2013 15:43 schreef Noisemaker het volgende:
Het Fotokookboek – Snel & simpel
Camera+
Ridiculous Fishing
Clear
Runtastic PRO
Deze apps krijg je gratis als je dit invult.
Ik had er (helaas) ook al 2 gekocht, mede daarom een goede selectie die de moeite van het delen waard is.quote:Op zondag 18 augustus 2013 18:28 schreef very het volgende:
[..]
Thanks...ik had ze zal (op 2 na), maar wel leuk voor mn vriendin
Vooral die kookboekapp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |