?quote:
Vrouw uit San Marino valt bij de start voorover uit de blokken, maakt daardoor een valse start, maar krijgt onbegrijpelijk enkel een waarschuwing.quote:
quote:Op zondag 11 augustus 2013 10:11 schreef TheArt het volgende:
[..]
Vrouw uit San Marino valt bij de start voorover uit de blokken, maakt daardoor een valse start, maar krijgt onbegrijpelijk enkel een waarschuwing.
Gelukkig wel. Achterlijke kutregel, dat 1 keer vals is DSQ.quote:Op zondag 11 augustus 2013 10:11 schreef TheArt het volgende:
[..]
Vrouw uit San Marino valt bij de start voorover uit de blokken, maakt daardoor een valse start, maar krijgt onbegrijpelijk enkel een waarschuwing.
Ik had de OP eerst gekopieerd en dat zinnetje eruit gehaald, maar bedacht me daarna dat het met reeks moest enzo en toen vergat ik hetquote:
quote:Op zondag 11 augustus 2013 10:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik had de OP eerst gekopieerd en dat zinnetje eruit gehaald, maar bedacht me daarna dat het met reeks moest enzo en toen vergat ik het
Mij ook, maar tienkamp horden is zo'n beetje mijn favoriete onderdeel.quote:Op zondag 11 augustus 2013 10:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]Gewoon open nieuw deel he.
Ook maar ingeschakeld. 7u was me te vroeg.
3e moet kunnen als ie nu gewoon doet wat ie kan.quote:
Volg atletiek nooit zo vaak, maar tienkamp is wel tof om te volgen jaquote:Op zondag 11 augustus 2013 10:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mij ook, maar tienkamp horen is zo'n beetje mijn favoriete onderdeel.
Al vond ik vroeger horden wel altijd een beetje eng
quote:Op zondag 11 augustus 2013 10:24 schreef ItaloDancer het volgende:
Niet één keer is de kont van Fraser goed in beeld geweest. Die anti-homowetgeving werkt nog niet echt optimaal.
Logisch inderdaad.quote:Op zondag 11 augustus 2013 10:30 schreef heywoodu het volgende:
"Er zijn veel vrouwen die 10.7/10.8 hebben gelopen, waaronder deze Ahoure", zegt ie terwijl het PB van 10.91 van Ahoure in beeld staat
quote:Op zondag 11 augustus 2013 10:41 schreef heywoodu het volgende:
Aaah zat niet te kijken, is de reclame voorbij, hoor ik ineens José Been
Tja, Schrader zou zijn resultaat met speer wel kunnen halen, maar of Warner dat doet is ook maar de vraag, net als Behrenbruch, Mayer etc...quote:Op zondag 11 augustus 2013 10:50 schreef andre77 het volgende:
Medaille wordt wel erg lastig zo. De forecast zegt ook niet alles, het is niet heel waarschijnlijk dat hij 63.59 met de speer gaat halen. Verder zullen Freimuth en vooral Nixon t.o.v. de forecast nog wel stijgen (al zal Nixon geen concurrent van Sintnicolaas zijn als Sintnicolaas naar behoren presteert).
Maar, als, indienquote:Op zondag 11 augustus 2013 11:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tja, Schrader zou zijn resultaat met speer wel kunnen halen, maar of Warner dat doet is ook maar de vraag, net als Behrenbruch, Mayer etc...
Valt nog weinig van te zeggen. Na polshoog weten we al iets meer, maar ook dat zal nog te vroeg zijn voor de medailles. Wel om er een paar uit te tellen misschien.quote:Op zondag 11 augustus 2013 11:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tja, Schrader zou zijn resultaat met speer wel kunnen halen, maar of Warner dat doet is ook maar de vraag, net als Behrenbruch, Mayer etc...
Kijk je toch even op de Belgquote:Op zondag 11 augustus 2013 11:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kenny van Hummel moet van mijn beeldbuis af
Het is nu afgelopen toch? Hopelijk.quote:Op zondag 11 augustus 2013 11:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kenny van Hummel moet van mijn beeldbuis af
Moet ook wel idd.quote:Op zondag 11 augustus 2013 11:21 schreef I.R.Baboon het volgende:
Eelco begint op 5.20, neemt dus wel risico. (lijkt me terecht)
Maakt dat nog uit? Kun je niet beter op 5 meter beginnen om er even in te komen?quote:Op zondag 11 augustus 2013 11:21 schreef I.R.Baboon het volgende:
Tja, ik zou denk ik toch een stapje eerder beginnen. Mocht het niet helemaal lukken kun je dan nog wel in de race voor het brons blijven eventueel...als je nu op 5.20 faalt is alles klaar.quote:Op zondag 11 augustus 2013 11:21 schreef I.R.Baboon het volgende:
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:06 schreef marcodej het volgende:
http://nos.nl/video/53876(...)p-dreef-na-race.html
Nu je het zegt, die zijn er nu al bij ja.quote:
Het zal wel beredeneerd zijn.quote:Op zondag 11 augustus 2013 11:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tja, ik zou denk ik toch een stapje eerder beginnen. Mocht het niet helemaal lukken kun je dan nog wel in de race voor het brons blijven eventueel...als je nu op 5.20 faalt is alles klaar.
Aan de andere kant, het kost ook wel weer energie om vroeg te beginnen natuurlijk.
Oh ja, uiteindelijk zal hij zelf inderdaad zeker beter weten wat hij doet dan wij hier, dat geloof ik direct natuurlijkquote:
Dan begint het polsstokhoogspringen voor Sintnicolaas.quote:Op zondag 11 augustus 2013 11:24 schreef Pino112 het volgende:
NOS pas livestream om 16.50? Wat is dezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |