Dan nog. Voor 3 leuke namen ga ik niet helemaal naar Rotterdam.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:28 schreef Sc0tTy het volgende:
https://www.facebook.com/events/628642340485891/
[..]
Wie gaan ?
Oja... Ik ga niet ,anders feest ...![]()
https://partyflock.nl/party/255972:Baroeg_Open_Airquote:Op dinsdag 10 september 2013 18:28 schreef Sc0tTy het volgende:
https://www.facebook.com/events/628642340485891/
[..]
Wie gaan ?
Oja... Ik ga niet ,anders feest ...![]()
Ja klopt, verder ben ik meer van de early. Dus de nieuwere mainstream zegt mij vrij weinigquote:Op dinsdag 10 september 2013 22:13 schreef Sassie het volgende:
[..]
Angerfist staat er wel bekend om, maar hij is niet de enige.
En ff wat anders dan al die mainstream
Op 2:24? Ik weet niet welke track het is maar zo is het misschien makkelijker voor de restquote:Op woensdag 11 september 2013 08:59 schreef stoeltafel het volgende:
Ben opzoek naar het hardcore nummer wat wordt gedraaid door Partyraiser op de blueray van Decibel 2012. Het gaat om het 2e gedeelte an 45min. In dit gedeelte wordt iedere stage even afgegaan. Is dit ergens te vinden? Tijdens het hardcore gedeelte worden echt lekkere nummers gedraaid.
Dat is hem, super vet nummer, thnx! Is kijken of ik deze op vinyl kan krijgen.quote:Op woensdag 11 september 2013 13:37 schreef DigitalAge het volgende:
[..]
Op 2:24? Ik weet niet welke track het is maar zo is het misschien makkelijker voor de rest
Edit:
Leuk Zo'n linkdump maar er zijn ook mensen zonder facebook.quote:Op donderdag 12 september 2013 01:20 schreef hardcoregek het volgende:
https://www.facebook.com/(...)95550&type=2&theater
Lekkere herrie hoor
Sorry hoor dikke, ik ga eens kijken hoe ik dat omzeilquote:Op donderdag 12 september 2013 09:54 schreef fathank het volgende:
[..]
Leuk Zo'n linkdump maar er zijn ook mensen zonder facebook.
Ik keek zo erg uit naar z'n optreden op q-base, maar ik kon er helemaal niks mee daar. Het eerste half-uurtje vond ik nog wel tof. Maar daarna ben ik weggelopenquote:Op donderdag 12 september 2013 01:20 schreef hardcoregek het volgende:
https://www.facebook.com/(...)95550&type=2&theater
Lekkere herrie hoor
Wat is het? Liveset ofzo?quote:Op donderdag 12 september 2013 10:36 schreef hardcoregek het volgende:
[..]
Sorry hoor dikke, ik ga eens kijken hoe ik dat omzeil
Hypnoskull, nicequote:Op woensdag 11 september 2013 01:16 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
https://partyflock.nl/party/255972:Baroeg_Open_Air
Oja, ehm het is Igor met venetian snares en doen een fuckedup mix van Ultraviolance geloof ik, het is en en al breaks.quote:
Ik weet niet, bij PRSPCT stond ik eerst bij de breakcore het meest nuchter te zijn en vond het echt heel vet, en later op de avond rammen in de XTRM lekker o_Oquote:Op donderdag 12 september 2013 14:57 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
[..]
Ik keek zo erg uit naar z'n optreden op q-base, maar ik kon er helemaal niks mee daar. Het eerste half-uurtje vond ik nog wel tof. Maar daarna ben ik weggelopenTerwijl ik het thuis altijd zo briljant vind. Misschien was ik te nuchter
Nee bedanktquote:Op donderdag 12 september 2013 18:02 schreef hardcoregek het volgende:
ik weet niet of ik em al heb gepost
Is dit echt?quote:Op donderdag 12 september 2013 19:22 schreef hardcoregek het volgende:
Voor iedereen die ook een dj wil worden!
Wel leuk! Doet me denken aan een cdtje van Drumcorpsquote:Op donderdag 12 september 2013 18:02 schreef hardcoregek het volgende:
ik weet niet of ik em al heb gepost
Vet!quote:Op donderdag 12 september 2013 21:17 schreef VRIDZ het volgende:
[..]
Wel leuk! Doet me denken aan een cdtje van Drumcorps
Niet geheel mijn smaak. Laten we het daar op houdenquote:
quote:Op donderdag 12 september 2013 19:22 schreef hardcoregek het volgende:
Voor iedereen die ook een dj wil worden!
Weet jij hoe dat nummer heet waarin stukjes van 8 Mile van eminen in zitten?quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:59 schreef RensAjacied het volgende:
Meer Dr. Peacock fans? Hij heeft wel paar vette nummers.
Nee ik ken ook weer niet zoveel nummers. Al komt het me wel bekend voor uit zijn Dominator set.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:04 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Weet jij hoe dat nummer heet waarin stukjes van 8 Mile van eminen in zitten?
Neuh vind zn sets geen reet aan.quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:59 schreef RensAjacied het volgende:
Meer Dr. Peacock fans? Hij heeft wel paar vette nummers.
Hij zit niet in de dominator set :p hoorde hem voor het eerst op hardcore At seaquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:09 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee ik ken ook weer niet zoveel nummers. Al komt het me wel bekend voor uit zijn Dominator set.
Ik niet, mainstream troepquote:Op vrijdag 13 september 2013 19:23 schreef Kun-Aguero het volgende:
Ik mis dit soort nummers tegenwoordig.
Ik vind het een bazennummer maar wat vind jij dan en echt topnummer ?quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:37 schreef hardcoregek het volgende:
[..]
Ik niet, mainstream troep13 in een dozijn
quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:46 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ik vind het een bazennummer maar wat vind jij dan en echt topnummer ?
Dat is iets totaal anders.quote:
Wat jij post zijn vooral hak dingen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:55 schreef hardcoregek het volgende:
[..]
Dan wat jij leuk vindt wel ja, voor de rest is t vooral breaks.
Melodischquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:57 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Wat jij post zijn vooral hak dingen.
Terwijl Angerfist meer melodisch is.
Melodisch kan ook duister zijn.quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:01 schreef hardcoregek het volgende:
[..]
Melodischmoet duiser obscuur, en naar zijn.
Zeker waarquote:Op vrijdag 13 september 2013 23:02 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Melodisch kan ook duister zijn.
Tsjaquote:
Tja, dat was ook niet allemaal rozengeur en manenschijn hoor :pquote:Op zaterdag 14 september 2013 14:37 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ben helaas veel te laat geboren maar wat ik graag als puber/student de jaren 90 meegemaakt.
Oldskool hardcore still the best.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |