SRBquote:Op woensdag 18 september 2013 18:20 schreef HPLC het volgende:
Ga al jaren niet meer naar feesten en luister het ook niet meer, maar sommige nummers vind ik nog wel eens leuk om terug te luisteren waaronder deze
Ik vond vroeger Technical Malfunction ook zo leuk, zette ik hem net op, maar was best teleurgesteldquote:
Een van mijn favoriete tracks vroegerquote:Op woensdag 18 september 2013 18:37 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik vond vroeger Technical Malfunction ook zo leuk, zette ik hem net op, maar was best teleurgesteld
Nope, gelukkig vind ik het nog steeds een bazentrackquote:Op woensdag 18 september 2013 18:39 schreef N22 het volgende:
[..]
Een van mijn favoriete tracks vroeger
* N22 gaat hem luisteren en hoopt niet teleurgesteld te zijn*
Of ik kijk verkeerd, of ik zie nergens meer een downloadlink staan daar? Of moet je je eerst aanmelden/inloggen om livesets te kunnen downloaden? (lang geleden dat ik op lsdb ben geweest, voor zover ik daar uberhaupt kwamquote:Op vrijdag 20 september 2013 15:50 schreef haakon het volgende:
Dit was leuk
http://lsdb.nl/set/140755(...)s4life-17-08-13.html
Recht staat een link naar zippyshare.quote:Op vrijdag 20 september 2013 18:02 schreef VRIDZ het volgende:
[..]
Of ik kijk verkeerd, of ik zie nergens meer een downloadlink staan daar? Of moet je je eerst aanmelden/inloggen om livesets te kunnen downloaden? (lang geleden dat ik op lsdb ben geweest, voor zover ik daar uberhaupt kwam)
quote:Op vrijdag 20 september 2013 18:18 schreef VRIDZ het volgende:
K tnx :p Volgende keer toch maar eens beter opletten, opa VRIDZ
Begon vrijdagavond en duurt nog de hele weekquote:Op zondag 22 september 2013 22:28 schreef VRIDZ het volgende:
Was dat afgelopen week, of komende week, de 90's request? Heb op mn werk ook altijd 3FM opstaan, maar heb afgelopen week andere functie moeten doen, waardoor ik continu omgevingsherrie had en amper iets van muziek kon volgen..
Zal toch niet dat ik voor 2e jaar op rij de 90's request misloop?
Trouwens gelul ik had t over die Producer setquote:
Wel al een kaartje gehaald, nu nog zorgen dat ik kanquote:Op donderdag 26 september 2013 17:04 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Nog mensen die naar de album release party van Ophidian gaan?
http://www.podiumdekelder(...)he-star#.UkRM-YYwo6o
Zo'n beetje alle mainstream hardcore van de afgelopen paar jaar. Gewoon wat mix-cd's downloaden.quote:Op donderdag 26 september 2013 20:37 schreef Roemeen013 het volgende:
Iemand die nog meer zulke soortgelijke nummers weet?
Hier heb je 'n lijstje tracks:quote:Op donderdag 26 september 2013 20:37 schreef Roemeen013 het volgende:
Iemand die nog meer zulke soortgelijke nummers weet?
quote:Op donderdag 26 september 2013 23:17 schreef Sassie het volgende:
[..]
Hier heb je 'n lijstje tracks:
Charly Lownoise & Mental Theo - Your Smile (The Viper Remix)
Critical Mass - Burning Love 2011 (The Viper Remix)
Negative A - B Positive
Party Animals - Have you ever been mellow (Catscan Refix)
The Prodigy - No Good (Start The Dance) (Re-Style Bootleg)
The Viper & Evil Activities - Raving bootleg
Wat is dit dan...quote:Op donderdag 26 september 2013 23:17 schreef Sassie het volgende:
[..]
Hier heb je 'n lijstje tracks:
Charly Lownoise & Mental Theo - Your Smile (The Viper Remix)
Critical Mass - Burning Love 2011 (The Viper Remix)
Negative A - B Positive
Party Animals - Have you ever been mellow (Catscan Refix)
The Prodigy - No Good (Start The Dance) (Re-Style Bootleg)
The Viper & Evil Activities - Raving bootleg
Die YouTube promo van Genadeloosquote:Op vrijdag 27 september 2013 23:31 schreef VRIDZ het volgende:
Morgen naar Genadeloos toe! Zo nog maar eens mn kaartjes gaan fixen
Overdag eerst naar Rotterdam, dan naar een housewarming in Arnhem, en vanaf daar met de hele bups door naar Luxor.. zal me het dagje wel weer worden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |