Dit kan ik zeker beamen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Now You See Me (2013) - IMDb
Now You See Me
Leuk, leuk leukPrima vermaakt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cijfer; 8."Now which way do we go?" - Dorothy Gale
Viel me ook op, maar dat is niet zo gek want het is dezelfde regisseurquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:45 schreef Falco het volgende:
Oblivion (2013/I)
Ziet er heel sjiek uit, maar uiteindelijk vond ik het toch een nogal cliché-achtige SF-film. Het einde probeert nog interessant te zijn, maar echt gelukt vind ik dat ook weer niet. De TRON-achtige soundtrack en andere soundeffects waren wel geinig, maar ook niet origineel natuurlijk. Cijfer: 6,5
De schrijver van het boek heeft onderzoek gedaan bij diverse bronnen (universiteiten e.d.) Hij heeft de symptomen van de onderzochte gevallen verzameld en op één persoon van toepassing laten zijn.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:20 schreef DO2 het volgende:
Overigens is The Exorcist ook gebaseerd op een waargebeurd verhaal, toch?
Maar goed, je moet al die verhalen wel met een flinke korrel zout nemen, natuurlijk.
Ik kan Cage sowieso niet pruimen, wat een slechte acteur is dat zeg.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:40 schreef casper019 het volgende:
THE FROZEN GROUND
[ [url=http://cdn1-www.craveonline.com/asset(...)ound1.jpg]afbeelding[/url] ]
matige film, een typische 13 in een dozijn film. Eigenlijk een film die gewoon straight to tv moet komen, prima om een x te zien als hij op tv komt meer niet.
Het verhaal van de film is heel standaard, en vrij voorspelbaar en echt spannend word het nergens.
Het zijn de acteerprestaties van cage en crusack die de film redden, en ook de sfeer in de film is op zich wel goed...
daarom 6-.. tv film
hij heeft een aantal x goed gespeeld (con air, kickass 1) maar de meeste films van hem nu zijn troeperig helaas...quote:Op zondag 1 september 2013 09:26 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik kan Cage sowieso niet pruimen, wat een slechte acteur is dat zeg.
hij is legendarisch, want Raising Arizona (1987) - IMDb..quote:Op zondag 1 september 2013 21:05 schreef casper019 het volgende:
[..]
hij heeft een aantal x goed gespeeld (con air, kickass 1) maar de meeste films van hem nu zijn troeperig helaas...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.imdb: 7.3
Ikke: 8.0
[ Bericht 17% gewijzigd door ZodiaX op 01-09-2013 23:51:06 ]┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
goede film.quote:Verenigde Staten
Actie / Drama
140 minuten
geregisseerd door Gavin O'Connor
met Tom Hardy, Joel Edgerton en Nick Nolte
De verbitterde ex-marinier Tommy keert na veertien jaar terug naar de plek waar hij is opgegroeid. De band met zijn vader is slecht, maar toch besluit hij diens hulp te vragen om hem te trainen voor het grootste mixed martial arts toernooi ter wereld. Zijn broer Brendan, die na zijn bokscarrière leraar is geworden, doet vanwege het enorme geldbedrag dat te winnen is ook mee en stapt in de ring om zijn gezin te redden van een financiële ondergang. De twee broers hebben elkaar al jaren niet meer gesproken, maar komen tijdens het bloedstollende toernooi weer oog in oog met elkaar te staan. Met ieder hun eigen drijfveren beginnen ze aan het gevecht van hun leven.
quote:An Iranian man deserts his French wife and two children to return to his homeland. Meanwhile, his wife starts up a new relationship, a reality her husband confronts upon his wife's request for a divorce.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |