SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
het choladebeen van ebecilioquote:Op zondag 11 augustus 2013 11:29 schreef Reemi het volgende:
Joshua John niet in de basis
Koppers wel
Ebecilio ook, ben benieuwd.
beter zo?quote:
Ik wil classy bitches. Geen hoer.quote:Op zondag 11 augustus 2013 11:35 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
kan er mee doorhad liever zo iets gezien
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
je behandelt ze toch ook als lust-object. laat ze zich dan ook zo gedragenquote:Op zondag 11 augustus 2013 11:36 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik wil classy bitches. Geen hoer.
Te grote en tevens neppe tetten.quote:Op zondag 11 augustus 2013 11:35 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
kan er mee doorhad liever zo iets gezien
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn lustobjecten moeten wel zelfrespect hebben. Dat voelt mijn ego zich nog meer gestreeld.quote:Op zondag 11 augustus 2013 11:38 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
je behandelt ze toch ook als lust-object. laat ze zich dan ook zo gedragen
aangezien dit niet erg classy is neem ik deze 2 welquote:Op zondag 11 augustus 2013 11:40 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Mijn lustobjecten moeten wel zelfrespect hebben. Dat voelt mijn ego zich nog meer gestreeld.
Go ahead!quote:Op zondag 11 augustus 2013 11:42 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
aangezien dit niet erg classy is neem ik deze 2 wel![]()
![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
Jij zit echt 24/7 op FOKquote:Op zondag 11 augustus 2013 11:43 schreef TBakkert het volgende:
Ik heb dus ontzettend veel buikpijn na gister die hele zak smurfen-marshmallows op te hebben gegeten...
Moet ik nu veel normale dingen eten. Veel drinken of even niks eten of drinken?
In de vakantie wel. En tussendoor voetbal ik wat, 's avonds soms wat doen met vrienden en veel FIFA.quote:
quote:Op zondag 11 augustus 2013 11:42 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Go ahead!uit eindelijk kom je toch bij die ene perfecte droomvrouwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz
Wefut linkje van je team? Hoeveel heeft het je ongeveer gekost?quote:
Ja, en na 6 maanden ben je er weer op uitgekeken.quote:Op zondag 11 augustus 2013 11:45 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
uit eindelijk kom je toch bij die ene perfecte droomvrouw
Goed bezigquote:Op zondag 11 augustus 2013 11:45 schreef TBakkert het volgende:
[..]
In de vakantie wel. En tussendoor voetbal ik wat, 's avonds soms wat doen met vrienden en veel FIFA.![]()
nog nooit op uitgekekenquote:Op zondag 11 augustus 2013 11:46 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ja, en na 6 maanden ben je er weer op uitgekeken.
Sommigen hier al na een nachtje of 1.![]()
godver...quote:Op zondag 11 augustus 2013 11:47 schreef wonton het volgende:
[..]
Goed bezig
Top 100 van woensdag 7 augustus 2013
Plaats / aantal berichten / gebruiker
001. 427 Ajacied422
002. 300 HaywoodJablome
003. 291 friekin_
004. 271 JR-Style-93
005. 270 mrstylo
006. 257 Stormqueen
007. 241 RockNijntje
008. 233 TBakkert
009. 227 Stuart
010. 223 nodig
Jessica Alba inderdaad.quote:Op zondag 11 augustus 2013 11:48 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
nog nooit op uitgekeken![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Wat is er dan precies gebeurd?quote:Op zondag 11 augustus 2013 11:49 schreef el-blanchito het volgende:
Ik ben eergisteren echt te hard geflasht door een meisje van vakantie
Heeft ze je uitgelachen toen je klaar kwam?quote:Op zondag 11 augustus 2013 11:49 schreef el-blanchito het volgende:
Ik ben eergisteren echt te hard geflasht door een meisje van vakantie
quote:Op zondag 11 augustus 2013 11:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heeft ze je uitgelachen toen je klaar kwam?
ze begon te giechelen toen hij hem er in stopte... hou op dat kieteltquote:Op zondag 11 augustus 2013 11:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Een lang verhaal, maar ach het is vakantie dus waarom niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Samenvatting: Chick wijst Blanchito af na 1 leuke avond en blijkt bij thuiskomst verliefd.![]()
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra
quote:Op zondag 11 augustus 2013 11:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 augustus 2013 11:55 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Een lang verhaal, maar ach het is vakantie dus waarom niet.gewoon opzoeken, de liefde mee bedrijven en dan hetzelfde flikken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Samenvatting: Chick wijst Blanchito af na 1 leuke avond en blijkt bij thuiskomst verliefd.![]()
Dat zal d'r leren.
tevens:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
kortom:
quote:Op zondag 11 augustus 2013 11:56 schreef TBakkert het volgende:
[..]
gewoon opzoeken, de liefde mee bedrijven en dan hetzelfde flikken.
Dat zal d'r leren.
tevens:Ja, ik heb ook gezegd dat wanneer ik gratis OV heb, wel graag een keer langskom. Dikke prima.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.i'm black, i'm white, i'm a facking zebra
Ook schitterend dat je laat weten dat je pas komt als het gratis is.quote:Op zondag 11 augustus 2013 11:57 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook gezegd dat wanneer ik gratis OV heb, wel graag een keer langskom. Dikke prima.
Anders spreek ik wel een x af in een stad die tussen ons in ligt. Arnhem Nijmegen is #instagratis.quote:Op zondag 11 augustus 2013 11:58 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ook schitterend dat je laat weten dat je pas komt als het gratis is.
Vraag haar anders of ze je echt heel graag wil zien en of zij de reis dan misschien wil vergoeden.
Of zoals Toefjes zou zeggen: "Ga maar gewoon naar de Thaise massage, dat is veel rendabeler."![]()
quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:00 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Anders spreek ik wel een x af in een stad die tussen ons in ligt. Arnhem Nijmegen is #instagratis.
Ik heb haar ook gezegd dat ik het wel eens eerder met een meisje uit Brabant heb geprobeerd (die van de Bioscoopbroek ja), maar dat dat ook niet werkte.
"Maar wij kunnen toch anders zijn?"
"Achja, hoezo ook niet" vind ik achteraf gezien een wat opmerkelijk antwoord.quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:00 schreef TBakkert het volgende:
[..]
"Oh, ben jij geen weldenkend mens dan?"
Ja, dat is matig...quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:02 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
"Achja, hoezo ook niet" vind ik achteraf gezien een wat opmerkelijk antwoord.
Dan heb ik ook wat gemistquote:Op zondag 11 augustus 2013 12:15 schreef Zhano het volgende:
Mogguh.. Heb wat gemist geloof ik. Waarom is Lulring op gepakt eb heeft DannyD gewonnen?
Ik vind sowieso dat voetballers die vrolijk gaan stappen na een nederlaag opgepakt moeten worden.quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:15 schreef Zhano het volgende:
Mogguh.. Heb wat gemist geloof ik. Waarom is Lulring op gepakt eb heeft DannyD gewonnen?
Lurling drong volgens ooggetuigen voor in de rij voor een cafetaria. Een van de wachtenden pikte dat niet en sprak de voetballer aan op zijn gedrag. De NAC-spits zou daarop hebben geantwoord: ,,Weet je wel wie ik ben?!"quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik vind sowieso dat voetballers die vrolijk gaan stappen na een nederlaag opgepakt moeten worden.
Wel lekker sportief midden in de nacht even naar de snackbarquote:Op zondag 11 augustus 2013 12:25 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Lurling drong volgens ooggetuigen voor in de rij voor een cafetaria. Een van de wachtenden pikte dat niet en sprak de voetballer aan op zijn gedrag. De NAC-spits zou daarop hebben geantwoord: ,,Weet je wel wie ik ben?!"
Niemand staat hier verrast van te kijken volgens mij.quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:25 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Lurling drong volgens ooggetuigen voor in de rij voor een cafetaria. Een van de wachtenden pikte dat niet en sprak de voetballer aan op zijn gedrag. De NAC-spits zou daarop hebben geantwoord: ,,Weet je wel wie ik ben?!"
Dat stukte over toine's emoties was best grappig jaquote:Op zondag 11 augustus 2013 12:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
Hahhahahahahah die reclame van Toine en JanToch wat zelfspot bij Fox
kan je daar al voor opgepakt wordenquote:Op zondag 11 augustus 2013 12:25 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Daarna gingen ze vechtenquote:Op zondag 11 augustus 2013 12:29 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
kan je daar al voor opgepakt worden![]()
dat zeg ik ook altijd als ik voor in de rij gaan staan
Clubs als NAC en NEC moeten we gewoon afstoten. Je hebt echt niks aan zulke clubs. Degraderen niet, halen geen Europees. Geen spektakel (of een uitzonderlijk avondje NAC na dan) maar vooral financiele sores. Als de clubs zouden verdwijnen, zou je pas na een jaar of 5 opvallen dat ze er niet meer zijnquote:
Nac werd een paar jaar geleden nog 3dequote:Op zondag 11 augustus 2013 12:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Clubs als NAC en NEC moeten we gewoon afstoten. Je hebt echt niks aan zulke clubs. Degraderen niet, halen geen Europees. Geen spektakel (of een uitzonderlijk avondje NAC na dan) maar vooral financiele sores. Als de clubs zouden verdwijnen, zou je pas na een jaar of 5 opvallen dat ze er niet meer zijn
Die kost heel duurquote:Op zondag 11 augustus 2013 12:33 schreef Vijf_voor het volgende:
Weet iemand de prijs van CF > CAM? Ik kan ze niet vinden
Zo heeft AZ ook wel eens een periode gehad volgens mij. En we moeten toch ergens tegen spelen...quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Clubs als NAC en NEC moeten we gewoon afstoten. Je hebt echt niks aan zulke clubs. Degraderen niet, halen geen Europees. Geen spektakel (of een uitzonderlijk avondje NAC na dan) maar vooral financiele sores. Als de clubs zouden verdwijnen, zou je pas na een jaar of 5 opvallen dat ze er niet meer zijn
Ja, Twente heeft al geen kans meerquote:
Bij AZ gebeurt altijd wel wat. In elk geval sinds ik voetbal ging volgen. Plus, in de periode Scheringa stelde Scheringa altijd trainers aan die garant stonden voor aanvallend en spectaculair voetbal. Op zo'n manier 11e of 14e worden is veel leuker voor iedereen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:36 schreef Zhano het volgende:
[..]
Zo heeft AZ ook wel eens een periode gehad volgens mij. En we moeten toch ergens tegen spelen...
lulringquote:Op zondag 11 augustus 2013 12:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Niemand staat hier verrast van te kijken volgens mij.
Je kan een club toch niet dwingen tot een bepaalde voetbalstijl?quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Bij AZ gebeurt altijd wel wat. In elk geval sinds ik voetbal ging volgen. Plus, in de periode Scheringa stelde Scheringa altijd trainers aan die garant stonden voor aanvallend en spectaculair voetbal. Op zo'n manier 11e of 14e worden is veel leuker voor iedereen.
ingezet op under 2.5, kut wedstrijd ditquote:Op zondag 11 augustus 2013 12:45 schreef BDIL het volgende:
Voorzetten van Schaken en überhaupt al die lange ballen die voor de keeper zijn
Als bestuur wel degelijk in het samenstellen van je technische staf en selectie. Het is waarschijnlijk ook de reden dat Ronald Koeman de enige trainer was die snel pleite wasquote:Op zondag 11 augustus 2013 12:41 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je kan een club toch niet dwingen tot een bepaalde voetbalstijl?
Oh ik dacht dat jij het nog over het afstoten van de clubs hadquote:Op zondag 11 augustus 2013 12:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als bestuur wel degelijk in het samenstellen van je technische staf en selectie. Het is waarschijnlijk ook de reden dat Ronald Koeman de enige trainer was die snel pleite wasPast niet in de cultuur van AZ
Dat is natuurlijk overdreven, dit is het podium voor overtrokken reacties, maar ik denk dat ze niet gemist worden bij degradatie, zeker als je ziet wat voor elan de Eagels, Zwolle en Cambuur brengen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:50 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat jij het nog over het afstoten van de clubs had
Vond dat beetje ver gaan
quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:51 schreef Zhano het volgende:
Lulring is opgepakt en PotS nog niet gespot vandaag. Zou het dan toch...?
Ronaldo chop is 4*quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:56 schreef Revontulet het volgende:
Schaken doet weer een ronaldo chop, net als vorige week. 5 stars please.
In het echt kan iedereen dat wel. Ik snap dan ook niet waarom het in FIFA een 4* move is.quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:56 schreef Revontulet het volgende:
Schaken doet weer een ronaldo chop, net als vorige week. 5 stars please.
samequote:Op zondag 11 augustus 2013 12:59 schreef BDIL het volgende:
Voortaan wed ik op het tegenovergestelde wat ik denk
iedereen zou 5* moeten hebben, elke speler kan wel tricks doenquote:Op zondag 11 augustus 2013 13:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ben te lui om die quote 'dan zou de hele Ajax-selectie 5* moeten hebben' op te zoeken.
quote:
Dit.quote:
voetbal.fok.nlquote:Op zondag 11 augustus 2013 13:11 schreef Ajacied7 het volgende:
Heeft iemand een linkje naar die footballmanager?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |