abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
pi_129933167
Ik had mijn auto op marktplaats gezet voor de prijs onder de waarde van de ANWB. Het op marktplaats zetten ging al moeilijk want de eerste keer werkte de betaling niet en de tweede keer was alles ineens weg en de derde keer had ik het dus voor elkaar gekregen om de auto op mp te zetten.

Speciaal hiervoor had ik de auto gewassen, van binnen schoongemaakt, de auto nog met wax behandeld zodat hij er mooier uitziet en daarna foto's gemaakt voor mp.

Kostte mij dus aardig wat werk om alles op mp te zetten.

De auto stond er nog maar een paar uur op en de eerste bellers meldde zich. Ik woon in omg. Rotterdam, dus mensen die daar ook wonen weten wat ik bedoel als ik zeg: sjonnies en buitenlanders.

De eerste beller was een meneer van turkse komaf. Hij wilde mijn auto en was er zeker van dat de auto goed was, dus hij deed mij een eenmalig bod: 2000!!! euro onder mijn vraagprijs. Wtf! Echt serieus hoe groot kan die plaat voor je kop zijn. Ik heb hem netjes verteld dat zijn bod net genoeg voor de banden zijn en die niet apart te koop zijn. Waarop ik de opmerking kreeg dat ik nogal bijdehand was. Na wat dom gepraat van zijn zijnde zei ik hem dat ik ga ophangen als hij geen serieus bod wil doen. Hij vroeg of ik het echt zeker wist, want zo'n auto verkoop je toch nooit, aldus deze meneer. Gesprek beindigd en dat was nog maar de eerste.

De tweede beller was nog maar een paar uur later. Ook een meneer van turkse komaf. Deze meneer durfde te beweren dat ik een arme studente ben en het geld nodig had, dus bood hij 1700 euro onder mijn vraagprijs! Serieus, hoe willen dit soort mensen serieus genomen worden. Volgens hem kon ik beter nu meteen zijn bod accepteren want dan kwam hij de auto direct ophalen en zou hij het geld contant meenemen, dat was namelijk allemaal geen probleem voor hem en daar zou ik dan ook mee geholpen zijn.

Na de eerste twee bellers had ik er al geen zin meer in en zo volgde nog heel wat van dit soort telefoontjes.

Op dag drie waren er dan wel twee nette mensen die de auto wilde bekijken. Ze vonden de auto mooi en het was precies wat ze zochten, dus heb ik ze een proefritje laten maken en dat was ook goed. Alle papieren zitten erbij en de auto is dealer onderhouden. Komen ze ineens met: ja, we vinden de auto wel mooi maar hebben maar zoveel euro en de auto is eigenlijk te duur. Kun je 900 euro zakken. Serieus wtf. Het kost mij diesel, tijd en ergernis. Dan komen ze aan het eind! tot de conclusie dat ze niet genoeg geld hebben. Wat een eikels.

Tweede bezoekers waren drie jongens die de auto kwamen bekijken en hadden een automonteur meegenomen want ja, weinig mensen en auto's waren maar te vertrouwen. Ze hadden zelfs de auto uitgelezen met zo'n apparaatje; zag er allemaal goed uit. Toen kwam hij tot de conclusie dat de auto schade heeft gehad en de vraagprijs niet reel was. Ik heb gezegd dat de auto niet meer te koop is, had de motorkap dichtgegooid, de auto op slot en heb ze bedankt voor hun bezoek en ben naar binnen gegaan.

Wat een vreselijke mensen allemaal met hun smoesjes. Ik word er helemaal ziek en naar van. Had na het laatste bezoek eerst mijn gsm nr eraf gehaald en alleen email laten staan. Nu ben ik dat gezeik zo zat dat ik de auto er helemaal af heb gehaald.

Klacht: mensen op marktplaats en marktplaats gewoon. Plus alle kosten en moeite die het mij gekost heeft voor niks.
  zondag 11 augustus 2013 @ 13:29:14 #2
385501 Starhopper
LIKE AL MIJN POSTS!
pi_129933248
Marktplaats :')
Water towers can fly! :D
pi_129933256
auto's verkopen via marktplaats :') alleen maar paupers, buitenlanders en oplichters :')

Daarom V&A _O_
Wǒ sh d hng, of the Eggman, of the Walrus
pi_129933295
Je verwacht op mp de vraagprijs te krijgen? Zo werkt het daar
Op dinsdag 29 december 2020 21:21 schreef onlogisch het volgende:
Tering, wat een debiel is @:Chevycaprice toch :D
  zondag 11 augustus 2013 @ 13:30:51 #5
404753 CruisinDen
Slachtoffer v/d maatschappij
pi_129933305
Terechte klacht.

Kreeg met het verkoop van m'n scooter een turk aan de lijn die wilde dat ik zelf de scooter 50km verderop bracht op eigen kosten, vervolgens zou die gaan 'kijken' en proefrijden en hij wilde hem nog door een lokale garage laten checken n ik moest een 'contract' tekenen van hem waarmee ik hem garandeerde dat hij de eerste tijd geen problemen met de scooter zou krijgen. Om nog maar te zwijgen over de prijs. :')

Heb meneer toen verteld dat ik hem dan nog liever in de sloot pleur.
pi_129933309
Geweldig, wat een mensen bestaan er :')
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_129933328
en die zogenaamde monteur _O-

hilarisch _O-
  zondag 11 augustus 2013 @ 13:31:50 #8
385501 Starhopper
LIKE AL MIJN POSTS!
pi_129933348
Reactie na het lezen van de OP: de eerste turkse man heeft wel gelijk gehad :P
pi_129933394
quote:
7s.gif Op zondag 11 augustus 2013 13:31 schreef Nikonlover het volgende:
Reactie na het lezen van de OP: de eerste turkse man heeft wel gelijk gehad :P
dat TS bijdehand was? :D

waarop TS antwoordde: liever bijdehand dan bijdevoet :')
pi_129933411
He moet ook geen 2k voor een fiat panda bj 1995 vragen.
Ik ben een sukkel voor de liefde, koning in de discotheek
pi_129933444
quote:
10s.gif Op zondag 11 augustus 2013 13:33 schreef AldoTheApache het volgende:
Hehe die grap ken ik ergens van
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  zondag 11 augustus 2013 @ 13:34:23 #12
385501 Starhopper
LIKE AL MIJN POSTS!
pi_129933445
quote:
10s.gif Op zondag 11 augustus 2013 13:33 schreef AldoTheApache het volgende:

[..]

dat TS bijdehand was? :D

Nee, datze hem nooit zou verkopen :P
  zondag 11 augustus 2013 @ 13:34:26 #13
360470 TwentyFourr
Dat zeg ik ook altijd
pi_129933449
Ik neem ook altijd een monteur mee naar een Dinky Toysbeurs.
pi_129933457
Marktplaats... De kanker van het internet.
Kom maar konijntje, doe maar wiebelen wiebelen...
pi_129933468
Ik reageer overigens nooit op e-mails van mensen met een ogenschijnlijk buitenlandse naam.
pi_129933515
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 13:35 schreef Hoplahopla het volgende:
Ik reageer overigens nooit op e-mails van mensen met een ogenschijnlijk buitenlandse naam.
Jij reageert alleen op Henk, Jan, Kees, Piet, Johan?

want James, Francois, Juan en Heinz zijn te buitenlands voor je?
pi_129933538
Wie woont er dan ook in Rotterdam.

Die plaats hadden ze na de oorlog een paar keer opnieuw moeten bombarderen en er n grote haven van moeten maken. :')
pi_129933559
quote:
10s.gif Op zondag 11 augustus 2013 13:36 schreef AldoTheApache het volgende:

[..]

Jij reageert alleen op Henk, Jan, Kees, Piet, Johan?

want James, Francois, Juan en Heinz zijn te buitenlands voor je?
Zoiets.

Sowieso telt taalgebruik voor mij ook mee.
pi_129933597
quote:
10s.gif Op zondag 11 augustus 2013 13:29 schreef AldoTheApache het volgende:
auto's verkopen via marktplaats :') alleen maar paupers, buitenlanders en oplichters :')

Daarom V&A _O_
In V&A heb ik 3x een auto proberen te verkopen en dat is alle 3 de keren niet gelukt. Ook niet met een hele schappelijke lage prijs.

Nu ook weer, 1000 euro, 900 mag hij ook weg en geen hond die interesse heeft terwijl de auto veel meer waard is.

:{
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_129933625
Je kunt je auto het beste gewoon afrijden en hem slopen/naar de sloop brengen. Anders krijg je te maken met al het uitschot en gepeupel dat dit land rijk is. :D
  Grappenmaker zondag 11 augustus 2013 @ 13:39:02 #21
388507 d4v1d
Wat vind je van de Singel?
pi_129933630
Marktplaats :')

En daarom dus nooit je nummer daar plaatsen..
Op vrijdag 3 oktober 2014 22:08 schreef LompeHork het volgende:
D4v1d is wel een baas _O_
Op zondag 25 september 2016 16:43 schreef Crip het volgende:
Ik vind jou echt een onwijs leuke user.
pi_129933721
Gewoon door de ANWB autoverkoopservice laten verkopen. :)
pi_129933796
Ik blijf het een vreemde manier van handelen vinden om het ding dat je wil kopen compleet de grond in te boren. Zeg dan gewoon dat je er niet meer aan wil uitgeven.
pi_129933804
quote:
10s.gif Op zondag 11 augustus 2013 13:31 schreef AldoTheApache het volgende:
en die zogenaamde monteur _O-

hilarisch _O-
Lach er maar om, dat is gewoon pure ergernis. Kan er gewoon boos om worden.
  zondag 11 augustus 2013 @ 13:44:15 #25
389700 BadSnoopy
ek dink nie so nie
pi_129933840
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 13:37 schreef Hoplahopla het volgende:

[..]

Zoiets.

Sowieso telt taalgebruik voor mij ook mee.
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 13:34 schreef Hoplahopla het volgende:
Marktplaats... De kanker van het internet.
;(
🙈 🙉 🙊
abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')