SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
het choladebeen van ebecilioquote:Op zondag 11 augustus 2013 11:29 schreef Reemi het volgende:
Joshua John niet in de basis
Koppers wel
Ebecilio ook, ben benieuwd.
beter zo?quote:
Ik wil classy bitches. Geen hoer.quote:Op zondag 11 augustus 2013 11:35 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
kan er mee doorhad liever zo iets gezien
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
je behandelt ze toch ook als lust-object. laat ze zich dan ook zo gedragenquote:Op zondag 11 augustus 2013 11:36 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik wil classy bitches. Geen hoer.
Te grote en tevens neppe tetten.quote:Op zondag 11 augustus 2013 11:35 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
kan er mee doorhad liever zo iets gezien
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn lustobjecten moeten wel zelfrespect hebben. Dat voelt mijn ego zich nog meer gestreeld.quote:Op zondag 11 augustus 2013 11:38 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
je behandelt ze toch ook als lust-object. laat ze zich dan ook zo gedragen
aangezien dit niet erg classy is neem ik deze 2 welquote:Op zondag 11 augustus 2013 11:40 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Mijn lustobjecten moeten wel zelfrespect hebben. Dat voelt mijn ego zich nog meer gestreeld.
Go ahead!quote:Op zondag 11 augustus 2013 11:42 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
aangezien dit niet erg classy is neem ik deze 2 wel![]()
![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
Jij zit echt 24/7 op FOKquote:Op zondag 11 augustus 2013 11:43 schreef TBakkert het volgende:
Ik heb dus ontzettend veel buikpijn na gister die hele zak smurfen-marshmallows op te hebben gegeten...
Moet ik nu veel normale dingen eten. Veel drinken of even niks eten of drinken?
In de vakantie wel. En tussendoor voetbal ik wat, 's avonds soms wat doen met vrienden en veel FIFA.quote:
quote:Op zondag 11 augustus 2013 11:42 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Go ahead!uit eindelijk kom je toch bij die ene perfecte droomvrouwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz
Wefut linkje van je team? Hoeveel heeft het je ongeveer gekost?quote:
Ja, en na 6 maanden ben je er weer op uitgekeken.quote:Op zondag 11 augustus 2013 11:45 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
uit eindelijk kom je toch bij die ene perfecte droomvrouw
Goed bezigquote:Op zondag 11 augustus 2013 11:45 schreef TBakkert het volgende:
[..]
In de vakantie wel. En tussendoor voetbal ik wat, 's avonds soms wat doen met vrienden en veel FIFA.![]()
nog nooit op uitgekekenquote:Op zondag 11 augustus 2013 11:46 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ja, en na 6 maanden ben je er weer op uitgekeken.
Sommigen hier al na een nachtje of 1.![]()
godver...quote:Op zondag 11 augustus 2013 11:47 schreef wonton het volgende:
[..]
Goed bezig
Top 100 van woensdag 7 augustus 2013
Plaats / aantal berichten / gebruiker
001. 427 Ajacied422
002. 300 HaywoodJablome
003. 291 friekin_
004. 271 JR-Style-93
005. 270 mrstylo
006. 257 Stormqueen
007. 241 RockNijntje
008. 233 TBakkert
009. 227 Stuart
010. 223 nodig
Jessica Alba inderdaad.quote:Op zondag 11 augustus 2013 11:48 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
nog nooit op uitgekeken![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Wat is er dan precies gebeurd?quote:Op zondag 11 augustus 2013 11:49 schreef el-blanchito het volgende:
Ik ben eergisteren echt te hard geflasht door een meisje van vakantie
Heeft ze je uitgelachen toen je klaar kwam?quote:Op zondag 11 augustus 2013 11:49 schreef el-blanchito het volgende:
Ik ben eergisteren echt te hard geflasht door een meisje van vakantie
quote:Op zondag 11 augustus 2013 11:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heeft ze je uitgelachen toen je klaar kwam?
ze begon te giechelen toen hij hem er in stopte... hou op dat kieteltquote:Op zondag 11 augustus 2013 11:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Een lang verhaal, maar ach het is vakantie dus waarom niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Samenvatting: Chick wijst Blanchito af na 1 leuke avond en blijkt bij thuiskomst verliefd.![]()
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra
quote:Op zondag 11 augustus 2013 11:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 augustus 2013 11:55 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Een lang verhaal, maar ach het is vakantie dus waarom niet.gewoon opzoeken, de liefde mee bedrijven en dan hetzelfde flikken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Samenvatting: Chick wijst Blanchito af na 1 leuke avond en blijkt bij thuiskomst verliefd.![]()
Dat zal d'r leren.
tevens:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
kortom:
quote:Op zondag 11 augustus 2013 11:56 schreef TBakkert het volgende:
[..]
gewoon opzoeken, de liefde mee bedrijven en dan hetzelfde flikken.
Dat zal d'r leren.
tevens:Ja, ik heb ook gezegd dat wanneer ik gratis OV heb, wel graag een keer langskom. Dikke prima.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.i'm black, i'm white, i'm a facking zebra
Ook schitterend dat je laat weten dat je pas komt als het gratis is.quote:Op zondag 11 augustus 2013 11:57 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook gezegd dat wanneer ik gratis OV heb, wel graag een keer langskom. Dikke prima.
Anders spreek ik wel een x af in een stad die tussen ons in ligt. Arnhem Nijmegen is #instagratis.quote:Op zondag 11 augustus 2013 11:58 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ook schitterend dat je laat weten dat je pas komt als het gratis is.
Vraag haar anders of ze je echt heel graag wil zien en of zij de reis dan misschien wil vergoeden.
Of zoals Toefjes zou zeggen: "Ga maar gewoon naar de Thaise massage, dat is veel rendabeler."![]()
quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:00 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Anders spreek ik wel een x af in een stad die tussen ons in ligt. Arnhem Nijmegen is #instagratis.
Ik heb haar ook gezegd dat ik het wel eens eerder met een meisje uit Brabant heb geprobeerd (die van de Bioscoopbroek ja), maar dat dat ook niet werkte.
"Maar wij kunnen toch anders zijn?"
"Achja, hoezo ook niet" vind ik achteraf gezien een wat opmerkelijk antwoord.quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:00 schreef TBakkert het volgende:
[..]
"Oh, ben jij geen weldenkend mens dan?"
Ja, dat is matig...quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:02 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
"Achja, hoezo ook niet" vind ik achteraf gezien een wat opmerkelijk antwoord.
Dan heb ik ook wat gemistquote:Op zondag 11 augustus 2013 12:15 schreef Zhano het volgende:
Mogguh.. Heb wat gemist geloof ik. Waarom is Lulring op gepakt eb heeft DannyD gewonnen?
Ik vind sowieso dat voetballers die vrolijk gaan stappen na een nederlaag opgepakt moeten worden.quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:15 schreef Zhano het volgende:
Mogguh.. Heb wat gemist geloof ik. Waarom is Lulring op gepakt eb heeft DannyD gewonnen?
Lurling drong volgens ooggetuigen voor in de rij voor een cafetaria. Een van de wachtenden pikte dat niet en sprak de voetballer aan op zijn gedrag. De NAC-spits zou daarop hebben geantwoord: ,,Weet je wel wie ik ben?!"quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik vind sowieso dat voetballers die vrolijk gaan stappen na een nederlaag opgepakt moeten worden.
Wel lekker sportief midden in de nacht even naar de snackbarquote:Op zondag 11 augustus 2013 12:25 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Lurling drong volgens ooggetuigen voor in de rij voor een cafetaria. Een van de wachtenden pikte dat niet en sprak de voetballer aan op zijn gedrag. De NAC-spits zou daarop hebben geantwoord: ,,Weet je wel wie ik ben?!"
Niemand staat hier verrast van te kijken volgens mij.quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:25 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Lurling drong volgens ooggetuigen voor in de rij voor een cafetaria. Een van de wachtenden pikte dat niet en sprak de voetballer aan op zijn gedrag. De NAC-spits zou daarop hebben geantwoord: ,,Weet je wel wie ik ben?!"
Dat stukte over toine's emoties was best grappig jaquote:Op zondag 11 augustus 2013 12:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
Hahhahahahahah die reclame van Toine en JanToch wat zelfspot bij Fox
kan je daar al voor opgepakt wordenquote:Op zondag 11 augustus 2013 12:25 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Daarna gingen ze vechtenquote:Op zondag 11 augustus 2013 12:29 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
kan je daar al voor opgepakt worden![]()
dat zeg ik ook altijd als ik voor in de rij gaan staan
Clubs als NAC en NEC moeten we gewoon afstoten. Je hebt echt niks aan zulke clubs. Degraderen niet, halen geen Europees. Geen spektakel (of een uitzonderlijk avondje NAC na dan) maar vooral financiele sores. Als de clubs zouden verdwijnen, zou je pas na een jaar of 5 opvallen dat ze er niet meer zijnquote:
Nac werd een paar jaar geleden nog 3dequote:Op zondag 11 augustus 2013 12:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Clubs als NAC en NEC moeten we gewoon afstoten. Je hebt echt niks aan zulke clubs. Degraderen niet, halen geen Europees. Geen spektakel (of een uitzonderlijk avondje NAC na dan) maar vooral financiele sores. Als de clubs zouden verdwijnen, zou je pas na een jaar of 5 opvallen dat ze er niet meer zijn
Die kost heel duurquote:Op zondag 11 augustus 2013 12:33 schreef Vijf_voor het volgende:
Weet iemand de prijs van CF > CAM? Ik kan ze niet vinden
Zo heeft AZ ook wel eens een periode gehad volgens mij. En we moeten toch ergens tegen spelen...quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Clubs als NAC en NEC moeten we gewoon afstoten. Je hebt echt niks aan zulke clubs. Degraderen niet, halen geen Europees. Geen spektakel (of een uitzonderlijk avondje NAC na dan) maar vooral financiele sores. Als de clubs zouden verdwijnen, zou je pas na een jaar of 5 opvallen dat ze er niet meer zijn
Ja, Twente heeft al geen kans meerquote:
Bij AZ gebeurt altijd wel wat. In elk geval sinds ik voetbal ging volgen. Plus, in de periode Scheringa stelde Scheringa altijd trainers aan die garant stonden voor aanvallend en spectaculair voetbal. Op zo'n manier 11e of 14e worden is veel leuker voor iedereen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:36 schreef Zhano het volgende:
[..]
Zo heeft AZ ook wel eens een periode gehad volgens mij. En we moeten toch ergens tegen spelen...
lulringquote:Op zondag 11 augustus 2013 12:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Niemand staat hier verrast van te kijken volgens mij.
Je kan een club toch niet dwingen tot een bepaalde voetbalstijl?quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Bij AZ gebeurt altijd wel wat. In elk geval sinds ik voetbal ging volgen. Plus, in de periode Scheringa stelde Scheringa altijd trainers aan die garant stonden voor aanvallend en spectaculair voetbal. Op zo'n manier 11e of 14e worden is veel leuker voor iedereen.
ingezet op under 2.5, kut wedstrijd ditquote:Op zondag 11 augustus 2013 12:45 schreef BDIL het volgende:
Voorzetten van Schaken en überhaupt al die lange ballen die voor de keeper zijn
Als bestuur wel degelijk in het samenstellen van je technische staf en selectie. Het is waarschijnlijk ook de reden dat Ronald Koeman de enige trainer was die snel pleite wasquote:Op zondag 11 augustus 2013 12:41 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je kan een club toch niet dwingen tot een bepaalde voetbalstijl?
Oh ik dacht dat jij het nog over het afstoten van de clubs hadquote:Op zondag 11 augustus 2013 12:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als bestuur wel degelijk in het samenstellen van je technische staf en selectie. Het is waarschijnlijk ook de reden dat Ronald Koeman de enige trainer was die snel pleite wasPast niet in de cultuur van AZ
Dat is natuurlijk overdreven, dit is het podium voor overtrokken reacties, maar ik denk dat ze niet gemist worden bij degradatie, zeker als je ziet wat voor elan de Eagels, Zwolle en Cambuur brengen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:50 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat jij het nog over het afstoten van de clubs had
Vond dat beetje ver gaan
quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:51 schreef Zhano het volgende:
Lulring is opgepakt en PotS nog niet gespot vandaag. Zou het dan toch...?
Ronaldo chop is 4*quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:56 schreef Revontulet het volgende:
Schaken doet weer een ronaldo chop, net als vorige week. 5 stars please.
In het echt kan iedereen dat wel. Ik snap dan ook niet waarom het in FIFA een 4* move is.quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:56 schreef Revontulet het volgende:
Schaken doet weer een ronaldo chop, net als vorige week. 5 stars please.
samequote:Op zondag 11 augustus 2013 12:59 schreef BDIL het volgende:
Voortaan wed ik op het tegenovergestelde wat ik denk
iedereen zou 5* moeten hebben, elke speler kan wel tricks doenquote:Op zondag 11 augustus 2013 13:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ben te lui om die quote 'dan zou de hele Ajax-selectie 5* moeten hebben' op te zoeken.
quote:
Dit.quote:
voetbal.fok.nlquote:Op zondag 11 augustus 2013 13:11 schreef Ajacied7 het volgende:
Heeft iemand een linkje naar die footballmanager?
quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Amen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hier moet een gif van komenquote:
mij uitstel van geld verbranden gevenquote:
Kun je tellen wijsneus? Niemand geeft een neuk om die clubs? Ons stadion is al jaren uitverkocht, pannekoekquote:Op zondag 11 augustus 2013 13:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Amen.
Doek die kansloze clubs gewoon op niemand geeft een neuk om die clubs dan maar een competitie met minder teams.
Inzetten op onder 2.5 is in Nederland dan ook nauwelijks rendabel met die verdedigers hierquote:Op zondag 11 augustus 2013 13:15 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
mij uitstel van geld verbranden geven
Inderdaad. Als al die vieze flikkers zoals Bruma, Rekik en Ake niet weg waren gegaan hadden we die klapjostis achterin niet nodigquote:Op zondag 11 augustus 2013 13:11 schreef Tim86 het volgende:
Het is gewoon aandoenlijk. Zo van "kijk mij eens meedogenloos zijn".
Dat wel, maar vond het in de JCS wel duidelijk dat er meer balans op het middenveld nodig was.quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan heb je tenminste nog iemand die durft te schieten.
Het is een wonder dat ik het ga zeggenquote:Op zondag 11 augustus 2013 13:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Kun je tellen wijsneus? Niemand geeft een neuk om die clubs? Ons stadion is al jaren uitverkocht, pannekoek
quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Het is een wonder dat ik het ga zeggen
Maar laat je niet op de kast jagen joh, gewoon laten gaan
Omgekeerde wereld dit jaquote:Op zondag 11 augustus 2013 13:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Bruma en Rekik spelen liever in een liefdevollere omgevingquote:Op zondag 11 augustus 2013 13:16 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Inderdaad. Als al die vieze flikkers zoals Bruma, Rekik en Ake niet weg waren gegaan hadden we die klapjostis achterin niet nodig
Je hebt gelijk TT, ik had eigenlijk gewoon naar de scribent van dat alles moeten kijken, en mijn conclusies moeten trekkenquote:Op zondag 11 augustus 2013 13:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
ja truequote:Op zondag 11 augustus 2013 13:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Inzetten op onder 2.5 is in Nederland dan ook nauwelijks rendabel met die verdedigers hier
quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik dit PSV echt heel sympathiek vind. Vorig jaar was het zo'n beetje m'n meest gehaate club, nu gun ik ze het kampioenschapquote:Op zondag 11 augustus 2013 13:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Bruma en Rekik spelen liever in een liefdevollere omgeving
Jammer ditquote:Op zondag 11 augustus 2013 13:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik zie liever NAC kampioen worden, maar mocht dat onverhoopt niet lukken, dan sluit ik me daarbij aanquote:Op zondag 11 augustus 2013 13:18 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik dit PSV echt heel sympathiek vind. Vorig jaar was het zo'n beetje m'n meest gehaate club, nu gun ik ze het kampioenschap
Ik ookquote:Op zondag 11 augustus 2013 13:18 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik dit PSV echt heel sympathiek vind. Vorig jaar was het zo'n beetje m'n meest gehaate club, nu gun ik ze het kampioenschap
Plus, dit is ook positief voor het Nederlandse voetbal, jammer dat die Bakkali geen Nederlander isquote:Op zondag 11 augustus 2013 13:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Het is wel echt belachelijk dat Rekik pas 18 is, wat is die vent goed zeg. Eigenlijk verdient hij dezelfde behandeling die Bakkali nu krijgt, maar weinig mensen zullen het zien
Heb je al kaarten voor PSV - Milan?quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Het is wel echt belachelijk dat Rekik pas 18 is, wat is die vent goed zeg. Eigenlijk verdient hij dezelfde behandeling die Bakkali nu krijgt, maar weinig mensen zullen het zien
Ik heb echt dat dat een paar mooie potten wordenquote:Op zondag 11 augustus 2013 13:22 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Heb je al kaarten voor PSV - Milan?
Hij kan nog kiezen voor het Nederlands elftalquote:Op zondag 11 augustus 2013 13:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Plus, dit is ook positief voor het Nederlandse voetbal, jammer dat die Bakkali geen Nederlander is
Japquote:Op zondag 11 augustus 2013 13:22 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Heb je al kaarten voor PSV - Milan?
Allemaal Nederlanders is het leukste voor de supporters. Daarom vind ik die exotische/oostblok namen helemaal niks. Scandinaviers zijn wat beter te nassenquote:Op zondag 11 augustus 2013 13:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hij kan nog kiezen voor het Nederlands elftal
Daarbij vind ik 8/9 Nederlanders in de basis elke week positief genoegEn met een gemiddelde leeftijd van iets boven de 20 zo spelen. Ik ben #Trots
Ik ben ook hartstikke blij met Hiljemark hoorquote:Op zondag 11 augustus 2013 13:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Allemaal Nederlanders is het leukste voor de supporters. Daarom vind ik die exotische/oostblok namen helemaal niks. Scandinaviers zijn wat beter te nassen
Lekker weer hier man.quote:
quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hier schijnt de zon gewoon hoor
quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:27 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Pokke weer? Hier schijnt de zon nog gewoon lekker.
Hier in Rotterdam regent het fucking hard en is het echt zwaar bewolktquote:Op zondag 11 augustus 2013 13:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Lekker weer hier man.
Maar is het niet wat vroeg om Zwarte piet te spelen?
Ga je nu eigenlijk naar Tilburg?quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:27 schreef BDIL het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hier in Rotterdam regent het fucking hard en is het echt zwaar bewolkt
weet ik 15de pas, me fouten in de inzage moesten herzien worden.quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ga je nu eigenlijk naar Tilburg?
Oh oke, last minute dusquote:Op zondag 11 augustus 2013 13:29 schreef BDIL het volgende:
[..]
weet ik 15de pas, me fouten in de inzage moesten herzien worden.
Ja behoorlijk kut, inzage was 24/26 ofzo en dat het zo lang duurtquote:
Zat er gisteren nog. Hij had de avond.quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
Is Kees Jansma nu weg bij Fox? Sympathieke vent hoor, maar ongeschikt om zo'n hele dag daar te zitten
Oh bah. Naja laat hem dan maar de thuiswedstrijden van PSV doenquote:Op zondag 11 augustus 2013 13:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zat er gisteren nog. Hij had de avond.
Ja, Feyenoord en NAC schijnen niet goed te matchen geloof ik.quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:32 schreef BDIL het volgende:
Ik ben laatst wel vaak boos aangekeken met een Feyenoord trainingsbroek in Breda ( kerkplein )
Waarom liep je überhaupt met een trainingsbroek in Breda door de stad?quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:32 schreef BDIL het volgende:
Ik ben laatst wel vaak boos aangekeken met een Feyenoord trainingsbroek in Breda ( kerkplein )
Daar laten we het vaak bij...wij zijn redelijk tolerant. Eigenlijk is dat uit medelijden, omdat het bij jullie zo vaak regent, en bij ons dan gewoon mooi weer isquote:Op zondag 11 augustus 2013 13:32 schreef BDIL het volgende:
quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:33 schreef Zhano het volgende:
[..]
Oh sorry man, dat ik niet na 2 wedstrijden de kont van alles wat PSV is lik...
We hadden niks te doen en besloten maar op een vrijdag avond daarheen te rijdenquote:Op zondag 11 augustus 2013 13:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waarom liep je überhaupt met een trainingsbroek in Breda door de stad?
Dat zijn de echt goede spitsen hè..zelfs scoren als ze compleet uit vorm zijn.quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]![]()
Die Finnbogasson is dan gestart met 3 goals in 2 wedstrijden, wat goed lijkt, maar die speelt toch ook niet te best. En wat mist hij een kansen
Maar zoveel grote kansen missen, dat vind ik dan weer minder.quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat zijn de echt goede spitsen hè..zelfs scoren als ze compleet uit vorm zijn.
PSV heeft goed beleid gevoerd en speelt leuk voetbal. Ik zie geen reden voor eenquote:Op zondag 11 augustus 2013 13:33 schreef Zhano het volgende:
[..]
Oh sorry man, dat ik niet na 2 wedstrijden de kont van alles wat PSV is lik...
Dag erna was het gewoon spijkerbroek, toen gingen we uitquote:Op zondag 11 augustus 2013 13:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Daar laten we het vaak bij...wij zijn redelijk tolerant. Eigenlijk is dat uit medelijden, omdat het bij jullie zo vaak regent, en bij ons dan gewoon mooi weer is
Maar nu serieus: ik denk dat je goed weggekomen bent
En verder: met een trainingsbroek in Kerkplein?![]()
Feit.quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]![]()
Die Finnbogasson is dan gestart met 3 goals in 2 wedstrijden, wat goed lijkt, maar die speelt toch ook niet te best. En wat mist hij een kansen
Wigan heeft nog wel de meeste spelers behouden en McClean hebben ze nu ook. Man United is niet in vorm en ik ben benieuwd of Zaha meedoet.quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:34 schreef Tim86 het volgende:
Normaal is die Community Shield wel een leuk affiche, maar nu met Man Utd - Wigan
Viel nog wel mee toch? Beetje ongelukkig van wat ik zo zag, maar echt grote missers toch ook niet? Van vorige week heb ik alleen de goals gezien en 1 of 2 momenten, dus dat weet ik verder niet.quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar zoveel grote kansen missen, dat vind ik dan weer minder.
Rekik speelt inderdaad alsof hij nooit anders gedaan heeft. Het is natuurlijk nog vroeg om te zeggen, maar PSV heeft echt een topteam.quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Het was vooral vorige week, maar gisteren ook een bal vrij voor de goal flink verprutstquote:Op zondag 11 augustus 2013 13:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Viel nog wel mee toch? Beetje ongelukkig van wat ik zo zag, maar echt grote missers toch ook niet? Van vorige week heb ik alleen de goals gezien en 1 of 2 momenten, dus dat weet ik verder niet.
Hij heeft er vorig jaar wel 24 ingelegd. Bijna alleen maar penalties maar toch.quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]![]()
Ik snap idd niet wat er mis is met normale kousenquote:Op zondag 11 augustus 2013 13:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
Kan die Rosales niet gewoon een geschikte maat sokken krijgen? Dit ziet er toch niet uit man, met je scheenbeschermers boven je sokken uit
Die supporters weten niet wat ze te wachten staatquote:
Trouwens die Fatos Beciraj van Dinamo Zagreb moeten ze niet halen, echt een prutser voorinquote:Op zondag 11 augustus 2013 13:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die supporters weten niet wat ze te wachten staat
Gisteren in het stadion werd ook constant gezongen: Wij zijn niet bang want Marcelo die is weg (Vroeger was het Faber is erbij)
Ik ken hem niet, maar zijn doelcijfers werd ik niet vrolijk vanquote:Op zondag 11 augustus 2013 13:41 schreef BDIL het volgende:
[..]
Trouwens die Fatos Beciraj van Dinamo Zagreb moeten ze niet halen, echt een prutser voorin
PSV wou hem toch hebbenquote:Op zondag 11 augustus 2013 13:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik ken hem niet, maar zijn doelcijfers werd ik niet vrolijk van![]()
Liever Feyenoord voor zijn en Armenteros halen dan
Ja dat heb ik ook gelezen jaquote:
Jawel, hij zit al in de kleedkamer.quote:
Wie nietquote:Op zondag 11 augustus 2013 13:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
NAC staat na 2 wedstrijden boven Feyenoord
Die dacht negers kapot trappenquote:Op zondag 11 augustus 2013 13:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
Die van Deelen heeft dat jagen van de tribunes niet goed begrepen
Maar het was te zwaar gestraftquote:
Ach...aan het einde van het seizoen sta je ongeveer weer quitte...you win some, you lose somequote:Op zondag 11 augustus 2013 13:44 schreef Revontulet het volgende:
Dit was echt geen overtreding en zeer zeker geen rood.
Ik gooi er maar even een dooddoener in: Hij kan hem geven.quote:
Als het een overtreding was is het zeker rood.quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:44 schreef Revontulet het volgende:
Dit was echt geen overtreding en zeer zeker geen rood.
Feyenoord heeft nog wat openstaan van die 44 penalties die ze vorig seizoen hebben gekregenquote:Op zondag 11 augustus 2013 13:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ach...aan het einde van het seizoen sta je ongeveer weer quitte...you win some, you lose some
Dit vind ik echt de grootste dooddoener in het voetbal. Dit wordt altijd gezegd en tis zo'n bullshitquote:Op zondag 11 augustus 2013 13:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ach...aan het einde van het seizoen sta je ongeveer weer quitte...you win some, you lose some
Vraag maar aan de Turkse topclubsquote:Op zondag 11 augustus 2013 13:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dit vind ik echt de grootste dooddoener in het voetbal. Dit wordt altijd gezegd en tis zo'n bullshit
Zou best kunnen...maar ik kan niks met Feyenoord-supporters die zich ineens benadeeld voelen in een thuiswedstrijdquote:Op zondag 11 augustus 2013 13:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dit vind ik echt de grootste dooddoener in het voetbal. Dit wordt altijd gezegd en tis zo'n bullshit
Ze laten de Turkse Supercup zien op Sport 1 vanavondquote:
Zegt niks, ik zag Suarez pak 'm beet 10 dagen terug nog het logo van Liverpool kussenquote:Op zondag 11 augustus 2013 13:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
Die Tadic die zijn logo kustte trouwensRoept constant dat hij weg wilt.
Daarentegen Bakkali die dat gisteren deed geeft mij vertrouwen op een mooie contractverlenging in Januari
Gerechtigheid iddquote:Op zondag 11 augustus 2013 13:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zou best kunnen...maar ik kan niks met Feyenoord-supporters die zich ineens benadeeld voelen in een thuiswedstrijd
Ik haal er lekker toch vertrouwen uitquote:Op zondag 11 augustus 2013 13:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zegt niks, ik zag Suarez pak 'm beet 10 dagen terug nog het logo van Liverpool kussen
Ik vind het ook lastig om beide teams nu te plaatsen qua sterkte. Feit is dat ze voorlopig niet spelen om het kampioenschap, en dat het dus voorlopig tussen PSV en Ajax lijkt te gaan.quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Gerechtigheid idd
Feyenoord volgende week gewoon laatsteAlleen wat gaat deze wedstrijd ineens met Twente doen dan, denk niet dat er een Tukker was die dit had durven dromen.
Alhoewel het natuurlijk ook gewoon kan dat dit een duel tussen de nummer 5 en 6 van dit seizoen is, dat weten we nog niet
wie gaat er RB dan?quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
Nou is Kongolo veel beter dan De Vrij, dus in principe is dit een goede zaak voor Feyenoord tegen Ajax
Mathijssenquote:
Vergeleken met PSV vorig jaar valt het heeeeeeel erg meequote:Op zondag 11 augustus 2013 13:55 schreef BDIL het volgende:
De haat richting Feyenoord is wel groot hier
daarom staat ie zo vaak in de basis zekerquote:Op zondag 11 augustus 2013 13:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
Nou is Kongolo veel beter dan De Vrij, dus in principe is dit een goede zaak voor Feyenoord tegen Ajax
Ik heb me ingehouden toen ik zo'n mannetje in trainingsbroek door de stad zag lopen...ik denk dat die opgekropte wrok er nu een beetje uit komtquote:Op zondag 11 augustus 2013 13:55 schreef BDIL het volgende:
Dit x100000000937367361738583719485849202quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]Koeman heeft dit over zichzelf afgeroepen
Tjah bij PSV zaten er ook een aantal op de bank of in de jeugd vorig jaar terwijl er falerds op het veld stonden. Dus coaches kunnen het gewoon mis hebben.quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:56 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
daarom staat ie zo vaak in de basis zeker
haat =/= leedvermaakquote:Op zondag 11 augustus 2013 13:55 schreef BDIL het volgende:
maar jij zat dus a la dreetje elke wedstrijd van de Feyenoord beloften te kijken?quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Tjah bij PSV zaten er ook een aantal op de bank of in de jeugd vorig jaar terwijl er falerds op het veld stonden. Dus coaches kunnen het gewoon mis hebben.
Zet even een speler erop, dan geef ik jou die spelers en kun je het met DS2 en Thad(?) afhandelen verderquote:Op zondag 11 augustus 2013 13:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Tjah bij PSV zaten er ook een aantal op de bank of in de jeugd vorig jaar terwijl er falerds op het veld stonden. Dus coaches kunnen het gewoon mis hebben.
Nee maar die Kongolo heb ik al een aantal keer goed zien invallenquote:Op zondag 11 augustus 2013 13:57 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
maar jij zat dus a la dreetje elke wedstrijd van de Feyenoord beloften te kijken?
ik heb hem vorig jaar nooit zien invallenquote:Op zondag 11 augustus 2013 13:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee maar die Kongolo heb ik al een aantal keer goed zien invallen
nee joh grappig ditquote:Op zondag 11 augustus 2013 13:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik slinger mijn console zo maar eens aan, deze wedstrijd heb ik nu wel gezien
Kut voor jequote:Op zondag 11 augustus 2013 13:59 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik heb hem vorig jaar nooit zien invallen
Dat bedoel ik, al heb ik die van Twente best veel gehoordquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:03 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Publiek was heel de wedstrijd stil man
ten eerste, ik ga die fox klootzakken geen cent betalenquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:03 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jij hebt je tv niet aangehad tussen de 50e en 74e minuut?
Aan het eind van de wedstrijd gaan ze nog klappen ookquote:
Ten eerste, tis Albertoooo, nie Albèrtquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:03 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ten eerste, ik ga die fox klootzakken geen cent betalen
en ten tweede heb ik de eerste 70 minuten gemist ja
Prima. Maar hiermee haal je dus je eerste bewering onderuit, want je weet helemaal niet of ze "nog steeds zingen", of 3 seconden geleden toevallig weer zijn begonnenquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:03 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ten eerste, ik ga die fox klootzakken geen cent betalen
en ten tweede heb ik de eerste 70 minuten gemist ja
Al maakt hij er nu nog 10, verdient hij hem nog nietquote:
sorry hoor meneer lars ik ging er gewoon vanuit dat het geweldige feyenoord publiek de hele wedstrijd zou zingenquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Prima. Maar hiermee haal je dus je eerste bewering onderuit, want je weet helemaal niet of ze "nog steeds zingen", of 3 seconden geleden toevallig weer zijn begonnen
Maar dat doen ze dus nooit, maar het wordt altijd gezegd dus 'is het zo 'quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:06 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
sorry hoor meneer lars ik ging er gewoon vanuit dat het geweldige feyenoord publiek de hele wedstrijd zou zingen
Het zij je vergeven, Kevinquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:06 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
sorry hoor meneer lars ik ging er gewoon vanuit dat het geweldige feyenoord publiek de hele wedstrijd zou zingen
oke als jij het zegtquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar dat doen ze dus nooit, maar het wordt altijd gezegd dus 'is het zo '
Revon komt niet verder dan ziektes, en seksueel misbruikquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:08 schreef Tim86 het volgende:
hahahaha fuszy en vdm zeggen ineens niets meer
ik geef hem groot gelijk hoor, zou ik ook doen als ajax zo batta krijgt van azquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Revon komt niet verder dan ziektes, en seksueel misbruik
quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:07 schreef Revontulet het volgende:
Je zou bijna denken dat iemand hier in zijn jeugd sexueel misbruikt is door een feyenoorder ofzo.
Ik wacht nog steeds op het moment dat EA de TP fixt.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
DUTANK KONING![]()
Thad en DS moeten zich maar bij me melden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |